Сабақ
тақырыбы:
|
«Информатика пәнінде топтық жұмысты пайдалану
тиімділігі»
|
Мақсат:
|
Ынтымақтастық және топтағы
бірлескен жұмыс туралы мәлімет беру.
Мұғалімдердің іс-орынын
айқындау, белсенділікке ынталандыру, топтық жұмыс туралы маңызды
ақпарат алу. Топқа бөлу әдістерін
уйрету.
|
Күтілетін
нәтижесі:
|
Сабақтағы топтық жұмысты
жүргізу жүйесін меңгеріп,өз сабақтарында пайдалана алады.Өз
сабақтарындағы осы уақытқа дейінгі жүргізген топтық жұмыс туралы
пікірлерімен кері байланыс орнатады. Мұғалімдердің топтық жұмысқа
деген көзқарасы өзгереді.
|
Негізгі
идеялар:
|
Жұмыла көтерген жүк жеңіл.
Информатика пәнінде топтық жұмысты дұрыс
ұйымдастыру.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Интербелсенді тақта,
бейнероликтер,
флипчарт, маркер, А4
парақтары
|
Оқыту
әдістері:
|
Жеке, жұптық, диалогтік оқыту.
Интербелсенді тақта
|
Дереккөздері:
|
МАН,үлестірме,
бағдарлама, глоссарий
Әдеби материалдар,
газет-журналдар, портал материалдары
|
Тапсырмалар:
|
Сұрақ- жауап, салыстыру,
ассоциация,постер қорғау, компьютерде топтасып слайд
жасау.
|
І. Жағымды психологиялық
ахуал туғызу
(5 мин)
|
Коучтың
іс-әрекеті
Амандасу, жағымды психологиялық ахуалды
қалыптастыру мақсатында мұғалімдер арасында «Шаттық шеңберге»
тұрып, «Салфетка»
ойынымен әрқатысушы өзін
таныстыра келе өзінің жақсы қасиеттерін алған салфетканың санына
қарай айтуды
ұйымдастыру.
|
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Сергіту сәтін орындайды, жақсы
көңіл-күймен сабаққа
ынталанады.
|
Топқа бөлінуді
ұйымдастыру
(3
мин)
Топ ережелерін
құрастыру
(5
мин)
|
Суреттерді құрастыру арқылы 5 топқа
бөлу
Тақырыты ашу барысында
«Құмырсқалар» бейнеролигі
қойылады.
|
Сессияға қатысушы
мұғалімдер суреттерді құрастыру
арқылыбес топқа бөлініп, орындарына
жайғасады.
Топ ережелерін
шығарады, А4 парағына
жазады.
Мұғалімдер тақырыпты
ашады. Мақсатын
айқындайды.
|
II. «Ой
қозғау»
(3
мин)
|
1. Мұғалімдерге сұрақ
қою арқылы диалогқа
түсіру.
- Қалай ойлайсыздар топтық жұмыс тәсілді
қаншалықты жиі және қалай қолданасыз?
Сізмысалкелтіреаласызба?
|
Талқылау.мұғалімдерөзидеяларынзерделейдіөзараәрекеттестікті
жақсартуға, топтық жұмыстың қарқындыөтуінеықпалетеді,
белсендітүрдеқатысады.
|
ІІІ. Топтықжұмыстыңтиімділігі
(10
мин)
Жаттығудың мақсаты: топтық жұмыс
барысын анықтау.
Нақты берілген уақытта тапсырманы орындау.
Орындау барысындағы әр топ мүшесінің тапсырманы орындаудағы
рөлі.
|
І тапсырма.
1 - топқа «Топта жұмыс істеу не үшін керек?»
2-топқа «Топтарды қалай ұйымдастыруға болады?»
3 – топқа «Белсенді сынып»
4 – топқа « Белсенді емес сынып»
5 – топқа « Топтық жұмыстағы
мұғалімнің рөлі»
10мин. Әр топқа бөлек
тапсырма беріледі.
Жұпта, топта талқылау керек.
Плакатқа ортақ идеяларын көрсету.Тапсырмаларын барлық топтардың
алдына салу, негізігі идеяларымен таныстыру. 6
мин.
|
Тапсырма бойынша әр топтар
постерге салып
қорғайды.
Әр топ өзінің орындаған
тапсырмасын басқа топтарға түсіндіреді, басқа топ тақырып бойынша
алған әсерлерін басбармақ арқылы
білдіртеді.
.
|
ІV. Сергіту
сәті
«Макарено»
(3
мин)
|
Бейнежазбаны қосады,
қатысушылармен бірге
қимылдайды.
|
Бейнежазбаны көріп, буындарын
қозғалтады, демалады.
|
ІІ-ші топтастыру
кезеңі 2 мин Бес түсті таңдау арқылы топтар сергіту сәтінен
кейін тағы басқаша топтасады (25 мин)
АКТ-пайдалана
отырып
|
1 беттік слайд
жасау.
1 топқа « Қарапайым мәтіндік
редакторы»
2 топқа «Қарапайым
графикалық редакторы»
3топқа «Интернеттің
пайдасы»
4 топқа «Интернеттің
зияны»
5 топқа «Қомпьютердің
құрылғылары»
|
Мұғалімдер топтаса келе
компьютерге слайд жасап флешкаларына көшіріп, интерактивті тақтаға
қорғайды
|
Ақпарлама
(5 мин)
|
Слайд
арқылы «Информатика пәнінде топтық жұмыстың
тиімділігі» тақырыбында қысқаша мәлімет беру.
|
Слайдты
көру және түсіну арқылы түртіп алды.
|
Рефлексия
«Бәрі сенің
қолында»
(5
мин)
|
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстарын жазу үшін кері байланысты «Бәрі сенің
қолында»парақтарын таратып
ұйымдастырады.
|
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстарын «Бәрі сенің қолында» парағына алақанын
салып, әр саусаққа пікір,
көзқарасыңызды жазып
тапсырады.
|