Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»......................

Бөлім:Ежелгі көшпелілер

Сабақ тақырыбы:

Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:

Сынып 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.4.1.2 Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіну.

5.2.2.6 Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Ерте темір дәуіріндегі көшпелі мал шаруашылығы және егін шаруашылығының болғандығын біледі, түсінеді.


Оқушылардың басым бөлігі: Көшпелі мал шаруашылығының адам өміріндегі рөлін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Көшпелілердің әлемдік өркениетке үлесін сипаттай алады.

Бағалау критерийлері:

  1. Ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығы болғандығы жайлы біледі,түсінеді.

  2. Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін анықтайды.

Тілдік мақсат





Оқушылар:  Ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығымен өмір сүргенің суреттейді, мысалдар келтіреді, ....(істей) алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: ерте темір дәуірі көшпелілер, ,тебіндік жайылым, әлемдік өркениет терминдермен жұмыс жасайды

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Мәдениет дегеніміз не?Көшпелі мал шаруашылығы туралы қандай ой пікірлерді білесіңдер? Отырықшы мал шаруашылығының көшпелі мал шаруашылығынан айырмашылықтары және ұқсастығы неде деп ойлайсың?

Жазылым бойынша ұсыныстар:Ерте темір дәуірінің кезеңдеріне, тебіндік жайылымға сипаттама беріңіз.

Құндылықтарға баулу

Өзгелердің мәдениетіне көзқарастарына құрметпен қарау.

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану 3 сынып «Көшпелі мал шаруашылығы

Алдыңғы білім

Көшпелі мал шаруашылығы туралы ұғымы қалыптасқан

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

7-8 минут


І Ұйымдастыру кезеңі

1. Ой шақыру . Тарихи кезеңдер нешеге бөлінді?

Тас дәуірі, қола дәуірі, темір дәуірі

Ерте темір дәуірі

(Б.з.б. VІІІғ-б.з VІғ)

DrawObject1 DrawObject2


Алдыңғы ерте темір дәуірі Кейінгі ерте темір дәуірі

(Б.з.б. VІІІғ-ІІІ ғ) (Б.з.б. ІІІғ-б.з VІғ)

Бағалау мадақтау, мақтау

Стикер

Қима қағаздар


1. «Ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығы» электронды оқулықпен жұмыс.

2. Сурет қиындыларын құрастыра отырып топқа бөліну.

1 топ «Көшпелілер»

2 топ «Отырықшылар»

3 топ «Егіншілер»







Электронды оқулық, постер, акт құралы


«Тізбектеп айту» әдісі

1.Топтық жұмыс.

Үш топқа мәтін бойынша үш түрлі тапсырма беріледі.Оқушылар жеке оқып,жұпта талқылап, тізбектеп айту арқылы топта постер толтыру арқылы жұмыс жасайды.

1-топ тапсырмасы: Темір дәуірінің кезеңдерінің хронологиялық шеңберіне сипаттама беру;

2- топ тапсырмасы: Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы себептерін анықтау;

3- топ тапсырмасы: Төрт түлік малдың күтімінің ерекшеліктері жөнінде баяндау;

Оқулық, карта

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»


Сабақтың ортасы

30 минут

2.тапсырма «Тарихи диктант» . Жұптық жұмыс Қалып қойған сөзді мәтіндегі орнына жазыңдар.
1. .................берік әрі салмақты металл
2. Біздің еліміздің тарихында ерте темір дәуірі.................................. аралықты қамтыды.
3. Мал басының көбеюі ......................................... қажет етті?
Қазақстан далаларында шамамен б.з.б. ............................................соңына қарай егіншілікпен шұғылданудың пайдасыз екені белгілі болды.

  1. Көшпелілер ат әбзелдерін үнемі жетілдіріп отырды. Олар ...............................................................ойлап тапты.

  2. Малды жазда жаятын жер ........... деп аталады

  1. Жылқы қыста ............ жайылады

  2. ...... сусыз және қорексіз ұзақ күнге шыдайды

  3. ....... төрт түлік малды өсіреді.

Дайын жауап үлгісі арқылы өзін –өзі бағалау.


Суретті тапсырмалар


3.тапсырма.Сараланған тапсырма. Жеке жұмыс «Ұқсастығын тап...» әдісі. Түрлі елдердегі жартастағы суреттер.

Шығыс Еуропа, Қазақстан,Моңғолия, Оңтүстік Сібір, Байкал маңы. Жоғарыдағсуреттерді салыстырыңдар.Оларда қандай ұқсастықтар бар?










Мәтін тексі таратпа материал



Кері байланыс



Сабақтың соңы

7 мин

«Шолиер» табақшасы арқылы оқушының білім деңгейін анықтау және келешекке тапсырма беруді қарастыру.

Үйге: «Көшпелілер» тақырыбында әңгіме құрастыру.

Кесте




Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау



1.тапсырма.«Тізбектеп айту» әдісі.Топтық жұмыс.

2тапсырма.Жұптық жұмыс

«Ұқсастығын тап...» әдісі

3тапсырма Тарихи диктант» Жеке жұмыс


«Екі жұлдыз, бір тілек»

Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс

Дайын жауап үлгісі


Сергіту жаттығуы

қимылмен көрсету:Көшпелілердің негізгі түлігі –жылқы.Жылқының жалы, құлағы, жылқы шабысын көрсетеді.

Қауіпсіздік техникасы ережелері


Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.










Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





































Тапсырма








Жеке жұмыс «Ұқсастығын тап...» әдісі. Түрлі елдердегі жартастағы суреттер.

Шығыс Еуропа, Қазақстан,Моңғолия, Оңтүстік Сібір, Байкал маңы. Жоғарыдағсуреттерді салыстырыңдар.Оларда қандай ұқсастықтар бар?










Бағалау критерийі

  1. Ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығы болғандығы жайлы біледі,түсінеді.

  2. Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін анықтайды.

Дескриптор:


  1. Ерте темір дәуірінде көшпелі мал шаруашылығы болғандығы түсінеді.

  2. Жартастағы суреттердің ұқсастығын салыстырады.

Көшпелілердің әлем мәдениетіне қосқан үлесін анықтайды.













































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.01.2019
1977
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі