Материалдар / Коучинг Ата- аналарға «Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін көрсету

Коучинг Ата- аналарға «Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін көрсету

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда жаңартылған оқу мазмұны бойынша ата аналармен жүргізілген коучингтің жоспары берілген. Мәтінмен жұмыс жасай отырып балалар қалай оқып жатқанын ата аналарға көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Маусым 2018
434
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уақыты:15. 04. 2018 ж
Коучингке қатысушыларАта- аналар
Коучинг тақырыбы:Ата- аналарға «Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін көрсету
Мақсаты:Ата анларға мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету, жаңалыққа құштарлығын ояту.

Міндеттері:Әртүрлі тапсырмалар орындату арқылы баланың ой- өрісін, тілін дамыту. Ата- аналарға оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға болатындығы жайлы, ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі туралы тәжірибе алмасу.Топпен жұмыс жасай отырып жүргізілген жұмысты қорытындылауға қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері:Мәтінмен жұмыс жасай алады, топпен жұмыс жасауға қалыптасады.
Әдіс- тәсілдері:Топпен жұмыс, сұрақ – жауап, жұптас талқылу,кері байланыс.
Коучингтің түрі:Мәтінмен жұмыс жасау түрлерін меңгеру
Көрнекі құралдар:АКТ, постерлер, таратпа қағаздар, стикерлер, маркерлер.
Негізгі ресурстар:Таратпа материалдар, мәтін
Негізгі идеялар:Оқытудағы жаңа әдіс- тәсілдің тиімділігін туралы түсінік қалыптастыру.
Қамтылған модульдерБілім берумен білім алудағы жаңа тәсілдер: диалогті оқыту әдістеріСТО, оқытуда АКТ- ны пайдалану, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың барысы
КезеңдеріКоучтың іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіӘдіс-тәсілдер мен модульдер
Ұйымдастыру кезеңі















Амандасу. Психологиялық дайындық«Мозайка » әдісі бойынша топқа бөліну















Топ ережесі:Топта тыныштық сақтауБірін-бірін тыңдау.Ойын ашық-анық айту.Сұрақты оқып отырып тапсырмаларды орындау.



















Қызығушылықты ояту

«Дөңгелек үстел» әдісі құрастырылған сурет бойынша бір- бір сөйлемнен жазу



Құрастырылған сурет бойынша бір- бір сөйлемнен жазады, соңғы қатысушы оқиды.









Диалог, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу



Жалпы топтық жұмыс

Мағынаны тану. Жаңа тақырыпты меңгеру













Мәтін таратылып беріледі.Оқиға кестесін толтыру тапсырылады.





«Автордың орындығы» әдісі бойынша әр топтан спикер шығып оқиды.

Мәтінді оқи отырып топпен оқиға кестесін толтырады.





Автордың орындығына отырып әр топтан бір спикер шығып мәтін топпен толтырған оқиға кестесін оқиды





Топпен жұмыс. СТОЖұптық жұмыс

Топтық жұмыс

СТО
Ой толғаныс«Қалпына келтіру» әдісіАяқталмаған мақал- мәтелдер беріледі.

Еңбек ерлікке жеткізер.Ерлік елдікке жеткізер.

Еңбек ет те, міндет ет.

Ердің атын еңбек шығарады.

Еңбек ерлікке жеткізер,Ерлік елдікке жеткізер

Еріншектің ертеңі бітпес.

Еңбексіз өмір жоқ,ауырсыз жеңіл жоқ.

Топпен ақылдаса отырып мақал- мәтелдерді толықтырады.











СТО
Кері байланыс

ОүБ


















«№26жалпы орта білім беретін мектеп» КММ











Ата- аналарға «Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту» түрлерін көрсету/коучинг/













Бейсенбаева М.Т.













2017- 2018 оқу жылыЕртеде бай мен кедей көрші болады. Кедей диірменге барса, байдын балтасын сұрап алады. Бір күні кедей диірменге барып балтасын ағып жатқан диірменге түсіріп алады. Ол диірменшіге балтамды алып бер дейді. Ол қолын диірменге салып бір алтын балтаны алып шығады. Ол кедейден «Мынау ма сенің балтаң?» деп сұрайды. Кедей «Жоқ. Бұл менің балтам емес» дейді. Диірменші екінші рет қолын салғанда, күміс балтаны алып шығады. Сонда диірменші оған «Мынау ма сенің балтаң?» деп сұрайды. Кедей «Жоқ. Бұл менің балтам емес» дейді. Сонда диірменші үшінші қолын салғанда бір ағаш балтаны алып шығады. Ол кедейден «Мынау ма сенің балтаң?» деп сұрайды. Сонда кедей «Йа, осы менің балтам» дейді. Сонда диірменші «Пейілің таза адам екенсің. Сондықтан мына алтын балтаны ал!» дейді. Ол үйіне барып, не болғанын айтып береді. Балтаны ағып жатқан диірменге қалай түсіргенін айтады. Бай кедейдің айтқанының бәрін қайталап істейді. Ол балтасын суға түсіріп, диірменшіге балтамды алып бер дейді. Сонда диірменші алтын балтаны алып шығады. Ол байдан «Мынау ма сенің балтаң?» дейді. Сонда бай «Менің балтам!» дейді. Диірменші оған «Өтірік айтпа, мынау сенің балтаң емес!» деп өзінің ағаш балтасын береді.















Топ ережесі:
  • Топта тыныштық сақтау
  • Бірін-бірін тыңдау.
  • Ойын ашық-анық айту.
  • Сұрақты оқып отырып тапсырмаларды орындау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ