Тақырыбы | «Өзін -өзі реттеудің маңыздылығы»
|
Жалпы мақсаты | Мұғалімдер оқушы қабілетін дамытудағы өзін-өзі реттеудің маңыздылығын әртүрлі тәсілдер арқылы анықтай білу. |
Күтілетін нәтиже | Мұғалімдер оқушы қабілетін дамытудағы өзін-өзі реттеудің маңыздылығын анықтай алады, |
Түйінді идеясы | Қалай оқу керектігін үйрену арқылы өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, дамыту. |
Ресурстар | Себет, стикер, |
Коучинг-сессияның өту барысы |
Коучинг-сессияның өтілу кезеңдері | Уақыты
| Тренердің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Топқа бөлу Психологиялық ахуал тудыру | 5 минут | Стикер арқылы бөледі. Сол стикерге өздерінің бойындағы жағымсыз бір мінезін жаздырады да, бүктеп себетке салғызады. | Топқа бөлінеді, жағымсыз мінездерін жазып, себетке салады. |
Ой шақыру | 15минут | «Болжау әдісі» (тақырыбы мен мақсатын ашу) мәтін беріледі, Осы шағын әңгімеден не түйдіңіздер?Өмірді өзгерту үшін? өзгерісті неден бастау керек екен? Ендеше бүгінгі коучингтің тақырыбы қандай деп ойлайсыздар?Бұл тақырып бойынша алдымызға қандай мақсат қоямыз?Коучинг соңында қандай нәтиже күтеміз? | Коуч қойған сұрақтарға жауап бере отырып коучингтың тақырыбы мен мақсатын ашады. |
Мағынаны тану(Слайд)(ақпарат беру) | 10 минут | Модерация жасату:Өзін-өзі реттеу деген не?қосымша ақпарат береді.
| Модерация жасап, өзін-өзі реттеу туралы мәлімет алады. |
1-тапсырма
| 10-минут
| Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтыртады.
Ойлан, жұпта талда, топпен ортаға сал
Топтар жұмыстарын қорғап болған соң, толық ақпарат береді. | Өзін-өзі реттеу моделінің үлгісін толтырады. Кестелерін басқа топқа түсіндіреді. Коуч берген ақпаратпен жазғандарын салыстыра отырып өздерін бағалайды. |
Сергіту сәті | 3 минут | Сергіту сәтін өткізеді. Молекулалар және атомдар | Сергіту сәтін жасайды. |
2-тапсырма | 10 минут | «Менің атым Қожа» кинофильмінен үзінді көрсетеді. | Кинофильмнен үзінді көреді, өз ойларын ортаға салады. |
3-тапсырма | 7 минут | «Суреттер сөйлейді»Мына табысқа жеткен оқушылардың бойында осы біз өткен өзін-өзі реттеудің төрт аспектісінің қайсысы басым деп ойлайсыздар? Жалпы табысқа жету үшін бір ғана аспектіге назар аударуымыз керек пе? Неліктен олай ойлайсыздар?Cұрақ төңірегінде ойлан, жұпта талда, топпен ортаға сал
Ендеше бүгінгі коучингке қойған мақсатымызға жеттік пе? Коучингтан күткен нәтижеміз орындалды ма?
Мақсаты: Мұғалімдер оқушы қабілетін дамытудағы өзін-өзі реттеудің маңыздылығын әр түрлі тәсілдер арқылы анықтау.Күтілетін нәтиже: Мұғалімдер оқушы қабілетін дамытудағы өзін-өзі реттеудің маңыздылығын анықтайды. | Суреттерді талдай отырып, коучингтің қорытындысын шығарады. |
Кері байланыс | 5 минут | «Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жазғызады. | Кері байланыс парағын толтырады. |