Материалдар / Коучинг: «Есте сақтау»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: «Есте сақтау»

Материал туралы қысқаша түсінік
менің жариялаған коучингім мектеп тренерлері үшін өте тиімді болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
387
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КоучингКүні:13.02.2017
Коучингтің тақырыбыКөрнекілікті тиімді пайдалану
мақсатыМұғалімдерге көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың есте сақтауын дамытудың маңыздылығын ашып көрсету
Күтілетін нәтиже Мұғалімдер көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың есте сақтауын дамытудың маңыздылығын түсінеді.
Уақыты45 мин
Негізгі идеяЕсте сақтау
Қолданылатын әдіс тәсілдерТоптық жұмыс, сұрақ жауап «миға шабуыл», көрнекіліктер
РесурстарМАН, компьютер, интерактивті тақта, постерлер, маркерлер
Жұмыс кезеңдеріКезеңдердің мазмұныҚатысушылардың қызметіУақытыРесурстар
Кіріспе бөлімі:«Мен байқағышпын» тренингін өткізу.Мақсаты: Қатысушының қырағылығы мен қадағалау әрекетінің қаншалықты деңгейде екенін білу.

  • «Мен байқағышпын» тренингі
  • Топқа бөлу






  • Қатысушылар ішкі және сыртқы шеңбер жасап бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне қарайды. Кішкенеден соң бір-біріне арқасын беріп тұрады.Сол кезде қатысушы өз бойындағы киіміне немесе шашына өзгеріс енгізу керек. Қатысушылар қайтадан бір-біріне қараған кезде қарсыласының бойындағы өзгерісті аңғаруы қажет3мин



    2мин









    «Миға шабуыл»



    1.Көрнекілік дегеніміз не?2.Көрнекіліктің жалпы қандай түрлерін білесіз?3.Көрнекілік не үшін қажет?4.Көрнекілік сіз үшін өз сабағыңызда маңызы қандай?5.Көрнекілік арқылы оқушының есте сақтау қабілетін дамытуға болады деп ойлайсыз?Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.7минҚатысушылар қалай жауап береді? Олардың ойы бір жерден шыға ма? Сонда қатысушыларды неге жетеледік?

    Негізгі бөлімТоптық жұмыс







    1-топқа тапсырма. Көрнекіліктерді көрсетіп, сол арқылы қатысушылардың есте сақтау қабілетін тексеру.2-топқа тапсырма. Көрнекіліктерге қарап отырып,эссе жаздыру.3-топқа тапсырма. МАН-дағы терминдерді есте сақтау 4-топқа тапсырма.Бұрын өткен постерді түсіндіре отырып жеткізу.Топтардың өз- өздерін бағалауы «Доллар» әдісі арқылыТоптар берілген тапсырмалар төңірегінде ой бөліседі, қажет деп тапса, тапсырманы орындайды,эссе жазады,терминдерді есте сақтайды.

















    25 мин
    Көрнекіліктер,постер,терминдер











    Сергіту сәті«Бірге болайық» әні Қосылып айтады.3 мин

    Қорытынды кезең.Коучингте көтерілген мәселелер арқылы өзіндік көзқарастарын білдіруге, өзгертуге мүмкіндік туғызу.















    Рефлексия:Кері байланыс
    1. Көрнекілік есте сақтаудың ең тиімді тәсілі деген пікірмен келісесіз бе?2. Сіз өз сабағыңызда көрнекілікті қаншалықты тиімді пайдаланып жүрсіз? 3.Көрнекіліктің сапалылығы және көлемі маңызды ма? 4. Көрнекіліктерді шеттен тыс көп пайдалану баланың есте сақтауына қалай әсер етуі мүмкін? 5.Көрнекілік- тиімді білім беру құралы болып табылады ма? Бір тәжірибелі және жас маманның пікірін тыңдау.

    Көрнекіліктің маңыздылығы неде?

    5 мин





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!