Коучинг
мақсаты
|
- Ұлы ақынның 175 жылдығына
орай ақынның табиғат лирикасының әсемдігін түсінуге, шығармаларын
сүйіп оқуға, қасиеттерін өздеріне үлгі ете отырып, білім мен
ғылымға құштарлығын
арттыру.
- Оқушылардың жаратылыстану
әлеміне деген танымдарын қалыптастырып, Абай шығармаларының
жаратылыстану пәндерімен байланысын
көрсету.
|
Оқыту
әдістері
|
«СТО», «Топтастыру»,
«Толықтыру сынамасы», «Миға шабуыл» ,«Топтық жұмыс», «Сергіту
сәті», «Екі жұлдыз, бір тілек»
т.б.
|
Ұйымдастыру
Кіріспе
|
Сәлемдесу, коучинг мақсатымен
таныстыру.
Жағымды көңіл күй қалыптастыру
мақсатында "Таныс, бірік, қолда" әдісін қолданамын. Оқушылар шеңбер
жасап тұрып, өздерін кезекпен таныстырады, көрші оқушының есіміне
сын есім жалғап, көршісіне қолдау
көрсетеді.
|
Топтаудың үлгілері бойынша
топқа бөлінеді. Жағымдық көңіл-күйді қалыптасады, бір-бірімен
танысады
|
Іс-қимыл.
|
«Миға
шабуыл»
1-топ
Жұмбақ
Қара жер адамзатқа болған
мекен,
Қазына іші толған әр түрлі
екен.
Ішінде жүз мың түрлі асылы
бар,
Солардың ең артығы немене
екен?
2-топ
Жұмбақ
Алла мықты жаратқан сегіз
батыр,
Баяғыдан соғысып әлі
жатыр.
Кезек-кезек жығысып,
жатып-тұрып
Кім жығары белгісіз түбінде
ақыр.
Мұны тапсам ойланып, ақын
деңіз,
Таба алмасам ақылды болар
неміз?
Қыс пенен жаз, күн мен түн,
тақ пенен жұп,
Жақсылық пен жамандық – болды
сегіз.
3-топ «Әзімнің әңгімесі»
үзінді
Мыс бақырды сындырады талқан
қылып
Көмірге салды мысты дүкен
құрып.
Мыс былқылдап еріген кезінде
шал
Шөншікпен ұсақ қара алды
қырып.
Алды да ол дәрісін, мысқа
салды
Былқылдаған, бұрқылдаған мыс
шайқалды.
Бір нәрсемен ақырын
бұлғалақтап,
Алтын деп суынған соң қолына
алды...
4-топ:
38 – қара сөзінен
үзінді.
Адам баласынан махшарда сұрау
алынатұғын қылып жаратқандығында һәм ғадалат һәм махаббат бар.-деп
басталып адам баласының сипатын ашып көрсеткен. Осының мәнін
ашу.
|
Оқушылар топ болып өздеріне
берілген тапсырмаларды
талдайды.
1
топ:
1.Бұл қай элемент? Басқа
металдардан қандай ерекше қасиеті бар? Периодтық жүйеде қайда
орналасқан?
2.Жер астындағы қазба
байлықтың ең артығы, асылы
қайсы?
3.Оның адам тіршілігіндегі
пайдасы қандай?
2
топ:
..Қыс пенен жаз, күн мен түн,
тақ пенен жұп,
Жақсылық пен жамандық...
осындағы Абайдың айтайын деген ойы
не?
3
топ:
1.Көмір мен көрік не үшін
қажет болды?
2.Осында қандай реакция
қолданылады?
|
Ақ
парақшалар
смайликтер
|