Көшпенділердің киім ерекшеліктері.

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Көшпенділердің киім ерекшеліктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мұғалімдеріне көмекші қмж ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Бөлім:

2-бөлім.Көшпенділер мәдениеті.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Джолбарисова З.К.

Күні:

25.09.2025

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көшпенділердің киім ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.3.2.1 – жанрлық және стилдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды пайдалана отырып, шағын мақала құрастырып жазу.

7.4.1.1 – жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаты

  • жанрлық және стилдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды пайдалана отырып, шағын мақала құрастырып жазуа алады

  • 7.4.1.1 – жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жаза алады

Құндылықтарға баулу

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну;

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

-өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

- басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Сабақтың басталуы

2 минут





5 минут






Сабақтың ортасы


1 минут




3 минут









3 минут
















3 минут














5 минут





2 минут





3 минут





3 минут





4 минут











3 минут






3 минут










Сабақтың соңы

5 минут







Оқушылармен амандасу. «Мұғалім» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу

Ой қорғау



Үй тапсырмасын тексеру

WordWall ЖИ арқылы өткен тақырыпты қайталатады





Сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатын таныстырады.


Дәптерді ашып, бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жаздырады.



Тыңдалым. Мәтінді тыңдатады









Жеке жұмыс.

Мәтінді оқытады, тыңдалым мәтінімен салыстырып, жанрлық ерекшеліктерін ажырату үшін кестені толтыртады












Жеке жұмыс. Келесі сұрақтарды қояды

  • Көшпенділердің киім үлгілері мен қазіргі киім үлгілерінің арасынды ұқсастық бар ма?

  • Киім үлгісін адамзат өркениетіне қосу дегенді қалай түсінесің?



Мұғалім түсіндірмесі.




Жеке жұмыс

Берілген сөйлемдерге сұраулық шылауды дұрыс қой



Жұптық жұмыс

48 бет 5 тапсырманы жұппен орындаңыздар



Жұптық жұмыс

48 бет 6тапсырманы жұппен орындаңыздар



Топтық жұмыс

Киім атауларына түсінік бер

Үлгі: оқалы камзол – зермен көмкерілген жеңсіз, жеңіл сырткиім







Сергіту сәті

Экраннан көрсетілген қимылдарды қайталайды




Жеке жұмыс

Тест тапсырмаларын орындаңыздар!








Сабақты бекіту

«Алтын көмбе» әдісін қолданып, тапсырмаларды орындатады



Үй тапсырасы

Көркемдегіш құралдарды орынды пайдалана отырып, тыңдалым бөліміне берілген суреттегі адамдардың киімдерін сипаттап, мақала жаз


Кері байланыс

«ЖИ» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс берулерін сұрайды

Экрандағы сөздерді оқиды




Сұраққа жауап береді



Сұрақтарға жауап береді






Мәтінді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді


Дәптерлеріне күн мен тақырыпты жазады.



Мәтінді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.








Мәтінді оқытады, тыңдалым мәтінімен салыстырып, жанрлық ерекшеліктерін ажыратады















Сұрақтарға жауап береді, өз ойын еркін айтады.








Мияқият тыңдайды, ережені дәптерлеріне жазып алады



Берілген сөйлемдерге сұраулық шылауды дұрыс қояды




48 бет 5 тапсырманы жұппен орындайды




48 бет 6 тапсырманы жұппен орындайды




Киім атауларына түсінік береді










Экраннан көрсетілген қимылдарды қайталайды



Тест тапсырмаларын орындаңыздар









«Алтын көмбе» әдісін қолданып, тапсырмаларға жауап береді



Үй тапсырмасын жазып алады







«ЖИ» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс береді






ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!








ҚБ: Дескриптор бойынша мұғалім бағалайды:

Дескриптор

Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін талдайды, сұрақтарға жауап береді: 2 балл


Дескриптор
- мәтінді түсініп оқиды;
- мәтіндегі 4 маңызды ақпаратты анықтай алады;
- анықталған ақпараттарды кластерге түсіре алады;
- 4 сөйлеммен қорытындылай алады 3 балл






ҚБ: Дескриптор бойынша мұғалім бағалайды:

Дескриптор

Сұрақтарға дұрыс дауап береді: 1 балл


ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!





ҚБ: Дескриптор бойынша мұғалім бағалайды:

Дескриптор: Тапсырмаларға дұрыс жауап береді: 1 балл


ҚБ: Дескриптор бойынша мұғалім бағалайды:

Дескриптор: Тапсырмаларға дұрыс жауап береді: 2 балл








ҚБ: Дескриптор бойынша мұғалім бағалайды:

Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді: 1 балл


ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!

ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!



ҚБ: Мұғалімнің ауызша бағалауы: Жарайсың! Тамаша! Өте жақсы!


Презентация








Презентация

https://wordwall.net/ru/resource/11287566







Презентация






Презентация, оқулық







Презентация














Презентация





Презентация










Презентация, оқулық




Презентация






Презентация





Презентация





Презентация










Презентация





Презентация











Презентация






Презентация








Презентация



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.11.2025
119
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі