Материалдар / Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
4129
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Моңғол шапқыншылығының салдары


Күні: 22.01.2018ж

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Моңғол империясының құрылуы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дүние тарихы, география, адам қоғам құқық

Алдыңғы оқу

Монғол империясының құрылуы


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

3 минут



Үй тапсырмас

5 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Топтарға бөлу.

1-жұп Құрылтай

ұп


2- жұп Жасақ


3- жұп Түменбасы

3. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі

«Қай» « Кім? Қашан? Қанша ?» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру

  1. Шыңғысхан қай жылдары дүниеге келді?

  2. Шыңғысхан кім?

  3. Шыңғысхан қашан шабуылын бастады?

  4. Шыңғысханның қанша баласы болған?


Қағаз қиындылары арқылы.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

4. « Болжау» әдісі арқылы тақырыпты ашу


5. «Жигсо» әдісі арқылы оқулық мәтінімен жұмыс мұғалім оқушыларға бағыт бағдар береді

Мұғалім тақырыпты түсіндіреді


видеоролик көрсету









Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы минут

10 минут






Қолдану

6. «Тірек сызба» әдісі жұппен жұмыс

1 топ Монғол мемлекетінің құрылуы

2 топ Мемлекеттің қоғамдық құрлысы

3 топ Монғолдардың Қазақстан аумағын жаулап алуының басталуы


Талдау :Монғол әскерлерінің жеңіске жетуіне не себеп болды?

7. «Попс» әдісі арқылы оқушы ойын анықтау
Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жетті?
.

  • 1 сөйлем “Менің ойымша......”

  • 2 сөйлем “ Себебі, мен оны.........деп түсіндіремін”

  • 3 сөйлем “Оны мен ........ деген фактілермен дәлелдей аламын”

  • 4 “Осыған байланысты мен........деген шешімге келдім”



Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға

бағыт беріп отырады. Топтық талқыға

салады,ойланады

.Өзгелерді тыңдай отырып , өз білімін

толықтырады. Ізденеді.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут


Синтездеу. 8. «Білген сайын келеді біле бергім» әдісі арқылы оқушыларға қосымша мәлімет беру









Бағалау 5 минут







Кері байланыс

2 минут

Бағалау парақшасы

Оқушы аты-жөні

11.01

ж-жарайсың

1



қ-құттықтаймын

2



т-талпын


Үйге тапсырма беру:

1 Тақырыпты оқу

2 Шыңғысханға мінездеме жазу. Материал жинау

Кері байланыс «Блоб» ағашы



Бағалау парақшасы





«Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!