01.11.2017 | 1 апта | 3 күнСәрсенбінің «сәтті күні»
|
Сабақтың тақырыбы: | «Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» |
Жалпы мақсат: | Практикалық тапсырмалар беру арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау |
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б Үлестірмелі нұсқаулық |
Оқу нәтижесі: | Қатысушылардың білім деңгейлері мен тәжірибелері артып, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
Түйінді идеялар: | Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
Сабақта қолданылатын материалдар: | Стикер, А 4 парақтары, маркер, интрактивты тақта |
Оқыту әдістері: | Оқыту үшін бағалау (критериалды бағалау)АКТСыни тұрғыдан ойлауға үйрету | Топтық жұмыс |
Дерек көздері: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, қажетті ресурстар |
Тапсырмалар | Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру («Айна» әдісі)Топқа бөліну (кілттің түстері арқылы)Топқа ат қою (өздері қояды)Топ ережесін құру («Алтын ереже»)Топтық жұмыс1.«Кілт» әдісі («сұрақ-жауап-идея»)Формативті бағалауСергіту сәті: «Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би2.»Лездеме» әдісі («ойлан-жұптас-талқыла»)«Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» (модельдеу)Рефлексия |
Оқуға арналған тапсырмалар | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б |
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
Сабақтағы іс-әрекеттер | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал
(3 минут) | Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, «Айна» әдісі арқылы танысу | «Айна» әдісін көрсету арқылы жан дүниелеріне жағымды әсер қалдырады
(Бір-біріне айна болады)
|
Топқа бөлу, ат қою және топ ережесін құру
(5 минут) | Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлу, әр топқа түс арқылы мінездеме беру «Алтын ережені» қабылдау | Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлінеді, әр топ мүшелеріне түс арқылы мінездеме беріледіТоп ережесін қабылдайды
|
Іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалау
(12 минут)
| Топтық жұмыс
1.«Кілт» әдісі
«Сұрақ-жауап-идея»
(Әр топ өз бойларыңыздағы ақпараттарыңызды, ойларыңызды жинақтап жазып, суреттеп көрсетіңіздер)
Бағалау критерийлері:1.Тілдің жаттықты, түсініктілігі2.Логикалық бірізділік3.Тақырыпты аша білуі4.Уақытпен санаса білуі | Әр топ постер салады, қорғайды, бағаланады
Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып немесе суреттеп көрсету
Әр топ бірін-бірі бағалайды |
Сергіту сәті:
(5 минут)
| «Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би билеу |
Cыни тұрғыдан ойлау шеберліктерін формативті бағалау
Диалогтік оқыту
(7 минут) | 2.»Лездеме» әдісі «Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» деген сұраққа жауаптарын модельдеп беру | Модельдеу |
Рефлексия
(3 минут)
| «Тілектер аллеясы»Стикер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіру | Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады
|