Сабақтың тақырыбы: Моңғол шапқыншылығының салдары |
Күні: 22.01.2018ж |
СЫНЫП: 7
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Моңғол империясының құрылуы |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Дүние тарихы, география, адам қоғам құқық |
Алдыңғы оқу | Монғол империясының құрылуы
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы 3 минут
Үй тапсырмас5 минут | 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Топтарға бөлу. 1-жұп Құрылтай -жұп 2- жұп Жасақ 3- жұп Түменбасы3. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі«Қай» « Кім? Қашан? Қанша ?» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беруШыңғысхан қай жылдары дүниеге келді?Шыңғысхан кім?Шыңғысхан қашан шабуылын бастады?Шыңғысханның қанша баласы болған? | Қағаз қиындылары арқылы. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсіну 4. « Болжау» әдісі арқылы тақырыпты ашу
5. «Жигсо» әдісі арқылы оқулық мәтінімен жұмыс мұғалім оқушыларға бағыт бағдар береді Мұғалім тақырыпты түсіндіреді | видеоролик көрсету
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы минут10 минут
| Қолдану 6. «Тірек сызба» әдісі жұппен жұмыс1 топ Монғол мемлекетінің құрылуы2 топ Мемлекеттің қоғамдық құрлысы3 топ Монғолдардың Қазақстан аумағын жаулап алуының басталуы
Талдау :Монғол әскерлерінің жеңіске жетуіне не себеп болды?7. «Попс» әдісі арқылы оқушы ойын анықтау Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жетті?.1 сөйлем “Менің ойымша......”2 сөйлем “ Себебі, мен оны.........деп түсіндіремін”3 сөйлем “Оны мен ........ деген фактілермен дәлелдей аламын”4 “Осыған байланысты мен........деген шешімге келдім”
| Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді. |
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут
| Синтездеу. 8. «Білген сайын келеді біле бергім» әдісі арқылы оқушыларға қосымша мәлімет беру
|
|
Бағалау 5 минут
Кері байланыс2 минут | Бағалау парақшасы
Үйге тапсырма беру: 1 Тақырыпты оқу 2 Шыңғысханға мінездеме жазу. Материал жинауКері байланыс «Блоб» ағашы
|
Бағалау парақшасы
«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы. |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері
|
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |