Материалдар / Коучинг "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл коучинг орта мектеп ұстаздарына арналып жасалған. Тақырыбы "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі" . Бұл коучинг арқылы ұстаз жаңартылған білім мазмұнына сай оқытуда бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдерін, қолдану жолдарын үйренеді. Өзін-өзі бағалау, өзгені бағалау, топты бағалау және рефлексия жасауға үйренеді. Бұл коучингтың орта мектеп мұғалімдеріне сабақ өткізуге, бағалауды әділ жүргізуде көмегі көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
470
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспарыАбжетова Гүлзат Абжетовна 1-топ

Коуч

Абжетова Гүлзат Абжетовна
Коучинг тақырыбыБағалау-білім сапасының айқын көрінісі
МақсатыБағалау түрлерін үйрету, дамыту үшін өзгеріс
Күтілетін нәтижеӘріптестер бағалау түрлерін үйренеді.Өз сабақтарында бағалаудың түрлерін қолдана алады.
Коучтың қолданатын материалдарыАКТ, МАН
Түйінді идеяӘріптестердің тәжірибесін дамыту үшін өзгеріс
Уақыт45-50 минутКоучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекетіБағалауРесурстар

3-минутПсихологиялық ахуал орнатадыІшкі және сыртқы шеңбер жасап тұрадыЖымию,жылы көңіл-күй орнайдыЖеңіл ырғақты әуен
Басталуы 5-минут Топқа бөледі. « Айна» әдісімен бірін-бірі бағалайды.«Арал» әдісімен суреттерді біріктіру арқылы топтарға бөледі4-6 адамнан топқа бөлінеді.

Топ ережелерін құрады.

Ережеге бағыну.
Өзін-өзі бағалауА-4 қалам
Ортасы 12-минутТоптарға тапсырма 1. Бағалау дегеніміз не?



2. Гүл суретін салу



Осыған байланысты өз ойлау қабілетіне сүйеніп, Кластер жасайды, жету жолын айтады2.Салынған суретке алдымен өзі,біріне-бірі баға бередіӨзін-өзі бағалау





Өзара бағалау
А-3 маркерлер, плакат, стикерлер
3-минут







Сұрақ –Осы нәтижеге жетуге не көмектесті?

-Неліктен?


Бағалауды қалай,қандай жолмен жүргізгенін айтады



Топты бағалау



5-минут





Таңдап алынған бейнебаянды көрсетеді.

Мұхият көреді







АКТ-ны қолдану интернеттен бейнебаян алу














Сұрақ: -Қандай ой түйдіңіз?-Жұмыстың жақсы аяқталуына не себеп болды?-Неліктен?Сұрақтарға жауап беру арқылы мақсат қоя білудің маңызын түсінеді













5-минут























Теориялық білім беру

Бағалау түрлері,тиімділігі, мысалдармен кесте бойынша түсіндіріледі.Мұнда әріптестерге критерий,дискрипторрубрика терминдері олардың тиімділігі түсіндіріледі.






Әрбір талаптың дұрыстығын дәлелдемесі арқылы түсінеді.















Өзін-өзі бағалауИнтертақта

МАН

















20-минут





Топтық жұмысқа бағыт беріледі

Бағалау
SWOT-талдау жасау арқылы ой түйіндейді

ББҮ әдісіне сүйеніп постер жасақтау,қорғау
Өзара бағалау

Топты бағалау
Стикерлер, маркерлер «Тілек ағашы»
Аяқталуы3-минут

Коучинг бойынша кері байланыс жасауРефлексияСтикерлерге өзіне үнаған немесе ұнамаған тұстарын жазып «Тілек ағашына жапсырадыСмайлик арқылы бағалау Стикерлер, смайликтер, «Тілек ағашы»
Коуч жазбалары 1.Коучингтің сәтті тұстары











2.Коучингтің сәтсіз тұстары





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!