Материалдар / Коучинг жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспар бойын қалай сабақ өтіу ұшін қысқаша нұқаулық
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2021
291
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін Келісемін

Мектеп директоры: директордың оқу ісі жөн. орынбасары:

Ж. Мамырова ___________ Е. Каракулов _____________

« » « » 2021 жыл « » « » 2021 жыл


Тақырыбы:Бағалаудың мұғалімдер үшін маңызы

Модуль:Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. . Мақсаты: Оқудағы нәтижеге табысты қол жеткізу және жан - жақты әділ бағалау арқылы, оқушылардың оқу білімге деген қызығушылығын арттыру




Коучинг сабақтардың тақырыбы


Мақсаты


Өту мерзімі



Күтілетін нәтиже

1


Бағалаудың мұғалімдер үшін маңызы

Оқудағы нәтижеге табысты қол жеткізу және жан – жақты әділ бағалау арқылы, оқушылардың оқу білімге деген қызығушылығын арттыру



03.05.2021.

.

Кез келген тақырыпқа байланысты қылыптастырушы бағалаудың тапсырмаларын оқушы мен сынып деңгейіне лайықтап және олардың нәтижесін анықтауға салыстырмалы көрсеткіш бола алатындай етіп құрастыра алады. ОүБ-дың маңызын түсінеді. Критерий бойынша жұмыс жасауға үйренеді. Критериий мен дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге жаттығады.



Уақыты

Тәлімгердің іс –әрекеті

Коучтердің іс –әрекеті

Әдіс –тәсілдер

ресурстар

5мин.

Сәлемдесу. Өткен коучингке шолу жасау.

Еске түсіру

Рефлекция


стикерлер

2мин.

Миға шабуыл.

ОБ және ОҮБ бағалау туралы түсінік.

Пікір алмасу



5мин.

Топқа бөлу.(кампит арқылы топқа бөлу)

Топтасады.

Топтастыру

Кампит арқылы топқа бөлу


5мин.

Тақырыпты ашу. Слайдтан фотосуреттер көрсету.

Сұрақтарға жауап беру. Формативті бағалау мен оқуды бағалаудың айырмашылығын түсінеді.

«Ой қозғау» әдісі

АКТ

10мин

Мұғалімдерге тапсырма беру.Пирамиданың макетін жасау.

Пирамиданың макетін жасайды

Топтық жұмыс

Плакат,желім,

т.б.


10мин

Бағалаудың Критерийлері ұсынылады.Мұғалімдер өздері критерий жасауға қатысады.

Тақырып бойынша критерий мен дискриптор жасауға жаттығады.

Топтық жұмыс

Слайдтар

20мин


Критерий бойынша жұмыстарын қайта жасайды, дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге жаттықтырады.

Критерий арқылы бағалаудың мәнін түсінеді, дискрипторлар бойынша жұмыс істеуге жаттығады.


Бейнеролик


15мин



Сергіту сәтін ұйымдастыру,бейнеролик қою.

Бейнероликке пікір айтады.

Рефлекция

Бейнеролик

6 мин

Логикалық қорытынды жасайды.

Нысананы атады, дәлдеуге тырысады, логикалық қорытынды жасайды.

Рефлекция

Нысана



Дайындаған : Файзиев Ю.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!