Материалдар / Коучинг: «Есте сақтау»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг: «Есте сақтау»

Материал туралы қысқаша түсінік
менің жариялаған коучингім мектеп тренерлері үшін өте тиімді болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
485
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг

Күні:13.02.2017

Коучингтің тақырыбы

Көрнекілікті тиімді пайдалану

мақсаты

Мұғалімдерге көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың есте сақтауын дамытудың маңыздылығын ашып көрсету

Күтілетін нәтиже

Мұғалімдер көрнекіліктерді тиімді пайдалану арқылы оқушылардың есте сақтауын дамытудың маңыздылығын түсінеді.

Уақыты

45 мин

Негізгі идея

Есте сақтау

Қолданылатын әдіс тәсілдер

Топтық жұмыс, сұрақ жауап «миға шабуыл», көрнекіліктер

Ресурстар

МАН, компьютер, интерактивті тақта, постерлер, маркерлер

Жұмыс кезеңдері

Кезеңдердің мазмұны

Қатысушылардың қызметі

Уақыты

Ресурстар

Кіріспе бөлімі:

«Мен байқағышпын» тренингін өткізу.

Мақсаты: Қатысушының қырағылығы мен қадағалау әрекетінің қаншалықты деңгейде екенін білу.


  1. «Мен байқағышпын» тренингі

  2. Топқа бөлу




Қатысушылар ішкі және сыртқы шеңбер жасап бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Бір-біріне қарайды. Кішкенеден соң бір-біріне арқасын беріп тұрады.Сол кезде қатысушы өз бойындағы киіміне немесе шашына өзгеріс енгізу керек. Қатысушылар қайтадан бір-біріне қараған кезде қарсыласының бойындағы өзгерісті аңғаруы қажет

3мин



2мин






«Миға шабуыл»



1.Көрнекілік дегеніміз не?

2.Көрнекіліктің жалпы қандай түрлерін білесіз?

3.Көрнекілік не үшін қажет?

4.Көрнекілік сіз үшін өз сабағыңызда маңызы қандай?

5.Көрнекілік арқылы оқушының есте сақтау қабілетін дамытуға болады деп ойлайсыз?

Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады.

7мин

Қатысушылар қалай жауап береді?

Олардың ойы бір жерден шыға ма? Сонда қатысушыларды неге жетеледік?


Негізгі бөлім

Топтық жұмыс




1-топқа тапсырма. Көрнекіліктерді көрсетіп, сол арқылы қатысушылардың есте сақтау қабілетін тексеру.

2-топқа тапсырма. Көрнекіліктерге қарап отырып,эссе жаздыру.

3-топқа тапсырма. МАН-дағы терминдерді есте сақтау

4-топқа тапсырма.

Бұрын өткен постерді түсіндіре отырып жеткізу.

Топтардың өз- өздерін бағалауы «Доллар» әдісі арқылы

Топтар берілген тапсырмалар төңірегінде ой бөліседі, қажет деп тапса, тапсырманы орындайды,эссе жазады,терминдерді есте сақтайды.










25 мин

Көрнекіліктер,постер,терминдер







Сергіту сәті

«Бірге болайық» әні

Қосылып айтады.

3 мин


Қорытынды кезең.

Коучингте көтерілген мәселелер арқылы өзіндік көзқарастарын білдіруге, өзгертуге мүмкіндік туғызу.









Рефлексия:

Кері байланыс

1. Көрнекілік есте сақтаудың ең тиімді тәсілі деген пікірмен келісесіз бе?

2. Сіз өз сабағыңызда көрнекілікті қаншалықты тиімді пайдаланып жүрсіз?

3.Көрнекіліктің сапалылығы және көлемі маңызды ма?

4. Көрнекіліктерді шеттен тыс көп пайдалану баланың есте сақтауына қалай әсер етуі мүмкін?

5.Көрнекілік- тиімді білім беру құралы болып табылады ма?

Бір тәжірибелі және жас маманның пікірін тыңдау.


Көрнекіліктің маңыздылығы неде?


5 мин






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!