Материалдар / Коучинг. "Жаңартылған білім мазмұны бойынша критериалды бағалау жолдары"

Коучинг. "Жаңартылған білім мазмұны бойынша критериалды бағалау жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесін таныстырамын. Интертақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін. Білім сапасын көтерудің бір үлкен көрсеткіші – бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин. Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады. Критериалды бағалаудың екі түрі бар - жиынтық және қалыптастырушы. Жиынтық бағалау-оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қортындыларын шығару. Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2018
713
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні. 18.11.17ж.

Коучинг

Сабақтың тақырыбы:

     Жаңартылған білім мазмұны бойынша критериалды бағалау жолдары

 

Сілтеме:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 

Жалпы мақсаттары:

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау теориясын сабақта қолдануға үйрету, критериалды бағалаудың тіміділігін көрсету.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

 Мұалімдер критериалды бағалаудың тиімді  әдіс–тәсілдерін меңгеріп,оларды сабақ барысында тиімді пайдаланады.

Пайдаланған әдіс тәсілдер

1.Тренинг                   2. Топтық жұмыс

3. Жеке жұмыс          4. Кері байланыс

Қажетті құралдар

Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер

Коучинг  сессия өткізу кезеңі

Уақыты

      Коучтың  іс-әрекеті

Мүғалімдердің  іс-әрекеті

Психологиялық ахуал


3 мин

Мұғалімдермен амандасу.

Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын.

Көктен бізге үнемі

Күн шуағын төгеді.

Біз жүректен жылуды

Достарыма береміз.


Қолдарының қозғалысы арқылы барлығы бір-біріне жылу береді

Топқа бөлу


1 мин

Түстер арқылы топқа бөлініп, 4 топқа бірігеді

Мұғалімдер түстер арқылы 4топқа бөлінеді.

     

 Теориялық материалдар

 

 

 

        Білу

 

 

 

 

 

 

4 мин

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесін таныстырамын.

Интертақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін.

Білім сапасын көтерудің  бір үлкен көрсеткіші – бағалау. Бағалау-одан арғы оқу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе-оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.

Критериалды бағалаудың  екі түрі бар - жиынтық және қалыптастырушы.

Жиынтық бағалау-оқытудың нәтижелерін жіктеу, сертификаттау және тіркеу мақсатында оқытудың қортындыларын шығару.

Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің  басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамассыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы.

Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады.

 

 Презентация

 

 

Өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады.

 

Өздеріне белгілі мәліметтерімен топта  талқылап



отырады

  

 

       Түсіну

 

 

8 мин

 

Топтарға А4 парағы арқылы мәтін беремін.

1-топ. Тек мәтін ғана беріледі.

2-топ. Мәтін, оның мақсаты беріледі.

3-топ. Мәтін, мақсаты, критерийі беріледі.

4-топ. Мәтін, мақсаты, критерийі, дискрипторы беріледі.

 

Қадағалаймын

,

Мұғалімдер солпарақтағы тапсырма бойынша дайындайды, сол тапсырма бойынша постер қорғайды.

 

Әр топ та берілген  тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлері арқылы  бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды.

 Жеке жұмыс

5 мин

Мұғалімдерге А4 парағын   тарату

Тапсырма, аттың суретін салу

Бағалау критерийлерін жазу.

  1. Суреттің параққа орналасуы

  2. Суретті ұқсата білу

  3. Сыни ойдың болуы

Берілген тапсырма бойынша, бағалау критерийлеріне сүйене отырып сурет салады

 

Бекіту

3 мин

Дискуссиялық өрнек

Кестесін таратып беремін

Кестені  толтырады.  

7. Кері байланыс

2 мин

2-жұлдыз,1 тілек

 





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!