Материалдар / Көшпенділер туралы түсінік
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Көшпенділер туралы түсінік

Материал туралы қысқаша түсінік
Көшпенділер туралы түсінік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2024
82
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

IV. Ежелгі көшпелілер мәдениеті

Мұғалімнің аты-жөні


күні:


сынып: 5

Қатысқандар саны: 9

Қатыспағандар саны: 5

Сабақтың тақырыбы:

Көшпелілер туралы түсінік

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

5.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау

5.ТБ1.4.Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы ежелгі көшпелілер туралы түсінік алады

Оқушылардың басым бөлігі: Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындайды, граммтикалық тапсырмалармен жұмыс жасай алады

Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп, оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

Ресурсы

Сабақтың басы

3-5 минут


Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, «Көңіл-күй аралы» стратегиясы.

Мұғалім сабақ басында оқушыларға түрлі смайликтерді ұсынады, оқушылар өз көңіл күйлерін чатта смайликтер арқылы көрсетеді.





Тақырыпты ашу:

Қызығушылықтарын ояту.

«Көшпенділер» фильмнен үзінді көрсету, сұрақтар қою:

- Балалар, бұл фильм не туралы?

- Бүгін біз не туралы білетін боламыз?






https://youtu.be/Rfl7QXGS5Ug


сурет




Бейне ролик

Ортасы

15 мин.


Жаңа сөздермен жұмыс.

өркениет – цивилизация

тарих – история

патша – царь

қолбасшы – полководец

көшпенділер - кочевники


Грамматикамен жұмыс. Есімдіктер туралы түсінік беру.



  1. Мәтінді оқып түсінуге ұсыну

  2. Сұрақтармен жұмыс.

1. Көшпенділер деген кімдер?

2. Олар немен айналысты?

3. Сақтар туралы не білеміз?

2. Сөздерді ретімен қойып, суреттермен сәйкестендіру

1. алтын адам 2.жауангершілік 3.батыр 4. көшпелілер

  1. Жаугершілік


  1. Алтын адам

  2. Көшпенділер

  3. Батыр


«Дара диаграмманы» толтыртуға тапсыру



Мәтінмен жұмыс (оқулық 75 бет 3-тапсырма)



Сергіту сәті. Көзге арналған жаттығуды орындау


«Жасырын хат» әдісі

Ерте заманда әлі адамдар әріп танымаған уақытта сурет салу арқылы кескіндеу.

«Досыма хат» Бүгінгі тақырып аясында ресми стильдің талаптарын дұрыс қолдана отырып, қосымша ақпараттарды тауып, ойын жинақтап, есімдіктерді ережесіне сай пайдаланып хат жазу


сөздерді тыңдайды, қайталайды, жазады(сөздік дәптерге)





презентация арқылы ұсынылған ережені қабылдайды, талдайды










Тыңдалым. Айтылым. Мәтінді тыңдайды, мәтін бойынша тапсырмалар орындайды.






Суреттерді сәйкестендіреді










Жазылым, оқылым: Тыңдалған мәтін бойынша диаграмманы толтырады.





Мәтінді оқиды, аударады, жіктеу есімдіктерін тауып жазады




Балалар хат жазады, 1-2 бала оқиды



ҚБ

















Тапсырманың әр кезеңі

бағаланып отырады




ҚБ









Оқушылардың жауаптары қалыптастырушы бағау

тұрғысынан бағаланып отырады:





























































Соңы


5 минут


“Т кестесі” әдісі бойынша қорытындылау.

Сөйлемдер

Келісемін(+), келіспеймін(-)

Қазақ – көшпелі халық


+

Көшпелілер - сақ тайпасы

-

Сақ патшасы - Кир

-

Қазақтар жазда жайлауда тұрады

+


Балалар кестені толтырады, жауаптарын дәлелдейді

Кесте арқылы

Бағалау (Сабақтың басында ұсынылған дескрипторлар кестесі)















Қалыптастырушы

Бағалау

2 минут

Дескрипторлар:

1.Тірек сөздерді біледі, мазмұнын түсінеді.1-балл

2.Оқылым бойынша талқылау жасай алады.1-балл

3.Тақырып аясында тапсырмаларды орындайды,

ресми стильді сақтап, хат жазады. 2-балл

4.Оқылым негізінде өз ойын жинақы береді.1-балл

5.Есімдіктердің жіктелуін біледі.Сауатты қолданады. 5-жиыны- 10 балл







Мұғалімнің мадақтау сөздері (жарайсың,бәрекелді т.б.)

Смайликтер, «Бағдаршам», «Бас бармақ» т.б.

Кері байланыс

3 минут

«Көңіл-күй аралы» стратегиясы

Оқушылар смайлдар арқылы көңіл-күйлерінің сабақтың басындағымен салыстырғанда, сабақ соңында қаншалықты өзгергендігін көрсетеді (чат арқылы)

Пәнаралық

байланыс

Қазақстан тарихы

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Оны кері байланыс арқылы көруге болады.


Бүгін оқушылар не үйренді?

Тақырыпқа сәйкес жаңа сөздердің мағынасын түсінді, сөздерді сурет бойынша сәйкестендірді, сұрақтарға жауап берді.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Жоспарда берілген мақсатыма берілген тапсырмалар түрі сәйкес келді.



Уақытты қалай пайдаландым?

Уақытты тиімді пайдаландым.

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақ бойы тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған түрлі стратегияларды қолдандым

Қысқаша бағамдау

Сәтті болды:

Сыныптағы барлық оқушы сабаққа белсенді қатысты.




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!