Бөлім:
|
2-бөлім: Көшпенділер
мәдениеті.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Көрпебаева
А.
|
Күні:
|
20.09.24
ж.
|
Сыныбы:6
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Көшпенділердің атбегілік
өнері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.3.1.1. әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар
құру
7.4.1.1- жалғаулар
мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай
жазу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
- әртүрлі жанрдағы мәтіндерді
жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар
құрады;
- жалғаулар мен шылаулардың
ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық
нормаға сай жазады;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Сәлемдесу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
Оқушыларды
түгелдейді, оқу құралдарын
тексереді.
Үй тапсырмасы
сұралады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын дайындайды.
«Сәлемдесу»
әдісі Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды
тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай
амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-біріңмен тез-тез
амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен…
қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен…
арқамен.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Сынып
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі
2-тапсырма.
Сынып
|
Ат – түріктің
қанаты
Махмұд
Қашқари
Түркілер күлте жалды
арғымақтар өсіріп, «ат мәдениетін» дүниеге
әкелді.
Су
Бихай
Ф.Оңғарсынованың
«Жылқышы бала» өлеңін тыңдап, автор көзқарасы мен көтерілген
мәселені талда.
Тыңдалым мәтіні
бойынша сұрақтарға жауап
бер.
Сұраққа жауап берген
оқушының жауабы туралы келесі оқушы кері байланыс
береді.
-
Өлеңде ақынның жылқы
малына деген сезімі қалай
сипатталған?
-
«Ат көрмесем
сағынам, жүйріктерге табынам» деген өлең жолдарынан не
ұқтың?
-
Ат жалында ойнаған
ата-бабабмыздың атбегілік дәстүрі ұмытылып бара жатыр ма? Қалай
ойлайсың?
|
Дескриптор:
-мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-сұрақтарға жауап береді.
ҚБ. «Жарайсың!», «Өте
жақсы!», «Дәл таптың!» сөздері арқылы
ынталандыру.
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
.
|
Бірге
қайталайық
3-тапсырма.
Топтық жұмыс
4-тапсырма. Жұптық жұмыс
ӘТН
Оқушылар ережені оқып, жұппен талқылайды. Сұрақтар қояды,
жауап береді.
5-тапсырма.
Мәтінмен
жұмыс.
|
Оқулықта берілген кесте бойынша өлең және мақала туралы
теориялық материалды қайталайды.
Мәтінді оқы. Жанрлық ерекшеліктерін, тақырыбын, құрылымын
тыңдалым мәтінімен салыстыра талда.
Оқылым
мәтіні
|
Тыңдалым
мәтіні
|
Тақырыбы:
Жанрлық ерекшелігі:
Құрылымы:
|
Тақырыбы:
Жанрлық ерекшелігі:
Құрылымы:
|
Жұбыңмен ақылдасып, сұрақтарға жауап бер. Суретке қарап,
тапсырмаларды орында.
-
Жабайы жылқының ең алғаш біздің жерімізде қолға үйретілгені
саған қалай әсер етті?
-
Суретке қандай атау берер едің? Жүйрік атты
суретте
-
Жүйрік атқа мінген қазақ баласының көңіл-күйін
сипатта.
-
Шабандоз баланы демейтін сөздер мен тіркестерді
жаз.
Оқылым мәтінінен ілгерінді және кейінді ықпалға мысалдар
жаз.
|
Дескриптор:
- мәтіндердің тақырыбы,
жанрлық ерекшелігі мен құрылымы жағынан салыстыра
талдайды;
«Қолпаштау»
әдісі
Дескриптор:
- жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес
орфографиялық нормаға сай жазады;
ҚБ. «Фигуралар» әдісі арқылы
бағалау.
Оқушыларды жауаптарын түрлі фигуралармен
бағалау.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері,
ДК
|
Сергіту сәті
|
Сергіту сәті. «Орныңды
тап»
|
Оқушылардың қолына
қазақ әріптері беріледі, жүргізуші сөзді атаған соң оқушылар
сөздегі орындарын тауып тұра қалу
керек.
|
|
|
Сабақты бекіту
|
6-жаттығу. Жазылым
|
«Жылқы – қазақтың
жаны» тақырыбндағы мақалаға күрделі жоспар
құр.
І.
Кіріспе
ІІ Негізгі
бөлім
1.
2.
3.
ІІІ Қорытынды
|
Дескриптор:
әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар
құрады;
|
Оқулық
|
Үй тапсырмасы
|
7-тапсырма.
|
Екі тапсырманың
бірін орында.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы рефлексия
|
Рефлексия
«Бөлмедегі
заттар» әдісі
|
Сабаққа рефлексия
жасау үшін әр оқушы бөлмедегі бір жансыз заттың атын жазады.
Қағаздар жиналып, әр оқушы бір қағаздан суырып алады да, сол заттың
атынан бүгінгі сабақ, өзінің оған қатысы туралы
сөйлейді.
|
|
|