Алматы облысы Іле ауданы
Комсомол ауылы
№31 орта мектеп
Кoучинг тaқырыбы:
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі»
Өткізетін: Бастауыш сынып мұғалімі
Романова А. С.
2017-2018 оқу жылы
Романова Айман
Сериковна
Іле aудaны
Комсомол ауылы
№31 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғaлімі
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» тақырыбы бойынша III деңгей мұғалімі Романова Айман Сериковнаның қысқа мерзімді жоспары
|
01.11.2017 |
1 апта |
3 күн Сәрсенбінің «сәтті күні»
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» |
|||||
|
Жалпы мақсат: |
Практикалық тапсырмалар беру арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау |
|||||
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б Үлестірмелі нұсқаулық |
|||||
|
Оқу нәтижесі: |
Қатысушылардың білім деңгейлері мен тәжірибелері артып, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
|||||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Стикер, А 4 парақтары, маркер, интрактивты тақта |
|||||
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту үшін бағалау (критериалды бағалау) АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
Топтық жұмыс |
||||
|
Дерек көздері: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, қажетті ресурстар |
|||||
|
Тапсырмалар |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру («Айна» әдісі) Топқа бөліну (кілттің түстері арқылы) Топқа ат қою (өздері қояды) Топ ережесін құру («Алтын ереже») Топтық жұмыс 1.«Кілт» әдісі («сұрақ-жауап-идея») Формативті бағалау Сергіту сәті: «Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би 2.»Лездеме» әдісі («ойлан-жұптас-талқыла») «Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» (модельдеу) Рефлексия |
|||||
|
Оқуға арналған тапсырмалар |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б |
|||||
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
||||||
|
Сабақтағы іс-әрекеттер |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||||
|
Психологиялық ахуал (3 минут) |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, «Айна» әдісі арқылы танысу |
«Айна» әдісін көрсету арқылы жан дүниелеріне жағымды әсер қалдырады (Бір-біріне айна болады) |
||||
|
Топқа бөлу, ат қою және топ ережесін құру (5 минут) |
Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлу, әр топқа түс арқылы мінездеме беру «Алтын ережені» қабылдау |
Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлінеді, әр топ мүшелеріне түс арқылы мінездеме беріледі Топ ережесін қабылдайды |
||||
|
Іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалау (12 минут) |
Топтық жұмыс 1.«Кілт» әдісі «Сұрақ-жауап-идея» (Әр топ өз бойларыңыздағы ақпараттарыңызды, ойларыңызды жинақтап жазып, суреттеп көрсетіңіздер) Бағалау критерийлері: 1.Тілдің жаттықты, түсініктілігі 2.Логикалық бірізділік 3.Тақырыпты аша білуі 4.Уақытпен санаса білуі |
Әр топ постер салады, қорғайды, бағаланады Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып немесе суреттеп көрсету Әр топ бірін-бірі бағалайды |
||||
|
Сергіту сәті: (5 минут) |
«Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би билеу |
|||||
|
Cыни тұрғыдан ойлау шеберліктерін формативті бағалау Диалогтік оқыту |
2.»Лездеме» әдісі «Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» деген сұраққа жауаптарын модельдеп беру |
Модельдеу |
||||
|
Рефлексия (3 минут) |
«Тілектер аллеясы» Стикер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіру |
Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі"
Коучинг "Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі"
Алматы облысы Іле ауданы
Комсомол ауылы
№31 орта мектеп
Кoучинг тaқырыбы:
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі»
Өткізетін: Бастауыш сынып мұғалімі
Романова А. С.
2017-2018 оқу жылы
Романова Айман
Сериковна
Іле aудaны
Комсомол ауылы
№31 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғaлімі
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» тақырыбы бойынша III деңгей мұғалімі Романова Айман Сериковнаның қысқа мерзімді жоспары
|
01.11.2017 |
1 апта |
3 күн Сәрсенбінің «сәтті күні»
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Функционалдық сауаттылық-сапалы білім берудің кепілі» |
|||||
|
Жалпы мақсат: |
Практикалық тапсырмалар беру арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау |
|||||
|
Сілтеме: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б Үлестірмелі нұсқаулық |
|||||
|
Оқу нәтижесі: |
Қатысушылардың білім деңгейлері мен тәжірибелері артып, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
|||||
|
Түйінді идеялар: |
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу |
|||||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Стикер, А 4 парақтары, маркер, интрактивты тақта |
|||||
|
Оқыту әдістері: |
Оқыту үшін бағалау (критериалды бағалау) АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету |
Топтық жұмыс |
||||
|
Дерек көздері: |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, қажетті ресурстар |
|||||
|
Тапсырмалар |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру («Айна» әдісі) Топқа бөліну (кілттің түстері арқылы) Топқа ат қою (өздері қояды) Топ ережесін құру («Алтын ереже») Топтық жұмыс 1.«Кілт» әдісі («сұрақ-жауап-идея») Формативті бағалау Сергіту сәті: «Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би 2.»Лездеме» әдісі («ойлан-жұптас-талқыла») «Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» (модельдеу) Рефлексия |
|||||
|
Оқуға арналған тапсырмалар |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 41-49, 98-103 б |
|||||
|
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:
|
||||||
|
Сабақтағы іс-әрекеттер |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||||
|
Психологиялық ахуал (3 минут) |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, «Айна» әдісі арқылы танысу |
«Айна» әдісін көрсету арқылы жан дүниелеріне жағымды әсер қалдырады (Бір-біріне айна болады) |
||||
|
Топқа бөлу, ат қою және топ ережесін құру (5 минут) |
Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлу, әр топқа түс арқылы мінездеме беру «Алтын ережені» қабылдау |
Кілт түстері арқылы 3 топқа бөлінеді, әр топ мүшелеріне түс арқылы мінездеме беріледі Топ ережесін қабылдайды |
||||
|
Іс-әрекетті дұрыс бағалау үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті бағалау (12 минут) |
Топтық жұмыс 1.«Кілт» әдісі «Сұрақ-жауап-идея» (Әр топ өз бойларыңыздағы ақпараттарыңызды, ойларыңызды жинақтап жазып, суреттеп көрсетіңіздер) Бағалау критерийлері: 1.Тілдің жаттықты, түсініктілігі 2.Логикалық бірізділік 3.Тақырыпты аша білуі 4.Уақытпен санаса білуі |
Әр топ постер салады, қорғайды, бағаланады Өз бойларындағы ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып немесе суреттеп көрсету Әр топ бірін-бірі бағалайды |
||||
|
Сергіту сәті: (5 минут) |
«Өрмекші торы» әдісі арқылы әнге би билеу |
|||||
|
Cыни тұрғыдан ойлау шеберліктерін формативті бағалау Диалогтік оқыту |
2.»Лездеме» әдісі «Оқыту мен оқуда XXI ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?» деген сұраққа жауаптарын модельдеп беру |
Модельдеу |
||||
|
Рефлексия (3 минут) |
«Тілектер аллеясы» Стикер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіру |
Стикерге өз көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін бағалайтын сөздер жазады |
||||
шағым қалдыра аласыз













