01.11.2017
|
1
апта
|
3
күн
Сәрсенбінің «сәтті
күні»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Функционалдық
сауаттылық-сапалы білім берудің
кепілі»
|
Жалпы
мақсат:
|
Практикалық тапсырмалар беру
арқылы оқытудың жаңа тәсілдерін сабақта тиімді пайдалануына ықпал
жасау
|
Сілтеме:
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық. 41-49, 98-103 б Үлестірмелі
нұсқаулық
|
Оқу
нәтижесі:
|
Қатысушылардың білім
деңгейлері мен тәжірибелері артып, жаңа әдіс-тәсілдерді үйрету
жолдары арқылы табысты оқытуға қол
жеткізу
|
Түйінді
идеялар:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдерді үйрету жолдары арқылы табысты оқытуға қол
жеткізу
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Стикер, А 4 парақтары, маркер,
интрактивты тақта
|
Оқыту
әдістері:
|
Оқыту үшін
бағалау (критериалды
бағалау)
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету
|
Топтық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық, қажетті ресурстар
|
Тапсырмалар
|
Жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру («Айна»
әдісі)
Топқа бөліну
(кілттің түстері
арқылы)
Топқа ат қою
(өздері
қояды)
Топ ережесін құру
(«Алтын
ереже»)
Топтық
жұмыс
1.«Кілт»
әдісі («сұрақ-жауап-идея»)
Формативті
бағалау
Сергіту
сәті: «Өрмекші торы» әдісі
арқылы әнге
би
2.»Лездеме»
әдісі («ойлан-жұптас-талқыла»)
«Оқыту мен оқуда XXI
ғасыр мұғалімі қандай болуы керек?»
(модельдеу)
Рефлексия
|
Оқуға арналған
тапсырмалар
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық. 41-49, 98-103 б
|
Сабақ бойынша коуч пен
мұғалімдердің
іс-әрекеті:
|
Сабақтағы
іс-әрекеттер
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
|
Психологиялық
ахуал
(3
минут)
|
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыра отырып, «Айна»
әдісі арқылы
танысу
|
«Айна»
әдісін көрсету арқылы жан дүниелеріне
жағымды әсер қалдырады
(Бір-біріне айна
болады)
|
Топқа бөлу, ат қою және топ
ережесін құру
(5
минут)
|
Кілт түстері арқылы 3 топқа
бөлу, әр топқа түс арқылы мінездеме беру
«Алтын
ережені» қабылдау
|
Кілт түстері арқылы
3 топқа бөлінеді, әр топ мүшелеріне түс арқылы мінездеме
беріледі
Топ ережесін
қабылдайды
|
Іс-әрекетті дұрыс бағалау
үшін жіті қадағалап үйренуіне жол ашу және формативті
бағалау
(12
минут)
|
Топтық
жұмыс
1.«Кілт»
әдісі
«Сұрақ-жауап-идея»
(Әр топ өз
бойларыңыздағы ақпараттарыңызды, ойларыңызды жинақтап жазып,
суреттеп көрсетіңіздер)
Бағалау
критерийлері:
1.Тілдің жаттықты,
түсініктілігі
2.Логикалық
бірізділік
3.Тақырыпты аша
білуі
4.Уақытпен санаса
білуі
|
Әр топ постер
салады, қорғайды, бағаланады
Өз бойларындағы
ақпараттарын, ойларын жинақтап жазып немесе суреттеп
көрсету
Әр топ бірін-бірі
бағалайды
|
Сергіту
сәті:
(5
минут)
|
«Өрмекші торы»
әдісі арқылы әнге би
билеу
|
Cыни тұрғыдан
ойлау шеберліктерін формативті
бағалау
Диалогтік
оқыту
(7
минут)
|
2.»Лездеме»
әдісі
«Оқыту мен оқуда
XXI ғасыр
мұғалімі қандай болуы
керек?» деген сұраққа жауаптарын
модельдеп беру
|
Модельдеу
|
Рефлексия
(3
минут)
|
«Тілектер
аллеясы»
Стикер арқылы өз
көңіл-күйлерін білдіру
|
Стикерге өз
көңіл-күйлерін білдіретін сурет пен сабақтан алған әсерлерін
бағалайтын сөздер жазады
|