Материалдар / Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
4082
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Моңғол шапқыншылығының салдары

Күні: 22.01.2018ж
СЫНЫП: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік



Моңғол империясының құрылуы
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысДүние тарихы, география, адам қоғам құқық
Алдыңғы оқуМонғол империясының құрылуы

Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы 3 минут



Үй тапсырмас5 минут
1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Топтарға бөлу. 1-жұп Құрылтай ұп 2- жұп Жасақ 3- жұп Түменбасы3. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі«Қай» « Кім? Қашан? Қанша ?» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру
  • Шыңғысхан қай жылдары дүниеге келді?
  • Шыңғысхан кім?
  • Шыңғысхан қашан шабуылын бастады?
  • Шыңғысханның қанша баласы болған?
  • Қағаз қиындылары арқылы.
    Жаңа білім10 минут











    Білу және түсіну 4. « Болжау» әдісі арқылы тақырыпты ашу

    5. «Жигсо» әдісі арқылы оқулық мәтінімен жұмыс мұғалім оқушыларға бағыт бағдар береді Мұғалім тақырыпты түсіндіреді
    видеоролик көрсету















    Оқулық,мәтіндер.
    Ортасы минут10 минут









    Қолдану 6. «Тірек сызба» әдісі жұппен жұмыс1 топ Монғол мемлекетінің құрылуы2 топ Мемлекеттің қоғамдық құрлысы3 топ Монғолдардың Қазақстан аумағын жаулап алуының басталуы

    Талдау :Монғол әскерлерінің жеңіске жетуіне не себеп болды?7. «Попс» әдісі арқылы оқушы ойын анықтау Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жетті?.
  • 1 сөйлем “Менің ойымша......”
  • 2 сөйлем “ Себебі, мен оны.........деп түсіндіремін”
  • 3 сөйлем “Оны мен ........ деген фактілермен дәлелдей аламын”
  • 4 “Осыған байланысты мен........деген шешімге келдім”




  • Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін толықтырады. Ізденеді.
    Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут

    Синтездеу. 8. «Білген сайын келеді біле бергім» әдісі арқылы оқушыларға қосымша мәлімет беру















    Бағалау 5 минут











    Кері байланыс2 минут
    Бағалау парақшасы

    Үйге тапсырма беру: 1 Тақырыпты оқу 2 Шыңғысханға мінездеме жазу. Материал жинауКері байланыс «Блоб» ағашы



    Бағалау парақшасы







    «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелері

    РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?














    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ