Материалдар / Коучинг "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл коучинг орта мектеп ұстаздарына арналып жасалған. Тақырыбы "Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі" . Бұл коучинг арқылы ұстаз жаңартылған білім мазмұнына сай оқытуда бағалаудың жаңа әдіс-тәсілдерін, қолдану жолдарын үйренеді. Өзін-өзі бағалау, өзгені бағалау, топты бағалау және рефлексия жасауға үйренеді. Бұл коучингтың орта мектеп мұғалімдеріне сабақ өткізуге, бағалауды әділ жүргізуде көмегі көп.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
528
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары

Абжетова Гүлзат Абжетовна 1-топ



Коуч


Абжетова Гүлзат Абжетовна

Коучинг тақырыбы

Бағалау-білім сапасының айқын көрінісі

Мақсаты

Бағалау түрлерін үйрету, дамыту үшін өзгеріс

Күтілетін нәтиже

Әріптестер бағалау түрлерін үйренеді.

Өз сабақтарында бағалаудың түрлерін қолдана алады.

Коучтың қолданатын материалдары

АКТ, МАН

Түйінді идея

Әріптестердің тәжірибесін дамыту үшін өзгеріс

Уақыт

45-50 минут

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


3-минут

Психологиялық ахуал орнатады

Ішкі және сыртқы шеңбер жасап тұрады

Жымию,жылы көңіл-күй орнайды

Жеңіл ырғақты әуен

Басталуы

5-минут

Топқа бөледі. « Айна» әдісімен бірін-бірі бағалайды.

«Арал» әдісімен суреттерді біріктіру арқылы топтарға бөледі

4-6 адамнан топқа бөлінеді.


Топ ережелерін құрады.


Ережеге бағыну.

Өзін-өзі бағалау

А-4 қалам

Ортасы

12-минут

Топтарға тапсырма

1. Бағалау дегеніміз не?



2. Гүл суретін салу



Осыған байланысты өз ойлау қабілетіне сүйеніп, Кластер жасайды, жету жолын айтады

2.Салынған суретке алдымен өзі,біріне-бірі баға береді

Өзін-өзі бағалау




Өзара бағалау

А-3 маркерлер, плакат, стикерлер

3-минут





Сұрақ

Осы нәтижеге жетуге не көмектесті?


-Неліктен?


Бағалауды қалай,қандай жолмен жүргізгенін айтады



Топты бағалау



5-минут




Таңдап алынған бейнебаянды көрсетеді.


Мұхият көреді





АКТ-ны қолдану интернеттен бейнебаян алу








Сұрақ:

-Қандай ой түйдіңіз?

-Жұмыстың жақсы аяқталуына не себеп болды?

-Неліктен?

Сұрақтарға жауап беру арқылы мақсат қоя білудің маңызын түсінеді








5-минут













Теориялық білім беру


Бағалау түрлері,тиімділігі, мысалдармен кесте бойынша түсіндіріледі.Мұнда әріптестерге критерий,дискрипторрубрика терминдері олардың тиімділігі түсіндіріледі.




Әрбір талаптың дұрыстығын дәлелдемесі арқылы түсінеді.









Өзін-өзі бағалау

Интертақта


МАН










20-минут




Топтық жұмысқа бағыт беріледі


Бағалау

SWOT-талдау жасау арқылы ой түйіндейді


ББҮ әдісіне сүйеніп постер жасақтау,қорғау

Өзара бағалау


Топты бағалау

Стикерлер, маркерлер «Тілек ағашы»

Аяқталуы

3-минут


Коучинг бойынша кері байланыс жасау

Рефлексия

Стикерлерге өзіне үнаған немесе ұнамаған тұстарын жазып «Тілек ағашына жапсырады

Смайлик арқылы бағалау

Стикерлер, смайликтер, «Тілек ағашы»

Коуч жазбалары

1.Коучингтің сәтті тұстары







2.Коучингтің сәтсіз тұстары





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!