Коучинг жоспары
Сабақ тақырыбы
|
Жас ерекшеліктеріне қарай
оқыту және оқу
|
Жалпы мақсаты:
|
Мұғалімдерге оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай
оқытуда кездесетін қиындықтарды жеңу жолдарын анықтап,тиімді
әдіс-тәсілдерді іздестіруге ықпал жасау.
|
Оқу нәтижесі:
|
Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері
тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін
ескеріп оқытуды үйренеді..
|
Түйінді идеялар:
|
Жас ерекшелеіктеріне сәйкес
оқыту мен метатаныммен анықталады.
|
Сабақта қолданатын
материалдар:
|
Слайд, маркер, түрлі –
түсті стикерлер, суреттер, бояу құралдары, А3 қағаздары,
интерактивті тақта.
|
Оқыту әдістер:
|
Жаңа әдістер, жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық
жұмыс, АКТ, СТО, оқыту үшін бағалау, диалогтік оқыту,оқытуды
басқару және көшбасышылық.
|
Тапсырмалар:
|
Сұрақтарға жауап беру, үлестірмелі материалдарды
орындау, постер қорғау.
|
Ұйымдастыру:
Мұғалімдерге психологиялық ахуал
туғызу
Топқа бөлу
Ой қозғау.
Қызығушылығын ояту.
1 - тапсырма
Топтық жұмыс.
2 - тапсырма
Оқыту үшін бағалау
Мағынаны тану
Сергіту сәті
Тренинг
Қорытынды
Рефлексия
|
Коучтің іс-әрекеті
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Уақыт
|
Коучинг сабақтың қатысушылырымен
сәлемдесу.
Туған күндерінің қаңтар айынан бастап желтоқсанға дейінгісіне қарай
сапқа түзелу ұсынылады. Бұдан соң бір, екі, үш реттік сандарға
саналып, сәйкес реттік сандары бойынша команда құрады.
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы – топ идеясын қорғаушылар мен топ
жұмысын бағалау.
(жақсы, түсінікті, түсініксіз,
керемет)
Сабақтың мақсаты мен нәтижесін
таныстыру.
1. «Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай
түсінесіз?»
2. «Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін
оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?»
(жауаптарын тыңдап, қолдау
көрсетемін)
Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ
қоямын
Мына суретке мұқият қарап
алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызды қағазға
түсіріңіздер.
(әр мұғалімінің суретті
түрліше қабылдауы – танымының түрлі деңгейін
көрсетеді). І топ: 10 жасар баланың
танымымен қабылдаңыз
ІІ топ: 20 жасар жігіттің танымымен
қабылдаңыз
Презентация
Кірпі « Қара жорға »
биі
«Инклюзивті білім беру» слайдын
көрсетіп,
«Барлық балаларға арналған мектеп» макетін
постерге түсіру, қорғау
Кітапты әр кезеңде түрлі қабылдау ерекшелігін
көрініс арқылы көрсету
1топ :1-3 жасар баланың танымымымен
қабылдаңыз
2 топ: 4-6 жасар баланың танымымен
қабылдаңыз
3 топ: 7-18 жасар баланың танымымен
қабылдаңыз
4 топ: 18 жастан кейінгілер танымымен
қабылдаңыз
Сабақтың соңында
«Менің бүгінгі алған әсерім» стикерге
жаздыру
Сауалнама
|
Бір ,екі, үш реттік сандарға саналып топқа бөлінеді.
Мұғалімдердің арасында қарым – қатынас нығаяды. Жағымсыз көңіл –
күйден арылады.
Топтар «түйінді идея» постер дайындайды. Идеяны топтағы 1 адам
қорғайды.
Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.
Сергіту сәтіне ұйымшылдықпен қатысу.
(1 топтан 1 адам шығады)
Бағалаушылар топ идеясын
қорғаушыларды бағалайды.
Ұстаздар өз жақын достары, үлгі санайтын адамдары жайлы социограмма
жасады.
Стикерлер арқылы өз ойларын жазады.
Сауалнама толтырады
|
|
Сауалнама
-
Коучинг қызықты өтті ме?
А)
Иә, барлығы қызықты өтті Ә) Кейбір кезеңдері қызықты болды Б)
Қызықты болмады
-
Коучинг неге ұнады?
А)
Өз пікірімнің ескерілуі Ә) Топта мұғалімдермен бірігіп жұмыс істеу
Б) Коучтің тәжірибесі ұнады
-
Коучингтің жаңалығы не болды?
А)
Коучинг мазмұны Ә) Өз жетістіктерім Б) Коучинг жүргізу
тәсілі
4.
Коучинг қиын болды ма?
А)
Жоқ Ә) Кей жері Б) Иә
5.
Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе ме?
А)
Иә Ә) Өзім коуч болуды мақсат етемін Б) Жоқ
Сауалнама
-
Коучинг қызықты өтті ме?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучинг неге ұнады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучингтің жаңалығы не болды?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
4. Коучинг қиын болды
ма?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе
ме?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сауалнама
-
Коучинг қызықты өтті ме?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучинг неге ұнады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучингтің жаңалығы не болды?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
4. Коучинг қиын болды
ма?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе
ме?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сауалнама
-
Коучинг қызықты өтті ме?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучинг неге ұнады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Коучингтің жаңалығы не болды?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
4. Коучинг қиын болды
ма?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе
ме?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________