Күні: 16-21.09.2024ж.
Тақырыбы: Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптасыру
Мақсаты:
-
Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамыту;
-
Сөйлеу-көру функцияларын дамыту;
-
Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту;
-
Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту;
Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамыту;
Көрнекі-құралдар: суреттер, үлестірмелі қағаздар, жұмыс дәптері.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық- қозғаушы Ұйымдастырушы-ізденістік |
І.Ұйымдастыру кезеңі
« Күлімде күн, күлімде! Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ!» Осындай жақсы көңіл- күймен сабағымызды бастайық! - Бүгінгі сабағымызда түрлі ойындар арқылы оқу мен жазуға үйрену үшін танымдық қабілеттерімізді дамытатын боламыз. - Балалар,бізге көз не үшін керек? - Құлақ не үшін қажет? - Ауыз не үшін қажет? -Дұрыс айтасыздар, бұл дене мүшелеріміз дыбыстарды естіп, әріптерді көріп дауыстап айту үшін көп көмегін тигізеді екен. Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамытуға арналған тапсырма -Сызықтар артында жасырынған суреттерді ата.
Сөйлеу-көру функцияларын дамыту -Келесі тапсырмамыз, балалар сендер мына берілген карточкада не көріп тұрсыңдар? -Дұрыс әріптер берілген. Кім қандай әріпті таныды? Енді балалар біз берілген әріптерді аяғына дейін салуымыз керек:
|
-Сәлемдеседі, назарын сабаққа аудару. Шаттық шеңберін орындау -Көз бізге көру үшін қажет. -Құлақ есту үшін қажет. -Ауыз сөйлеу үшін қажет. Жауабы: алма, алмұрт, құмыра, көбелек, саңырауқұлақ, гүл, үстел, үй, балға, балалайка, тарақ.
-Аяқталмаған әріптер көрсетілген. -Ж, Е, Ш, В, Н, О, Й, Ф, Ю, Й, К, Б, П, Х, Д,М, У,А. |
|
|
Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамытуға арналған тапсырма Хэд пробасын жасау (логопед балаға айтылған нұсқауды өз қолдарымен көрсету керектігін түсіндіреді).
Сергіту сәті Саусақ жаттығуы Қане, достар, орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, алақанды ашайық, Саусақтарымызды атап шығайық. Басбармағым- ағасы. Балаң үйрек-нағашы, Ортан терек-атасы. Шылдыр шүмек-анасы, Шынашағым-қарлығаш Барлығына қарындас, Бесеуі де жанашыр Ағайын, дос, бауырлас! -Жарайсындар балалар, қане орнымызға отырамыз.
Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту: -Балалар, біз қазір «Есіңде сақта» ойынын ойнаймыз. Шарты: мен сендерге заттық суреттер атын айтып, суретін көрсетемін. Ал сендер реттілігі бойынша есте сақтап, атайсыңдар. (Алдымен суреттерді көрсетіп, оларды атау арқылы көріп есте сақтауын дамыту. Одан соң заттардың орын ауыстырып, тек аттарын айтып, есту арқылы есте сақтауын дамыту )
-Балалар, берілген тапсырма сендер үшін қызықты болды ма? Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамытуға арналған тапсырма Логикалық ойлауын дамыту «Төртінші артық затты ата» ойыны Шарты:берілген суреттерден артық затты атап, себебін түсіндіру.
|
Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау.
Логопед нұсқаулығымен сергіту жаттығуын орындау.
-Сәбіз, сабын, сөмке, ыдыстар, үстел, жастық. -иә.
Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау. |
|
Рефлексивтік- түзетушілік |
Қорытындылау - Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма? - Қай тапсырма сендерге қаттырақ ұнады? Балалардың сабақтағы іс- әрекетін мадақтау. |
Сұрақтарға жауап берді. |



жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көру гнозисін дамыту
Көру гнозисін дамыту
Күні: 16-21.09.2024ж.
Тақырыбы: Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптасыру
Мақсаты:
-
Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамыту;
-
Сөйлеу-көру функцияларын дамыту;
-
Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамыту;
-
Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту;
Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамыту;
Көрнекі-құралдар: суреттер, үлестірмелі қағаздар, жұмыс дәптері.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық- қозғаушы Ұйымдастырушы-ізденістік |
І.Ұйымдастыру кезеңі
« Күлімде күн, күлімде! Күлсін барлық бала шат! Берекелі бүгіндей Бейбіт болсын болашақ!» Осындай жақсы көңіл- күймен сабағымызды бастайық! - Бүгінгі сабағымызда түрлі ойындар арқылы оқу мен жазуға үйрену үшін танымдық қабілеттерімізді дамытатын боламыз. - Балалар,бізге көз не үшін керек? - Құлақ не үшін қажет? - Ауыз не үшін қажет? -Дұрыс айтасыздар, бұл дене мүшелеріміз дыбыстарды естіп, әріптерді көріп дауыстап айту үшін көп көмегін тигізеді екен. Көру гнозисін, талдау мен жинақтауын дамытуға арналған тапсырма -Сызықтар артында жасырынған суреттерді ата.
Сөйлеу-көру функцияларын дамыту -Келесі тапсырмамыз, балалар сендер мына берілген карточкада не көріп тұрсыңдар? -Дұрыс әріптер берілген. Кім қандай әріпті таныды? Енді балалар біз берілген әріптерді аяғына дейін салуымыз керек:
|
-Сәлемдеседі, назарын сабаққа аудару. Шаттық шеңберін орындау -Көз бізге көру үшін қажет. -Құлақ есту үшін қажет. -Ауыз сөйлеу үшін қажет. Жауабы: алма, алмұрт, құмыра, көбелек, саңырауқұлақ, гүл, үстел, үй, балға, балалайка, тарақ.
-Аяқталмаған әріптер көрсетілген. -Ж, Е, Ш, В, Н, О, Й, Ф, Ю, Й, К, Б, П, Х, Д,М, У,А. |
|
|
Оптикалық-кеңістіктік гнозис пен праксисті дамытуға арналған тапсырма Хэд пробасын жасау (логопед балаға айтылған нұсқауды өз қолдарымен көрсету керектігін түсіндіреді).
Сергіту сәті Саусақ жаттығуы Қане, достар, орнымыздан тұрайық, Қолымызды созайық, алақанды ашайық, Саусақтарымызды атап шығайық. Басбармағым- ағасы. Балаң үйрек-нағашы, Ортан терек-атасы. Шылдыр шүмек-анасы, Шынашағым-қарлығаш Барлығына қарындас, Бесеуі де жанашыр Ағайын, дос, бауырлас! -Жарайсындар балалар, қане орнымызға отырамыз.
Көріп есте сақтауын және естіп есте сақтауын дамыту: -Балалар, біз қазір «Есіңде сақта» ойынын ойнаймыз. Шарты: мен сендерге заттық суреттер атын айтып, суретін көрсетемін. Ал сендер реттілігі бойынша есте сақтап, атайсыңдар. (Алдымен суреттерді көрсетіп, оларды атау арқылы көріп есте сақтауын дамыту. Одан соң заттардың орын ауыстырып, тек аттарын айтып, есту арқылы есте сақтауын дамыту )
-Балалар, берілген тапсырма сендер үшін қызықты болды ма? Оқу және жазу процесіне қатысатын танымдық аймақтарды дамытуға арналған тапсырма Логикалық ойлауын дамыту «Төртінші артық затты ата» ойыны Шарты:берілген суреттерден артық затты атап, себебін түсіндіру.
|
Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау.
Логопед нұсқаулығымен сергіту жаттығуын орындау.
-Сәбіз, сабын, сөмке, ыдыстар, үстел, жастық. -иә.
Логопед нұсқаулығымен тапсырманы орындау. |
|
Рефлексивтік- түзетушілік |
Қорытындылау - Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма? - Қай тапсырма сендерге қаттырақ ұнады? Балалардың сабақтағы іс- әрекетін мадақтау. |
Сұрақтарға жауап берді. |



шағым қалдыра аласыз















