№
|
Іс –
әрекет
|
Мақсаты
|
Нәтижесі
қандай
формада
ұсынылады
|
1
|
Тәліппен сұхбат. Келісім
парағын толтыру. Оқыту проблемасын
анықтау.
|
Ашық сұрақтар арқылы оқыту
проблемасын анықтайды
|
Келісімге
келеді
|
3
|
Тәлімгерлік жоспар құру, оқу
мақсаттарын ойластыру.
|
Тәліп алға қойған мақсаты
бойынша өзін- өзі дамытады
|
Даму
жоспары
|
4
|
Тәліптің дәстүрлі сабағына
қатысу (1-ші сабақ).
|
Тәліптің іс-әрекетін бақылап,
алдағы жұмысты жоспарлайды
|
Рефлексия
|
5
|
1-ші сабақтан кейінгі
отырыс.
|
Орындауды қажет ететін
іс-әрекеттердіанықтайды
|
Қарастырылатын мәселелерді
жазып алады
|
6
|
Топтық жұмыстың жаңа
тәсілдерімен кұрылған 2-ші өзгертілген сабақтын жоспарын бірлесіп
жасау.
|
Тәлім алушыға өз идеясын
ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік
береді
|
Жоспар, қажетті
ресурстар
|
7
|
Ілгерілеу жоспары бойынше
өтілетін сабаққа катысу.
|
Тәліптің іс-ірекетін бақылап,
кейінгі сабақты жоспарлайды
|
Рефлексия
SMART
|
8
|
2-ші сабақтан кейінгі кәсіби
отырыс.
|
Жоспардың тармақтарын
талқылайды, пікірін айтуға мүмкіндік
береді
|
Қарастырылатын мәселелерді
жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта
қолданады
|
9
|
3-ші сабақтын жоспарын
диалогтық оқыту бойынша құру.
|
Тәлім алушыға өз идеясын
ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік
береді
|
Жоспар, қажетті
ресурстар
|
10
|
Тәліптің 3-ші сабағына
қатысу
|
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға
ықпал етеді
|
Қарастырылатын мәселелерді
жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта
қолданады
|
11
|
Отырыс. Қол жеткен нәтижелерді
анықтау.
|
Тәлім алушының сабақта алған
тәжірибесін күнделікті жұмысына қолдануға көніл
аударады
|
Кері
байланыс,
тәлім алушының рефлексиялық
есебі,
|
12
|
Тәлім алушымен
байланыс ұстап тұру тәсілін
анықтау.
|
Туындаған проблемаларды бірге
шешеді
|
Өзара
байланыс.
АКТ
|