Коучинг жоспары
|
Коучинг тақырыбы |
Өзін – өзі бағалау және өзара бағалау- оқытуды жетілдіру жолы |
|
||
|
Жалпы мақсат |
Оқушылардың оқуын жақсартудағы өзін-өзі бағалау мен өзара бағалаудың рөлін түсіну; оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалауының критерийлер құрастыру; сол әдістерді қолдануды жоспарлай білу. |
|
||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу процесін жақсарту үшін өзін-өзі бағалау және өзара бағалау әдістерін қолданады |
|
||
|
КОУЧИНГ БАРЫСЫ |
||||
|
Негізгі жұмыстар, уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 мин) |
«Команда не үшін қажет» бейнеролигі «Өзіңді таны» тренингі |
Қатысушылар үш топқа бөлінеді |
бейнеролик |
|
|
Кіріспе (7 мин) |
Тапсырма: Бұрыштар жасау Коуч сұрақтар: «Бағаға көңіліңіз тола ма? Неліктен?» «Біздің сабақтарымызда бұл жиі бола ма?» Тапсырма: Аюдың суретін салу Коуч сұрақтар: «Бағалау бір-бірінен ерекшеленді ме?» «Өзіңізді бағалау оңай болды ма?» «Бағалаудың қандай түрлерін қолдандыңыз?» «Бағалардың қайсысы объективті түрде болды?» Перезентация (теориялық ақпарат беру) |
Қатысушылар тапсырманы орындайды. Өз пікірлері мен болжамдарын айтады |
Үлестірме материалдар |
|
|
ҚБ (10 мин) |
Тапсырма: «Сабақты сатылай бағалау критерийлері» постер құрастыру |
. Мұғалімдер топта берілген мәселені талқылайды, өз ойларын қорғау үшін дәлелдер келтіреді. Постер қорғайды. |
|
|
|
Керібайланыс (5 мин) |
«Табыс шкаласы» бойынша коучингке қатысушылар коучинг тақырыбы бойынша дағдыларына сәйкес стикерлермен белгілейді: 0 - Мен жасай алмаймын 5 - Мен қиналып жүрмін 10 - Мен жасай аламын |
Кері байланыс береді. |
|
|
Бекітемін:__________
Кішкенекөл қазақ
мектеп-гимназия директоры
Е.К. Каментиков
«__»__________2022 ж.
Тәлімгерлік жоспар
|
№ |
Іс – әрекет |
Мақсаты |
Нәтижесі қандай формада ұсынылады |
|
1 |
Тәліппен сұхбат. Келісім парағын толтыру. Оқыту проблемасын анықтау. |
Ашық сұрақтар арқылы оқыту проблемасын анықтайды |
Келісімге келеді |
|
3 |
Тәлімгерлік жоспар құру, оқу мақсаттарын ойластыру. |
Тәліп алға қойған мақсаты бойынша өзін- өзі дамытады |
Даму жоспары |
|
4 |
Тәліптің дәстүрлі сабағына қатысу (1-ші сабақ). |
Тәліптің іс-әрекетін бақылап, алдағы жұмысты жоспарлайды |
Рефлексия |
|
5 |
1-ші сабақтан кейінгі отырыс. |
Орындауды қажет ететін іс-әрекеттердіанықтайды |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады |
|
6 |
Топтық жұмыстың жаңа тәсілдерімен кұрылған 2-ші өзгертілген сабақтын жоспарын бірлесіп жасау. |
Тәлім алушыға өз идеясын ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Жоспар, қажетті ресурстар |
|
7 |
Ілгерілеу жоспары бойынше өтілетін сабаққа катысу. |
Тәліптің іс-ірекетін бақылап, кейінгі сабақты жоспарлайды |
Рефлексия SMART |
|
8 |
2-ші сабақтан кейінгі кәсіби отырыс. |
Жоспардың тармақтарын талқылайды, пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта қолданады |
|
9 |
3-ші сабақтын жоспарын диалогтық оқыту бойынша құру. |
Тәлім алушыға өз идеясын ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Жоспар, қажетті ресурстар |
|
10 |
Тәліптің 3-ші сабағына қатысу |
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға ықпал етеді |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта қолданады |
|
11 |
Отырыс. Қол жеткен нәтижелерді анықтау. |
Тәлім алушының сабақта алған тәжірибесін күнделікті жұмысына қолдануға көніл аударады |
Кері байланыс, тәлім алушының рефлексиялық есебі, |
|
12 |
Тәлім алушымен байланыс ұстап тұру тәсілін анықтау. |
Туындаған проблемаларды бірге шешеді |
Өзара байланыс. АКТ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг жоспары
Коучинг жоспары
Коучинг жоспары
|
Коучинг тақырыбы |
Өзін – өзі бағалау және өзара бағалау- оқытуды жетілдіру жолы |
|
||
|
Жалпы мақсат |
Оқушылардың оқуын жақсартудағы өзін-өзі бағалау мен өзара бағалаудың рөлін түсіну; оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалауының критерийлер құрастыру; сол әдістерді қолдануды жоспарлай білу. |
|
||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу процесін жақсарту үшін өзін-өзі бағалау және өзара бағалау әдістерін қолданады |
|
||
|
КОУЧИНГ БАРЫСЫ |
||||
|
Негізгі жұмыстар, уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
|
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу (3 мин) |
«Команда не үшін қажет» бейнеролигі «Өзіңді таны» тренингі |
Қатысушылар үш топқа бөлінеді |
бейнеролик |
|
|
Кіріспе (7 мин) |
Тапсырма: Бұрыштар жасау Коуч сұрақтар: «Бағаға көңіліңіз тола ма? Неліктен?» «Біздің сабақтарымызда бұл жиі бола ма?» Тапсырма: Аюдың суретін салу Коуч сұрақтар: «Бағалау бір-бірінен ерекшеленді ме?» «Өзіңізді бағалау оңай болды ма?» «Бағалаудың қандай түрлерін қолдандыңыз?» «Бағалардың қайсысы объективті түрде болды?» Перезентация (теориялық ақпарат беру) |
Қатысушылар тапсырманы орындайды. Өз пікірлері мен болжамдарын айтады |
Үлестірме материалдар |
|
|
ҚБ (10 мин) |
Тапсырма: «Сабақты сатылай бағалау критерийлері» постер құрастыру |
. Мұғалімдер топта берілген мәселені талқылайды, өз ойларын қорғау үшін дәлелдер келтіреді. Постер қорғайды. |
|
|
|
Керібайланыс (5 мин) |
«Табыс шкаласы» бойынша коучингке қатысушылар коучинг тақырыбы бойынша дағдыларына сәйкес стикерлермен белгілейді: 0 - Мен жасай алмаймын 5 - Мен қиналып жүрмін 10 - Мен жасай аламын |
Кері байланыс береді. |
|
|
Бекітемін:__________
Кішкенекөл қазақ
мектеп-гимназия директоры
Е.К. Каментиков
«__»__________2022 ж.
Тәлімгерлік жоспар
|
№ |
Іс – әрекет |
Мақсаты |
Нәтижесі қандай формада ұсынылады |
|
1 |
Тәліппен сұхбат. Келісім парағын толтыру. Оқыту проблемасын анықтау. |
Ашық сұрақтар арқылы оқыту проблемасын анықтайды |
Келісімге келеді |
|
3 |
Тәлімгерлік жоспар құру, оқу мақсаттарын ойластыру. |
Тәліп алға қойған мақсаты бойынша өзін- өзі дамытады |
Даму жоспары |
|
4 |
Тәліптің дәстүрлі сабағына қатысу (1-ші сабақ). |
Тәліптің іс-әрекетін бақылап, алдағы жұмысты жоспарлайды |
Рефлексия |
|
5 |
1-ші сабақтан кейінгі отырыс. |
Орындауды қажет ететін іс-әрекеттердіанықтайды |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады |
|
6 |
Топтық жұмыстың жаңа тәсілдерімен кұрылған 2-ші өзгертілген сабақтын жоспарын бірлесіп жасау. |
Тәлім алушыға өз идеясын ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Жоспар, қажетті ресурстар |
|
7 |
Ілгерілеу жоспары бойынше өтілетін сабаққа катысу. |
Тәліптің іс-ірекетін бақылап, кейінгі сабақты жоспарлайды |
Рефлексия SMART |
|
8 |
2-ші сабақтан кейінгі кәсіби отырыс. |
Жоспардың тармақтарын талқылайды, пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта қолданады |
|
9 |
3-ші сабақтын жоспарын диалогтық оқыту бойынша құру. |
Тәлім алушыға өз идеясын ұсынуға және пікірін айтуға мүмкіндік береді |
Жоспар, қажетті ресурстар |
|
10 |
Тәліптің 3-ші сабағына қатысу |
Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға ықпал етеді |
Қарастырылатын мәселелерді жазып алады, алған тәжірибесін күнделікті сабақта қолданады |
|
11 |
Отырыс. Қол жеткен нәтижелерді анықтау. |
Тәлім алушының сабақта алған тәжірибесін күнделікті жұмысына қолдануға көніл аударады |
Кері байланыс, тәлім алушының рефлексиялық есебі, |
|
12 |
Тәлім алушымен байланыс ұстап тұру тәсілін анықтау. |
Туындаған проблемаларды бірге шешеді |
Өзара байланыс. АКТ |
шағым қалдыра аласыз













