Материалдар / коучинг жоспар. іс-әрекетті зерттеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг жоспар. іс-әрекетті зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
іс-әрекетті зерттеу, өзіңнің іс-әрекетіңнің нәтижесесін зерделеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2024
95
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг тақырыбы:

«Іс-әрекетті зерттеу,менің тәжірбиемде»

Мектеп тренерлері.

Мақсаты:

Мұғалімдер өз тәжірибесін жетілдіру үшін «Іс-әрекеттегі

Зерттеуді» қалай қолдану керектігін және де жалпы мектептегі тәжірибені жетілдіру мақсатында басқа мұғалімдерге іс-әрекеттегі зерттеуді пайдалануға қалай көмектесу керектігін түсінеді.


Оқу нәтижесі: Мұғалімдерге іс-әрекеттегі зерттеуді пайдалануға қалай көмектесу керектігін үйретеді, зерттеу сұрағын анықтауды үйренеді.

1 қадам: САУАЛНАМА алу.

Мұғалімдермен алдын ала жүргізілген сауалнама нәтижелері

Сауалнамаға--- адам қатысты

Барлығы сұрақ қойылды. Төменде ең маңыздылары келтірілген.

Мәселе

Аты-жөні




1 .Маған жаңа жұмыс тапсырғанда әдетте оны орындай алатыныма сенімді боламын.



2 . Мен өз ойымды білдіре аламын. Сыни ойлаймын



3 .Мен жұмыс істегенде сырттан көмек қажет етемін.



4 . Жаңа жұмысты орындау қажет болғанда, мен қобалжи бастаймын



5 . Проблемалық жағдаяттарды шешумен айналысқан қызықты деп ойлаймын.Мәселені анықтаймын.



6.Тапсырманы орындауда қиналған кезде, әдетте енді не істеу керек екенін шешу қолымнан келеді.



2.қадам. Жеке жұмыс.Физикалық эссе.Тақырыпқа байланысты.( сыни ойын түсіреді).

3.Топтық жұмыс «Іс-әрекеттегі зерттеуді».қорғайды.

нәтижесі сараланады.


Сараптамалық кеңес қорытындысы:


Сауалнама қорытындысын сараптай келе,26-30дай мұғалімнің қатысты, 12 мұғалім жазбаша жауап берген.

Ол мұғалімдер тәжірибиесі қаныққан, Маған жаңа жұмыс тапсырғанда әдетте оны орындай алатыныма сенімді боламын, 12 мұғалім жауап берді.

Қалған мұғалімдер әртүрлі қабылдауына байланысты іштей қабылдады.Әліде ашық жауап беру үшін тәжірибие керек екенін білдірді.

Ағылшын мұғалімі Балнур,және орыс тіл мұғалім Рано , әріптестер тыңдау арқылы қабылдады.Түсінбегенін білдірді.Сол мұғалімдерге іс-әрекетті зерттеу бағытында көмек керек ...

Мұғалімдер іс-әрекетті зерттеу барысында оқушы туралы көбірек ой бөлісті.LS-бағытында.

Өзінің әдіс –тәсілі туралы келесі қадамдарда түсінік тереңдейді деп ойлаймын. .

«Проблемалық жағдаяттарды шешумен айналысқан қызықты деп ойлаймын.Мәселені анықтаймын».------

Осы сауалнама бойынша , біраз ой пікірлер ауызша айтылды.

Осы ой пікірлері бойынша нұсқаулық жазғанда пікірлері тереңдей түседі.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!