Коучинг "Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг "Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучингтің тақырыбы ""Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі". Бұл коучингтің мақсаты практикалық тапсырмалар беру арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы Іле ауданы

Комсомол ауылы

31 орта мектеп











Кoучинг тaқырыбы:

«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі»



Өткізетін: Бастауыш сынып мұғалімі

Романова А. С.















2017-2018 оқу жылы

Picture 1 Романова Айман Сериковна

Іле aудaны

Комсомол ауылы

31 орта мектеп

Бастауыш сынып мұғaлімі

«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» тақырыбы бойынша III деңгей мұғалімі Романова Айман Сериковнаның қысқа мерзімді жоспары

01.11.2017

1 апта

3 күн

Сәрсенбінің «сәтті күні»


Сабақтың тақырыбы:

«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі»

Жалпы мақсат:

Практикалық тапсырмалар беру арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б Үлестірмелі нұсқаулық

Оқу нәтижесі:

Қатысушылардың білім деңгейлері мен тәжірибелері артып, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу

Түйінді идеялар:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу

Сабақта қолданылатын материалдар:

Стикер, А 4 парақтары, маркер, интрактивты тақта

Оқыту әдістері:

Оқыту үшін бағалау (критериалды бағалау)

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Топтық жұмыс

Дерек көздері:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, қажетті ресурстар

Тапсырмалар

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру («Айна» әдісі)

Топқа бөліну (кілттің түстері арқылы)

Топқа ат қою (өздері қояды)

Топ ережесін құру («Алтын ереже»)

Топтық жұмыс

1.«Кілт» әдісі («сұрақ-жауап-идея»)

Формативті бағалау

Сергіту сәті: «Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би

2.»Лездеме» әдісі («ойлан-жұптас-талқыла»)

«Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» (модельдеу)

Рефлексия

Оқуға арналған тапсырмалар

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б


Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:


Сабақтағы іс-әрекеттер

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Психологиялық ахуал


(3 минут)

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, «Айна» әдісі арқылы танысу

«Айна» әдісін көрсету арқылы жан дүниелеріне жағымды әсер қалдырады


(Бір-біріне айна болады)


Топқа бөлу, ат қою және топ ережесін құру


(5 минут)

Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлу, әр топқа түс арқылы мінездеме беру «Алтын ережені» қабылдау

Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлінеді, әр топ мүшелеріне түс арқылы мінездеме беріледі

Топ ережесін қабылдайды


Іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалау


(12 минут)














Топтық жұмыс


1.«Кілт» әдісі


«Сұрақ-жауап-идея»


(Әр топ өз бойларыңыздағы ақпараттарыңызды, ойларыңызды жинақтап жазып, суреттеп көрсетіңіздер)


Бағалау критерийлері:

1.Тілдің жаттықты, түсініктілігі

2.Логикалық бірізділік

3.Тақырыпты аша білуі

4.Уақытпен санаса білуі

Әр топ постер салады, қорғайды, бағаланады



Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып немесе суреттеп көрсету




Әр топ бірін-бірі бағалайды

Сергіту сәті:


(5 минут)


«Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би билеу

Cыни тұрғыдан ойлау шеберліктерін формативті бағалау


Диалогтік оқыту


(7 минут)

2.»Лездеме» әдісі

«Оқыту мен оқуда XXI ғасыр

мұғалімі қандай болуы керек?» деген сұраққа жауаптарын модельдеп беру

Модельдеу

Рефлексия


(3 минут)


«Тілектер аллеясы»

Стикер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіру

Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
3337
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі