№ | Не? | Неліктен? | Қалай? | Қашан? | Бөлінген көшбасшылық | Нәтиже | Ескерту |
| Іс-шаралар | Мақсаты | Жұмыс формасы | Мерзімі | Жауптылар | Қандай формада жинақтайды? |
|
1 | Оқу мен оқытудағы әдіс-тәсілдерді өзгерту және жетілдіру жолдары | Пән бірлестіктері мұғалімдерімен іс-тәжірибе бөлісу | Дөңгелек үстел | Қыркүйек 1,2- апта | Жауптылар | Фото, сурет |
|
2 | Кәсіби қоғамдық құру | Енгізілетін өзгерістердің тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін белсенді және тұрақты жұмыс істейтін кәсіби қоғамдастығын құру | Деңгейлі курсты бітірген мұғалімдер мен қызығушылық танытқандармен кеңес | Қыркүйек3-апта | Жауптылар | Фото, жоспар, анықтама |
|
3 | 5-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдер мен оқушылардан ақпарат жинау | 9-сынып мұғалімдерінің әлеуетін анықтау | Сауалнама жүргізу, сабақтарға қатысу, бірлестік жетекшілерімен пікірлесу | Қыркүйек 4-апта | Жауптылар | Сауалнама, парақшалары, МДЖ басымдықтарын қайта қарау |
|
4 | Ақпаратты өңдеу және талдау жұмыстары | Сыныптың бастапқы жағдайын анықтау және келешек даму бағыттарын айқындау | Кәсіби қоғамдық мүшелерінің сараптамасы арқылы біріккен талдау жұмыстары
| Қазанның 1-аптасы | Жауптылар | Жиынтық кесте, мониторинг, анықтама |
|
5 | «сыныптардағы оқу үдерісінің қазіргі жағдайы қандай?» (проблемалық семинар) | Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің іс-тәжірибесін түрлендіру қажеттігін негіздеу | Таныстырылым, тәжірибе алмасу | Қазан 2-апта | Жауптылар | Фото, жоспар таныстырылым |
|
6 | Коучинг: «Оқыту үдерісіндегі жеті модуль» | 9- сынып мұғалімдерінің іс-тәжірибесіне 7 молульді енгізу | Коучинг | Қазанның 3-аптасы | Жауптылар | Фото, коучинг жоспары |
|
7 | Кәсіби қоғамдастық отырысы | Коучинг бағдарламаларын әзірлеу, тәлім алушыларды, Lesson Stady-ға қатысушы мұғалімдерді таңдап алу. | Кәсіби қоғамдастық отырысы | Қазан 4- апта | Жауптылар | Фото, коучинг жоспары |
|
8 | «Өзара бағалау»- ұжымдық қарым-қатынасты дамыту құралы | Оқушылардың топтық белсенділіктерін арттыру үшін өзара бағалаудың түрлі техникаларын пайдалану | Коучинг | Қараша 3-апта | Жауптылар | Фото, коучинг жоспары, анықтама |
|
9 | Lesson Stady жүргізу /2-рет/ | Оқушылардың іс-әрекетін бақылау арқылы, мұғалімдерге 7 модульді ықпалдастыра отырып, тізбектелген сабақтар топтамасын құруға көмек көрсету
| Таныстырылым | Желтоқсан 1,2-апта | Жауптылар | Рефлекция, сабақ жоспарлары, фото |
|
10 | «Тізбектелген сабақтар топтамасы- нәтижеге бағытталған сабақ құрылымы» | Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлауды үйрету | Тәлімгерлік ету | Жыл бойы | Жауптылар | Рефлекция, сабақ жоспарлары, фото |
|
11 | Lesson Stady жүргізу /2-рет/ | Оқушылардың іс-әрекетін бақылау арқылы, мұғалімдерге 7 модульді ықпалдастыра отырып, тізбектелген сабақтар топтамасын құруға көмек көрсету | Сабақты зерттеуді жүргізу | Ақпан бойы | Жауптылар | Рефлекция, сабақ жоспарлары, фото, хаттама |
|
12 | Тізбектелген сабақтар топтамасының ашық сабақтары | Тізбектелген сабақтар топтамасын жүргізу арқылы оқу сапасына әсер етуді көрсету | Ашық сабақтар өткізу | Наурыз 1,2-аптамасы | Жауптылар | Рефлекция, сабақ жоспарлары, бейнематериал, фото |
|
13 | Рефлексивтік күнделік /кәсіби қоғамдастықтың ортақ күнделігі/ | Әр іс-шарадан кейін рефлекция жасау | Рефлексивтік күнделік жүргізу | Жыл бойы | Жауптылар | Рефлексивтік күнделік |
|
14 | 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдермен және оқушылармен «Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? Оның индикаторлары» тақырыбында сауалнама жүргізу | Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда бағдарлама идеяларын қолдану | Мұғалімдер және оқушылармен сұхбат | Сәуір 1-аптасы | Жауптылар | Бейнежазба |
|
15 | «Өзара бағалау- ұжымдық қарым-қатынасты дамыту құралы» | Көшбасшылардың оқушылардың оқыту нәтижелеріне ықпал етуі | Коучинг | Сәуірдің 2-аптасы | Жауптылар | Бейнематериал, коучинг жоспары, фото |
|
16 | Іс-тәжірибе тарату | Көшбасшылық жұмыстары туралы тәжірибемен | Мақала жариялау | Жыл бойы | Жауптылар | Баспа материалы |
|
17 | 9-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдердің топтық жұмысты ұйымдастырудағы нәтижелетін зерделеу, мониторингін жасау | 9-сынып мұғалімдерінің іс-тәжірибесіне енгізілген өзгерістің нәтижесін айқындау, келесі циклдің мақсатын айқындау туралы | Семинар-кеңес | Мамырдың 1-аптасы | Жауптылар | Фото, бейнежазба, рефлекция |
|