Материалдар / Коучинг "Жаратылыстану- ғылыми сауаттылықтарын арттыру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг "Жаратылыстану- ғылыми сауаттылықтарын арттыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл мен жаратылыстану пәндерін кіріктіру арқылы функционалдық сауаттылықтарын арттыру мақсатында мұғалімдермен бірлесіп талдау, жағдаяттарды шешу тапсырмасыларын орындап, қорытынды шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2022
938
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг-сабақтың жоспары

Сабақ тақырыбы

Сабақ мақсаты

Күтілетін нәтиже

Қамтылатын модульдер, сұрақтар

Ресурстар

«Жаратылыстану- ғылыми сауаттылықты арттыру »

Тіл мен жаратылыстану пәндерін кіріктіру арқылы функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Мектепте оқу - тәрбие процесін дұрыс ұйымдастыруда- ғылым негіздерінен білім берумен қатар, сол білімді алуға ынталылықты, яғни оқушылардың танымдық қызығушылығын ояту, өз бетінше ізденуін арттырады.

АҚТ, СТО, топтық жұмыс, бағалау.

Таныстырылым, бейнефильм, проектор, экран,





Коучинг барысы

Кезеңдер

І.Ұйымдастыру

уақыт


Коучерлердің іс-әрекеті

Мұгалімдердің іс-әрекеті

Ресурстар

тренинг

4 мин

«Алфавит» таратылған әріптер бойынша топқа тілек айту

психалогиялық көңіл-күй тудырады


топқа бөлу



3 мин



- «От, су, күн» таратпалары арқылы топқа бөлініп отырады. Топқа сипаттама беріледі.

-мұғалімдер кеспе қағаздар бойынша бойынша топқа бөлінеді

Суреттер, кеспе

Қағаздар, слайд




ІІ.Ой қозғау.




8 мин

«Қамқорлық» бейнеролигін тамашалау, ол арқылы тақырыпты анықтайды.

Сұрақтар:1. Осы бейнеролигтен не көрдіңіздер, қандай ой түйдіңіздер?

Топ ішінде ақылдасып, талқылап түйінді ойларыңызды білдіріңіздер.

2. Осы видеоны негізге ала отырып коучинг тақырыбын анықтаңыздар

Берілген сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, әр топтан біреуі дауыстап оқиды.

Топ ішінде талқылайды, әр топтан бір тыңдаушы ойын айтады.


Әр топ пікірлерін білдіреді



Бейнежазба,

стикерлер

ІІІ.Топтық жұмыс «Ой тізбек»

стратегиясы




7 мин

«Қарындаш»

1-топ қарындаштың бес қырын

анықтайды.

2-топ берілген мәтіннің мазмұнын ашу, жалғастыру

3-топ берілген сөйлемдерге астарлы ой айту


Топтар жұмыс жасайды.

Әр мұғалім (бастапқы топта) тыңдайды және (түрлі-түсті топта) сөйлейді.



Диалогтік оқыту туралы ақпарат жазылған парақтар

IV. Сергіту сәті.

2 мин

Логикалық сұрақтар



V. Ой толғаныс


Топтық жұмыс




8 мин




«Көбелек» тапсырманы таратып беру

Үш топқа мәтін тарату

Бейнеролик көрсету

Түйін айту

Слайд көрсету

Мұғалімдер өздеріне берілген тақырыптарды талдайды және топтық жұмыс жасай отырып, тақырыпты ашады. Түйген ойларынан постер дайындайды.

А-3, маркер диалогтік әңгіме түрлерінің анықтамасы жазылған парақшалар


VIІ.


7мин

2 мин

1мин

Термометр «Ғылыми сауаттылықтарын арттыру жолдары»

1-топ Оқудағы кедергілер мен оларды шешу жолдары

2-топ Оқудағы кедергілер мен оларды шешу жолдары

3-топ Оқудағы кедергілер мен оларды шешу жолдары

Тапсырмаларды орындайды

Термометрдің суреттерін тарату

VIІI. Кері

байланыс

3 мин

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Ұстаздар өз пікір, тілектерін стикерге жазады.

стикерлер

ІХ. «»

Бағалау

2 мин

«Ұлағатты ұстаздар»

ән шашу


Парақшада жазылған әннің сөзін таратып беру

парақтар

«Алғабас орта мектебі» КММ








«Жаратылыстану ғылыми сауаттылықтарын

арттыру жолдары»

коучинг


өткізген:Семизбаева Г.К.






2018-2019 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!