Материалдар / коучинг жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
238
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы«Бастауыш сынып оқушыларының өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастырудағы формативті бағалаудың тиімділігі»
Жалпы мақсаты:Бағалау түрлерін түсіндіру, мақсаттарын анықтау, ОүБ маңыздылығы.

Оқу нәтижесі:ОүБ моделін біледі;Бағалаудың мәнін біледі;Бағалаудың негізгі мақсатарын біледі;ОүБ маңыздылығын біледі.

Түйінді идеялар:МАН, АКТ, «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері» А.Әлімов

Сабаққа қолданатын материалдар:АКТ, 6 қалпақ, «жұлдыз», стикер, маркер, мәтінсызғыш, плакат, формат А3, тапсырмалар.

Оқыту әдістер:

Рөлдік ойын, постер жасау, тапсырма, танграм, АКТ, СТО, топтық жұмыс, диалогтіқ оқыту, рефлексия – БББ



Тапсырмалар:1.Тапсырма «Рөлдік ойын»2.Тапсырма «Сабақта қандай бағалау жүргізесің?» постер жасау.3.Тапсырма «Шығармашылық жұмыс».4.Тапсырма «Танграм»

Ақшұқыр мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі Бисенова Умитканның коучинг жоспары







1.мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коуч іс әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезені 5 минут. Сергіту сәті: «Қызыл өрік»Топқа бөлу; «Молекула».Топқа бөліну.
10 мин«Ой шақыру» кезеңіБағалауды қалай түсінесіңіздер? БББ-ны толтырту.





Өз ойларын ортаға салады. БББ-ны толтырады.
2. Тапсырмаларды орындау Рөлдік ойын. Мақсат: сырт көзбен өзіне қарау.

1 тапсырма.15 минут«Өтірік баға қоятын мұғалімдер», «Бағаны әділ қоятын мұғалімдер», «Білім сапаны көтеру үшін қойылған баға», Тапсырманы ойланып, рөлге бөледі. Рөлдік ойынды көрсетеді. Топтар бір-бірін бағалайды.
3. Тапсырма 15 минут«Сабақта қандай бағалау жүргізесің?» атты постер жасау. Мақсат: Бағалау түрлерін анықтау.Тақырып бойынша идеяларын постерге түсіреді. Постерлерін қорғайды. Бағалау «Екі жұлдыз бір тілек»
4.Тапсырма 15 минутШығармашылық жұмыс: «Оркестр», «Қамажай», үшінші топ – тәуелсіз топ.Тапсырманы шығармашылықпен орындауды ойластыру. Шығармашылық тапсырманы топпен қорғау. Бағалау «6 қалпақ» - тәуелсіз топ (Әр топтан бір адам өз қалауымен қалпақ тандайды. Қалпақ тандаған адамдар бір топқа отырады).
5.Тапсырма 15 минут«Танграм» жасауТанграм жасайды. Танграмды критериалды бағалау үшін критерилерін анықтау: ұқсастық, идея, саны, қорғауы, эстетика, сапасы. Қорғайды. Топтар бір-бірін критериалды бағалайды.
6.Тапсырма 10 минТұсау кесер көрсету: Оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы»Тыңдайды, талқылайды, ой бөліседі.
Рефлексия5 минутБББ толтыру.БББ толтырады, түсіндіреді




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!