Уақыты:
|
15. 04. 2018
ж
|
Коучингке
қатысушылар
|
Ата-
аналар
|
Коучинг
тақырыбы:
|
Ата- аналарға «Мәтін арқылы
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін
көрсету
|
Мақсаты:
|
Ата анларға мәтін
арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы жаңа
әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын
ояту.
|
Міндеттері:
|
Әртүрлі тапсырмалар
орындату арқылы баланың ой- өрісін, тілін дамыту. Ата- аналарға
оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие
жұмыстарында қалай қолдануға болатындығы жайлы, ол әдіс-тәсілдердің
тиімділігі туралы тәжірибе
алмасу.
Топпен жұмыс жасай отырып
жүргізілген жұмысты қорытындылауға
қалыптастыру.
|
Оқыту
нәтижелері:
|
Мәтінмен жұмыс жасай алады,
топпен жұмыс жасауға
қалыптасады.
|
Әдіс-
тәсілдері:
|
Топпен жұмыс, сұрақ – жауап,
жұптас талқылу,кері
байланыс.
|
Коучингтің
түрі:
|
Мәтінмен жұмыс жасау түрлерін
меңгеру
|
Көрнекі
құралдар:
|
АКТ, постерлер, таратпа
қағаздар, стикерлер,
маркерлер.
|
Негізгі
ресурстар:
|
Таратпа материалдар,
мәтін
|
Негізгі
идеялар:
|
Оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдің
тиімділігін туралы түсінік
қалыптастыру.
|
Қамтылған
модульдер
|
Білім берумен білім
алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту
әдістері
СТО, оқытуда АКТ- ны
пайдалану, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу,
оқытудағы басқару және
көшбасшылық.
|
Сабақтың
барысы
Кезеңдері
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Әдіс-тәсілдер мен
модульдер
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Амандасу.
Психологиялық
дайындық
«Мозайка » әдісі
бойынша топқа бөліну
|
Топ
ережесі:
Топта тыныштық
сақтау
Бірін-бірін
тыңдау.
Ойын ашық-анық
айту.
Сұрақты оқып отырып
тапсырмаларды орындау.
|
|
Қызығушылықты
ояту
|
«Дөңгелек үстел»
әдісі құрастырылған сурет бойынша бір- бір сөйлемнен
жазу
|
Құрастырылған сурет
бойынша бір- бір сөйлемнен жазады, соңғы қатысушы
оқиды.
|
Диалог, оқушылардың
жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және
оқу
Жалпы топтық
жұмыс
|
Мағынаны тану.
Жаңа тақырыпты
меңгеру
|
Мәтін таратылып
беріледі.
Оқиға кестесін
толтыру тапсырылады.
«Автордың орындығы»
әдісі бойынша әр топтан спикер шығып
оқиды.
|
Мәтінді оқи отырып
топпен оқиға кестесін
толтырады.
Автордың орындығына
отырып әр топтан бір спикер шығып мәтін топпен толтырған оқиға
кестесін оқиды
|
Топпен жұмыс.
СТО
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
СТО
|
Ой
толғаныс
|
«Қалпына келтіру»
әдісі
Аяқталмаған мақал-
мәтелдер беріледі.
Еңбек ерлікке
жеткізер.Ерлік елдікке
жеткізер.
Еңбек ет те, міндет
ет.
Ердің атын еңбек
шығарады.
Еңбек ерлікке
жеткізер,
Ерлік елдікке
жеткізер
Еріншектің ертеңі
бітпес.
Еңбексіз өмір
жоқ,
ауырсыз жеңіл
жоқ.
|
Топпен ақылдаса отырып мақал- мәтелдерді
толықтырады.
|
СТО
|
Кері
байланыс
|
|
|
ОүБ
|
«№26жалпы орта білім
беретін мектеп» КММ
Ата- аналарға «Мәтін арқылы
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін
көрсету
/коучинг/
Бейсенбаева
М.Т.
2017- 2018 оқу
жылы
Ертеде бай мен кедей көрші
болады. Кедей диірменге барса, байдын балтасын сұрап алады. Бір
күні кедей диірменге барып балтасын ағып жатқан диірменге түсіріп
алады. Ол диірменшіге балтамды алып бер дейді. Ол қолын диірменге
салып бір алтын балтаны алып шығады. Ол кедейден «Мынау ма сенің
балтаң?» деп сұрайды. Кедей «Жоқ. Бұл менің балтам емес» дейді.
Диірменші екінші рет қолын салғанда, күміс балтаны алып шығады.
Сонда диірменші оған «Мынау ма сенің балтаң?» деп сұрайды. Кедей
«Жоқ. Бұл менің балтам емес» дейді. Сонда диірменші үшінші қолын
салғанда бір ағаш балтаны алып шығады. Ол кедейден «Мынау ма сенің
балтаң?» деп сұрайды. Сонда кедей «Йа, осы менің балтам» дейді.
Сонда диірменші «Пейілің таза адам екенсің. Сондықтан мына алтын
балтаны ал!» дейді. Ол үйіне барып, не болғанын айтып береді.
Балтаны ағып жатқан диірменге қалай түсіргенін айтады. Бай кедейдің
айтқанының бәрін қайталап істейді. Ол балтасын суға түсіріп,
диірменшіге балтамды алып бер дейді. Сонда диірменші алтын балтаны
алып шығады. Ол байдан «Мынау ма сенің балтаң?» дейді. Сонда бай
«Менің балтам!» дейді. Диірменші оған «Өтірік айтпа, мынау сенің
балтаң емес!» деп өзінің ағаш балтасын
береді.
Топ
ережесі: