Көшбасшы қандай болу керек 4 сынып

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Көшбасшы қандай болу керек 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану тақырып “ Көшбасшы қандай болу керек” 4 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді Математикадан сабақ жоспары

Бөлім:

3 ( В ) – Бөлім . «Бөлшектер және пайыздар. Есептер.»

Ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау»

Педагогтің Т.А.Ә.

Ағажан Аружан

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

108 – сабақ. «Пайыздар» «Пысықтау»

Қазақстан Республикасының экологиялық мәселелері.

( Математика 3-бөлім. Оқулық 93 – 95 бет «Алматы кітап» баспасы, 2019ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.1.5 Пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну

4.5.2.4** (10 %, 20 %, 25 %, 50 %, 75% , 100 %) пайызды % символымен белгілеуді қолдану

Сабақтың мақсаты

  • Пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсінеді,

  • Қажетті пайыз мөлшерін табады

Құндылық

  • Достық айы. Бірлесіп жұмыс жасау

Сабақтың барысы

Уақыт

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар






























Сабақтың басы



Ұйымдастыру

2 мин

Математика сабағы

  • Оқушылармен сәлемдесу!

  • Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

  • Сабаққа дайынбыз ба? Көңіл – күйіміз қандай?

  • Балалар, бізде қазір «Достық» айы. Сондықпен топпен бірлесіп, ақылдасып жұмыс жасайық.


Оқушылар сәлемдеседі.

Сабаққа назарын аударады. Оқушылар көңіл – күйлерін білдіреді

  • Керемет!

  • Тамаша!

  • Ғажап!

  • Алақай!









Алдыңғы білімді пысықт

5 мин






Үй тапсырмасын сұрау. «PLICKERS” платформасы. «Пайыздар»



  • Есепте

2000 санының 20%-ы нешеге тең?

2000 санының 2%-ын тап.

3000 санының 1%-ын тап.

3600км-дің 2%-ын есепте.

4200 теңгенің 2%-ын есепте.

Критерий:

  • Берілген сандардың пайызын есептейді

2.000: 100 * 20 = 400

2.000:100 * 2 = 40

3.000:100 * 5 = 30

3.600:100 * 2 = 72 км

4.200:100 * 2 = 84тг

Дескриптор

  • Санның пайызын есептейді












Сабақтың

Ортасы



Жаңа сабақ



3 мин











Қызығушылығын ояту

5 мин






Сынып жұмыс

108 сабақ

«Пайыздар» «Пысықтау»

Сабақтың мақсаты:

  • Пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсінеді;

  • Қажетті пайыз мөлшерін табады;





Түсіндірме.Оқылым, Айтылым

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

  • Ауа мен топырақтың негізгі ластану көздерін ата. Мәліметтерді пайдаланып, бүтіннің пайызын тап.



Есіңде сақта!

Бүтіннің 1% - ын табу үшін, бүтінді теңдей 100 бөлікке бөліп, осындай 1 бөлігін алу керек.
​   
Мысалы:  500 кг - ның 1%-ы
                   ​ 500 кг : 100 · 1 = 5 кг

Бірден артық пайыздың кез келген мөлшерін табу үшін, санның жүзден бір бөлігін тауып, қажетті пайыз мөлшеріне көбейтеді.
​   
Мысалы:  500 - дің 3%-ы
​                   500 : 100 · 3 = 15







Жаңа білім

Сабақ тақырыбы мен мақсатын меңгереді;



Оқушылар назарын сабаққа аударады;







Критерий;

- Мәліметтерді пайдаланып, бүтіннің пайызын табады





  • 15 % зиянды қалдықтар 32 % көлік

  • 13% тамақ қалдықтары

  • 40% пластик

  • 15% ауыр металл

  • 22% кен өндіруші өнеркәсіп





























Дескриптор:

-Ауа мен топырақтың ластану көздерін табады;

-Мәліметті пайдаланып, бүтіннің пайызын табады;






















































Оқулық

93 бет

Дәптер



























Тәжірбие

10 мин





















































5 мин



























5 мин


1 – тапсырма

«Көршімен ақылдас» әдісі

Топтық жұмыс

  • Есепті шығар



1-топ. Мамыр айында алманың бір килограмы 200 тг болды. Маусым айында оның бағасы 30%-ға төмендеді. Мамыр мен маусым айларындағы баға бойынша 3 кг алманың құнында қандай айырмашылық бар?

2-топ. Мектеп кітапханасында 2800 оқулық бар. Соның 20%-ы ертегі кітаптарды құрайды. Мектеп кітапханасында неше ертегі кітап бар?

3-топ. Дүние жүзі бойынша көмір өңдірудің пайызға шаққандағы үлесі мынадай: Еуропа (30%), Азия (25%) және Солтүстік Америка(25%).Құрлықтың қалған бөлігінде көмірдің қанша пайызы өңдіріледі?

4-топ. Қыркүйек айында қанттың бір килограмы 700 тг болды. Қазан айында оның бағасы 30%-ға артты. Қыркүйек пен қазан айларындағы баға бойынша 4 кг қанттың құнында қандай айырмашылық бар?

Жауаптары:

2-топ:

Оқулық -2800 данаShape1

Ертегі кітап - ? 20%

Ертегі кітап - ? бар

Ш: 2800 : 100 * 20 = 560

2800 – 560 =2240

Ж: Мектеп кітапханасында 2240 ертегі кітаптары бар.

3-топ:

Еуропа - 30%

Азия - 25%

Солтүстік Америка- 25%

Көмір - ? %

Ш: 100- (30+25+25) = 20

Ж: Құрлықтың қалған бөлігінде көмірдің 20% өндіріледі.

4-топ.

Қыркүйек айында – 700 тг – денShape2

Қазан айында - ? тг, 10% - ға артты

Қыркүйек айында – 4 кг, ? тг

Қазан айында – 4 кг, ? тг

Айырмашылығы - ? тг

Ш:

700 * 4 = 2800 тг ( қыркүйек 7 кг – ның құны )

700 : 100 * 30 = 210 тг ( артты )

700 + 210 = 910 тг (қазандағы 1 кг-ның құны)

910 * 4 =3640 тг (маусымдағы 4 кг-ның құны)

3640-2800 = 840 тг (айырмашылығы )

Ж: Қыркүйек пен қазан айларындағы баға бойынша қанттың құнында 840 тг айырмашылық бар.










Сергіту сәті. «Қаламсап»



2-тапсырма

«Ноутбук» әдісі

Жазылым

Жұптық жұмыс

  • Тапсырманы орында



Экологиялық таза көгөністер өсіру – экологиялық мәселелерді шешудің бір құралы. Әр қаптың массасы бір центнердің қандай бөлігін құрайды? Пайыз түрінде жаз.

Жұпта бағалаймыз.

3– тапсырма

«Пицца бөліктері» әдісі

Жазылым

ҚБ жұмыс. Жеке жұмыс

  • Есепте


1%

5%

15%

5.500 км




1.200 л




900 г








Критерий

Есепті шығарады

1-топ.

Мамыр айында – 200 тг – денShape3

Маусым айында - ? тг, 30% - ға төмендеді

Мамыр айында – 3 кг, ? тг

Маусым айында – 3 кг, ? тг ? тг айырм

Ш:

200 * 3 = 60 тг ( мамырдағы 3 кг – ның құны )

200 : 100 * 30 = 60 тг ( төмендеді )

200 – 60 = 140 тг (маусымдағы 1 кг-ның құны)

140 * 3 = 420 тг (маусымдағы 3 кг-ның құны)

600 – 420 = 180 тг (айырмашылығы )

Ж: Мамыр мен маусым айларындағы баға бойынша картоптың құнында 180 тг айырмашылық бар.


















Критерий

  • Есептеп, кестені толтырады



  • Тапсырманы орындайды

48 кг = 1 центнердің 48 % - ы

35 кг = 1 центнердің 35 % - ы

25 кг = 1 центнердің 25% - ы

28 кг = 1 центнердің 28 % - ы

19 кг = 1 центнердің 19% - ы







Критерий

  • Есептеп, кестені толтырады





Дескриптор:

-Есептің шартын жазады;

-Есептің шешуін шығарады;

-Берілген мәлімет бойынша санның пайызын табады;

































































































Дескриптор

  • Берілген мәліметті пайыз түрінде жазады

















Дескриптор:

  • 1%-ы есептей алады

  • 5%-ы есептей алады

  • 15 %-ы есептей алады

























































Оқулық

94 бет,

Дәптер































Оқулық

94 бет,

Дәптер































3 минут

Сабақтың

Соңы

5 мин



Бекіту

3 мин





2 мин

4-тапсырма

Umaigra платформасы

Сабақты қорытындылау.

Бүгінгі сабақта өз мақсатымызға жеттік пе?

Біз не істедік бүгін?

Пайызды қалай таптық?


«Пошта жәшігі» әдісі

Пошта жәшігіне хат жазу. Меңгерілген тақырып бойынша өз ойларын жазу.



Үйге тапсырма: 92 бет 11 есеп























,







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.08.2025
113
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі