Сабақтың басы
3-5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, түгендеу, «Көңіл-күй
аралы» стратегиясы.
Мұғалім сабақ басында
оқушыларға түрлі смайликтерді ұсынады, оқушылар өз көңіл күйлерін
чатта смайликтер арқылы көрсетеді.
Тақырыпты ашу:
Қызығушылықтарын ояту.
«Көшпенділер» фильмнен үзінді көрсету, сұрақтар
қою:
- Балалар, бұл фильм не туралы?
- Бүгін біз не
туралы білетін боламыз?
|
|
|
https://youtu.be/Rfl7QXGS5Ug
сурет
Бейне ролик
|
Ортасы
15 мин.
|
Жаңа
сөздермен жұмыс.
өркениет – цивилизация
тарих –
история
патша – царь
қолбасшы – полководец
көшпенділер - кочевники
Грамматикамен
жұмыс. Есімдіктер туралы түсінік
беру.
-
Мәтінді оқып түсінуге
ұсыну
-
Сұрақтармен жұмыс.
1. Көшпенділер деген
кімдер?
2. Олар немен
айналысты?
3. Сақтар туралы не
білеміз?
2. Сөздерді ретімен
қойып, суреттермен сәйкестендіру
1. алтын адам 2.жауангершілік 3.батыр 4.
көшпелілер
-
Жаугершілік
-
Алтын адам
-
Көшпенділер
-
Батыр
«Дара диаграмманы»
толтыртуға тапсыру
Мәтінмен жұмыс (оқулық 75 бет 3-тапсырма)
Сергіту
сәті. Көзге арналған жаттығуды
орындау
«Жасырын хат» әдісі
Ерте заманда әлі адамдар әріп танымаған
уақытта сурет салу арқылы кескіндеу.
«Досыма хат» Бүгінгі тақырып аясында ресми стильдің талаптарын дұрыс
қолдана отырып, қосымша ақпараттарды тауып, ойын жинақтап,
есімдіктерді ережесіне сай пайдаланып хат жазу
|
сөздерді тыңдайды, қайталайды,
жазады(сөздік дәптерге)
презентация арқылы ұсынылған ережені қабылдайды, талдайды
Тыңдалым. Айтылым.
Мәтінді тыңдайды, мәтін бойынша тапсырмалар
орындайды.
Суреттерді сәйкестендіреді
Жазылым, оқылым:
Тыңдалған мәтін бойынша диаграмманы
толтырады.
Мәтінді оқиды, аударады, жіктеу есімдіктерін
тауып жазады
Балалар хат жазады, 1-2 бала оқиды
|
ҚБ
Тапсырманың әр кезеңі
бағаланып
отырады
ҚБ
Оқушылардың жауаптары қалыптастырушы бағау
тұрғысынан бағаланып отырады:
|
|
Соңы
5
минут
|
“Т
кестесі” әдісі бойынша қорытындылау.
Сөйлемдер
|
Келісемін(+),
келіспеймін(-)
|
Қазақ –
көшпелі халық
|
+
|
Көшпелілер - сақ тайпасы
|
-
|
Сақ патшасы - Кир
|
-
|
Қазақтар жазда жайлауда тұрады
|
+
|
|
Балалар
кестені толтырады, жауаптарын дәлелдейді
|
Кесте арқылы
Бағалау
(Сабақтың басында ұсынылған дескрипторлар кестесі)
|
|
Қалыптастырушы
Бағалау
2
минут
|
Дескрипторлар:
1.Тірек
сөздерді біледі, мазмұнын түсінеді.1-балл
2.Оқылым
бойынша талқылау жасай алады.1-балл
3.Тақырып аясында
тапсырмаларды орындайды,
ресми
стильді сақтап, хат жазады. 2-балл
4.Оқылым
негізінде өз ойын жинақы береді.1-балл
5.Есімдіктердің жіктелуін біледі.Сауатты қолданады.
5-жиыны- 10 балл
|
|
|
|