Сабақтың
тақырыбы
|
Сабақтың
мақсаты
|
Сабақ
нәтижелері
|
Қамтылған модульдер мен
сұрақтар
|
Ресурстар
|
Lesson
Study
тәсілін оқыту мен оқу
үдерісінде пайдалану
|
Мектеп мұғалімдеріне Lesson
Study-дің шығу тарихын таныстыру, сабақта қолдану тәсілі туралы
түсінік беру
|
Топта жұмыс жасау арқылы
Lesson Study әдісіне қарай жоспар құруға үйренеді, тиімді, тиімсіз
жақтарын анықтайды
|
1.Оқыту мен оқудағы
жаңа тәсілдер (диалог)
2.Сыни ойлауға
үйрету
3.
Бағалау
4.
Көшбасшылық
Түрткі болу
сұрақтары
|
Таныстырылым
Интерактивті
тақта
Постерлер
Стикерлер
|
Коучинг
барысы
|
Кезеңдер
|
Уақыты
|
Коучердің іс -
әрекеті
|
Тыңдаушылардың іс -
әрекеті
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
3
минут
|
Екі буынды сөздерді құрастыру
арқылы топқа бөлу.
|
Са-бақ, жаң-быр, т.б сөздерді
тауып жұптасқаннан кейін ауа, мектеп тақырыбына қарай бөлініп
топтасады
|
Жеребелер
|
Таныстырылым
|
3
минут
|
Lesson Study-дің шығу тарихы,
қай жерден бастау алатындығы, қазіргі таңдағы маңыздылығы жөнінде
мағлұмат беріледі
|
Мектеп мұғалімдері
таныстырылым бойынша түсінік
алады
|
Интерактивті тақта,
слайд
|
Топпен
жұмыс
|
10минут
|
Lesson Study-ді жоспарлау
үлгісі бойынша постер
дайындау
|
Әр топ өздеріне берілген
үлгіге қарап, бірлесе отырып жоспар жасақтап, қорғап
шығады
|
Постерлер,
флипчарттар
|
«Сәттілік», «Егін егу»
тренингтері
|
7
минут
|
Мұғалімдерді ортаға шақырып,
тренингтің шартын
түсіндіреді
|
Бірінші тренинг
бойынша барлық мұғалімдер ортаға шығып, музыкаға билейді, алғаш
тоқтаған кезде оң қол, оң аяқ көтереді, екінші тоқтаған кезде сол
қол, сол аяқ көтереді.
Екінші тренинг бойынша
мұғалімдер бір-бірінің арқаларына егін егу тәсілдерін
жасайды
|
Мектеп мұғалімдері және
коучер
|
Өзара
байланыс
|
5
минут
|
І (ілгері) деңгей бойынша курс
тыңдаушысы Сүйеуғалиева Бақтылымен
байланыс
|
Lesson Study тәсілі туралы,
оның топпен бірлесіп жұмыс жасайтындығы, бірлесіп жоспар
құратындығы жөнінде қосымша мәлімет
береді
|
Слайд, үлестірме
материалдар
|
Кері
байланыс
|
12
минут
|
«Білгеніме сәйке келеді. Жаңа
ақпарат. Келіспеймін. Көбірек білгім келеді» кестесі бойынша жұмыс
жасауға тапсырды
|
Берілген кесте бойынша
мұғалімдер топпен ақылдаса отырып, өз шешімдерін
қабылдайды
|
Түрлі – түсті
маркерлер, постерлер
|
Рефлексия
|
5
минут
|
Стикерлер беру арқылы топ
мұғалімдерінің пікірін
біледі
|
Топтағы барлық мүшелер
қолдарына берілген стикерлерге коучинг туралы өз әсерлерін жазып
смайликке жабыстырады
|
Стикерлер,
смайликтер
|