Коуч
| Абжетова Гүлзат Абжетовна |
Коучинг тақырыбы | Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі |
Мақсаты | Бағалау түрлерін үйрету, дамыту үшін өзгеріс |
Күтілетін нәтиже | Әріптестер бағалау түрлерін үйренеді.Өз сабақтарында бағалаудың түрлерін қолдана алады. |
Коучтың қолданатын материалдары | АКТ, МАН |
Түйінді идея | Әріптестердің тәжірибесін дамыту үшін өзгеріс |
Уақыт45-50 минут | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар
|
3-минут | Психологиялық ахуал орнатады | Ішкі және сыртқы шеңбер жасап тұрады | Жымию,жылы көңіл-күй орнайды | Жеңіл ырғақты әуен |
Басталуы 5-минут | Топқа бөледі. « Айна» әдісімен бірін-бірі бағалайды.«Арал» әдісімен суреттерді біріктіру арқылы топтарға бөледі | 4-6 адамнан топқа бөлінеді.
Топ ережелерін құрады.
Ережеге бағыну. | Өзін-өзі бағалау | А-4 қалам |
Ортасы 12-минут | Топтарға тапсырма 1. Бағалау дегеніміз не?
2. Гүл суретін салу
| Осыған байланысты өз ойлау қабілетіне сүйеніп, Кластер жасайды, жету жолын айтады2.Салынған суретке алдымен өзі,біріне-бірі баға береді | Өзін-өзі бағалау
Өзара бағалау | А-3 маркерлер, плакат, стикерлер |
3-минут
| Сұрақ –Осы нәтижеге жетуге не көмектесті?
-Неліктен? |
Бағалауды қалай,қандай жолмен жүргізгенін айтады
| Топты бағалау |
|
5-минут
| Таңдап алынған бейнебаянды көрсетеді.
| Мұхият көреді
|
| АКТ-ны қолдану интернеттен бейнебаян алу |
| Сұрақ: -Қандай ой түйдіңіз?-Жұмыстың жақсы аяқталуына не себеп болды?-Неліктен? | Сұрақтарға жауап беру арқылы мақсат қоя білудің маңызын түсінеді |
|
|
5-минут
| Теориялық білім беру
Бағалау түрлері,тиімділігі, мысалдармен кесте бойынша түсіндіріледі.Мұнда әріптестерге критерий,дискрипторрубрика терминдері олардың тиімділігі түсіндіріледі. |
Әрбір талаптың дұрыстығын дәлелдемесі арқылы түсінеді.
| Өзін-өзі бағалау | Интертақта
МАН
|
20-минут
| Топтық жұмысқа бағыт беріледі
Бағалау | SWOT-талдау жасау арқылы ой түйіндейді
ББҮ әдісіне сүйеніп постер жасақтау,қорғау | Өзара бағалау
Топты бағалау | Стикерлер, маркерлер «Тілек ағашы» |
Аяқталуы3-минут
| Коучинг бойынша кері байланыс жасауРефлексия | Стикерлерге өзіне үнаған немесе ұнамаған тұстарын жазып «Тілек ағашына жапсырады | Смайлик арқылы бағалау | Стикерлер, смайликтер, «Тілек ағашы» |
Коуч жазбалары | 1.Коучингтің сәтті тұстары
2.Коучингтің сәтсіз тұстары
|