Көру гнозисін дамыту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көру гнозисін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
балалардың көру аймағын, зейінін, қабылдауын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 16-21.09.2024ж.

Тақырыбы: Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптасыру

Мақсаты:

  • Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамыту;

  • Сөйлеу-көру функцияларын дамыту;

  • Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту;

  • Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту;

Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамыту;

Көрнекі-құралдар: суреттер, үлестірмелі қағаздар, жұмыс дәптері.

Іс-әрекет кезеңдері

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі


Мотивациялық-

қозғаушы












Ұйымдастырушы-ізденістік

І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу

« Күлімде күн, күлімде!

Күлсін барлық бала шат!

Берекелі бүгіндей

Бейбіт болсын болашақ!»

Осындай жақсы көңіл- күймен сабағымызды бастайық!

- Бүгінгі сабағымызда түрлі ойындар арқылы оқу мен жазуға үйрену үшін танымдық қабілеттерімізді дамытатын боламыз.

- Балалар,бізге көз не үшін керек?

- Құлақ не үшін қажет?

- Ауыз не үшін қажет?

-Дұрыс айтасыздар, бұл дене мүшелеріміз дыбыстарды естіп, әріптерді көріп дауыстап айту үшін көп көмегін тигізеді екен.

Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамытуға арналған тапсырма

-Сызықтар артында жасырынған суреттерді ата.


Сөйлеу-көру функцияларын дамыту

-Келесі тапсырмамыз, балалар сендер мына берілген карточкада не көріп тұрсыңдар?

-Дұрыс әріптер берілген. Кім қандай әріпті таныды?

Енді балалар біз берілген әріптерді аяғына дейін салуымыз керек:


-Сәлемдеседі, назарын сабаққа аудару.


Шаттық шеңберін орындау




-Көз бізге көру үшін қажет.

-Құлақ есту үшін қажет.

-Ауыз сөйлеу үшін қажет.






Жауабы: алма, алмұрт, құмыра, көбелек, саңырауқұлақ, гүл, үстел, үй, балға, балалайка, тарақ.






-Аяқталмаған әріптер көрсетілген.

-Ж, Е, Ш, В, Н, О, Й, Ф, Ю, Й, К, Б, П, Х, Д,М, У,А.



Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамытуға арналған тапсырма

Хэд пробасын жасау (логопед балаға айтылған нұсқауды өз қолдарымен көрсету керектігін түсіндіреді).

  • Ең алдымен оң қолымызды көрсетеміз.

  • Енді сол қолымызды көрсетеміз.

  • Оң қолымызбен сол жақ құлағымызды ұстаймыз

  • Сол қолымызбен оң жақ иығымызды ұстаймыз.

  • Енді сол қолымызбен оң жақ құлағымызды ұстаймыз, оң қолымызбен сол жақ иығымызды ұстаймыз.

Сергіту сәті

Саусақ жаттығуы

Қане, достар, орнымыздан тұрайық,

Қолымызды созайық, алақанды ашайық,

Саусақтарымызды атап шығайық.

Басбармағым- ағасы.

Балаң үйрек-нағашы,

Ортан терек-атасы.

Шылдыр шүмек-анасы,

Шынашағым-қарлығаш

Барлығына қарындас,

Бесеуі де жанашыр

Ағайын, дос, бауырлас!

-Жарайсындар балалар, қане орнымызға отырамыз.

Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту:

-Балалар, біз қазір «Есіңде сақта» ойынын ойнаймыз.

Шарты: мен сендерге заттық суреттер атын айтып, суретін көрсетемін. Ал сендер реттілігі бойынша есте сақтап, атайсыңдар. (Алдымен суреттерді көрсетіп, оларды атау арқылы көріп есте сақтауын дамыту. Одан соң заттардың орын ауыстырып, тек аттарын айтып, есту арқылы есте сақтауын дамыту )

-Балалар, берілген тапсырма сендер үшін қызықты болды ма?


Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамытуға арналған тапсырма

Логикалық ойлауын дамыту

«Төртінші артық затты ата» ойыны

Шарты:берілген суреттерден артық затты атап, себебін түсіндіру.





Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау.









Логопед нұсқаулығымен сергіту жаттығуын орындау.

























-Сәбіз, сабын, сөмке, ыдыстар, үстел, жастық.









-иә.










Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау.



Рефлексивтік- түзетушілік

Қорытындылау

- Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?

- Қай тапсырма сендерге қаттырақ ұнады?


Балалардың сабақтағы іс- әрекетін мадақтау.


Сұрақтарға жауап берді.







































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.00.2025
61
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі