Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін Келісемін
Мектеп директоры: директордың оқу ісі жөн.
орынбасары:
Ж. Мамырова ___________ Е. Каракулов
_____________
« » « » 2021 жыл « » « » 2021
жыл
Тақырыбы:Бағалаудың мұғалімдер
үшін маңызы
Модуль:Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау. . Мақсаты:Оқудағынәтижеге
табысты қол жеткізу және жан - жақты әділ бағалау арқылы,
оқушылардың оқу білімге деген қызығушылығын
арттыру
№
Коучинг сабақтардың
тақырыбы
Мақсаты
Өту
мерзімі
Күтілетін
нәтиже
1
Бағалаудың мұғалімдер үшін
маңызы
Оқудағы нәтижеге табысты қол
жеткізу және жан – жақты әділ бағалау арқылы, оқушылардың оқу
білімге деген қызығушылығын
арттыру
03.05.2021.
.
Кез келген тақырыпқа
байланысты қылыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын оқушы мен сынып
деңгейіне лайықтап және олардың нәтижесін анықтауға салыстырмалы
көрсеткіш бола алатындай етіп құрастыра алады.ОүБ-дың маңызын түсінеді.
Критерий бойынша жұмыс жасауға үйренеді. Критериий мен
дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге
жаттығады.
Уақыты
Тәлімгердің іс
–әрекеті
Коучтердің іс
–әрекеті
Әдіс
–тәсілдер
ресурстар
5мин.
Сәлемдесу. Өткен коучингке
шолу жасау.
Еске
түсіру
Рефлекция
стикерлер
2мин.
Миға
шабуыл.
ОБ және ОҮБ бағалау
туралы түсінік.
Пікір
алмасу
5мин.
Топқа
бөлу.(кампит арқылы топқа
бөлу)
Топтасады.
Топтастыру
Кампит арқылы топқа
бөлу
5мин.
Тақырыпты ашу. Слайдтан
фотосуреттер көрсету.
Сұрақтарға жауап
беру.Формативті бағалау мен оқуды
бағалаудың айырмашылығын түсінеді.
Бағалаудың Критерийлері
ұсынылады.Мұғалімдер өздері критерий жасауға
қатысады.
Тақырып бойынша критерий мен дискриптор жасауға
жаттығады.
Топтық
жұмыс
Слайдтар
20мин
Критерий бойынша жұмыстарын
қайта жасайды, дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге
жаттықтырады.
Критерий арқылы бағалаудың
мәнін түсінеді, дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге
жаттығады.
Бейнеролик
15мин
Сергіту сәтін
ұйымдастыру,бейнеролик қою.
Бейнероликке пікір
айтады.
Рефлекция
Бейнеролик
6 мин
Логикалық қорытынды
жасайды.
Нысананы атады, дәлдеуге
тырысады, логикалық қорытынды жасайды.
Рефлекция
Нысана
Дайындаған : Файзиев
Ю.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз