|
|
Мерзімі:11.11.2017 ж |
Қатысушылар: №27 Дихан орта мектебінің мұғалімдері-12 оқушылар саны -21 қонақтар саны-3 ата-аналар саны-6 |
|
||
|
|
Мақсаты |
ЖОО мен оқушылар арасында байланыс орнату |
|
||
|
|
Күтілетін нәтиже |
ЖОО мен мектеп оқушылары арасында шығармашылық қарым-қатынас орнайды |
|
||
|
|
Негізгі идея |
ЖОО кеңесшілерімен пікірлесу арқылы оқушылардың дұрыс мамандық таңдауына ықпал ету. |
|
||
|
|
Ресурс |
Таныстырылым, сауалнама түпнұсқасы,өңдеу парақтары, айқындалған мектеп проблемалары |
|
||
|
|
Кездесу барысы |
|
|||
|
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Кездесуге қатысушылардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
Психологиялық ахуал |
5 мин |
Бейнеролик арқылы |
|
|
|
|
Топтарға бөлу«Австралия жаңбыры» |
2 мин |
Мұғалімдер, шақырылған қонақтаржәне оқушылар шеңбер бойына тұрып, жыл мезгіліне қарай үш топқа бөлінедіі топқа бөлінеді |
|
|
|
Тапсырма: постер жасау |
10 мин |
Топ мүшелері топтағы өз рөлдерін бөліседі, мектеп директоры өз таныстырылымын көрсетіп, МДЖ-1 дің айқындалған проблемасымен соның ішінде ЖОО кеңесшілермен байланыс орнамағанын жеткізіледі. Кездесу мақсатымен таныстырады. |
|||
|
3 мин |
Топтың мүшелері келген қонақтар: бірі – гуманитар пәндер бағыты бойынша Күзенбаев Жамбыл Елемесұлы, Тараз мемлекеттік педагогикалық институтының доценті, филология ғылымдарының кондитатын «Талапкер» тобының көшбасшысы етіп алып, екіншісі – жаратылыстану пәндер бағыты бойынша Укибаев Рустам Жуманбекұлы биология ғылымдары магистрін» тобының көшбасшысы етіп алып, топ ішіндегі рөлдерін бөліседі. |
||||
|
15 мин |
«Жақсы маман иесі болу үшін қажетті білім қандай болуы керек?» деген сұраққа жауап ретінде тапсырма бойынша, топтың көшбасшыларының басшылығымен барлық топ мүшелері постер жасайды |
||||
|
15 мин |
Әр топ өздері жасаған постерді топтың әр мүшесін сөйлету арқылы қорғайды |
||||
|
Сергіту сәті |
3 мин |
Қабілетке байланысты |
|||
|
15 мин |
Оқушылар ЖОО кеңесшілерімен пікір алмасады. Таңдаған мамандықтары бойынша мазалаған сұрақтарына жауап алады. |
||||
|
|
10 мин |
Жетекші сұрақтар қою арқылы ата-аналардан интервью алу. |
|||
|
Рефлексия |
10 мин |
«2 жұлдызша, 1 тілек» арқылы топтар және қонақтар мен оушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. |
|||
|
Дәлелдемелер |
Постер «2 жұлдызша», «1тілек», бейне материалдар, фотолар. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "ЖОО кездесу"
Коучинг "ЖОО кездесу"
|
|
Мерзімі:11.11.2017 ж |
Қатысушылар: №27 Дихан орта мектебінің мұғалімдері-12 оқушылар саны -21 қонақтар саны-3 ата-аналар саны-6 |
|
||
|
|
Мақсаты |
ЖОО мен оқушылар арасында байланыс орнату |
|
||
|
|
Күтілетін нәтиже |
ЖОО мен мектеп оқушылары арасында шығармашылық қарым-қатынас орнайды |
|
||
|
|
Негізгі идея |
ЖОО кеңесшілерімен пікірлесу арқылы оқушылардың дұрыс мамандық таңдауына ықпал ету. |
|
||
|
|
Ресурс |
Таныстырылым, сауалнама түпнұсқасы,өңдеу парақтары, айқындалған мектеп проблемалары |
|
||
|
|
Кездесу барысы |
|
|||
|
|
Кезеңдер |
Уақыт |
Кездесуге қатысушылардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
Психологиялық ахуал |
5 мин |
Бейнеролик арқылы |
|
|
|
|
Топтарға бөлу«Австралия жаңбыры» |
2 мин |
Мұғалімдер, шақырылған қонақтаржәне оқушылар шеңбер бойына тұрып, жыл мезгіліне қарай үш топқа бөлінедіі топқа бөлінеді |
|
|
|
Тапсырма: постер жасау |
10 мин |
Топ мүшелері топтағы өз рөлдерін бөліседі, мектеп директоры өз таныстырылымын көрсетіп, МДЖ-1 дің айқындалған проблемасымен соның ішінде ЖОО кеңесшілермен байланыс орнамағанын жеткізіледі. Кездесу мақсатымен таныстырады. |
|||
|
3 мин |
Топтың мүшелері келген қонақтар: бірі – гуманитар пәндер бағыты бойынша Күзенбаев Жамбыл Елемесұлы, Тараз мемлекеттік педагогикалық институтының доценті, филология ғылымдарының кондитатын «Талапкер» тобының көшбасшысы етіп алып, екіншісі – жаратылыстану пәндер бағыты бойынша Укибаев Рустам Жуманбекұлы биология ғылымдары магистрін» тобының көшбасшысы етіп алып, топ ішіндегі рөлдерін бөліседі. |
||||
|
15 мин |
«Жақсы маман иесі болу үшін қажетті білім қандай болуы керек?» деген сұраққа жауап ретінде тапсырма бойынша, топтың көшбасшыларының басшылығымен барлық топ мүшелері постер жасайды |
||||
|
15 мин |
Әр топ өздері жасаған постерді топтың әр мүшесін сөйлету арқылы қорғайды |
||||
|
Сергіту сәті |
3 мин |
Қабілетке байланысты |
|||
|
15 мин |
Оқушылар ЖОО кеңесшілерімен пікір алмасады. Таңдаған мамандықтары бойынша мазалаған сұрақтарына жауап алады. |
||||
|
|
10 мин |
Жетекші сұрақтар қою арқылы ата-аналардан интервью алу. |
|||
|
Рефлексия |
10 мин |
«2 жұлдызша, 1 тілек» арқылы топтар және қонақтар мен оушылар бір-бірінің жұмысын бағалайды. |
|||
|
Дәлелдемелер |
Постер «2 жұлдызша», «1тілек», бейне материалдар, фотолар. |
||||
шағым қалдыра аласыз













