Келісемін: Бекітемін:
ШҚО, Семей қалалық ШҚО, Семей қалалық «№3 жалпы орта білім «№3 жалпы орта білім
беретін мектеп-кешені» КММ беретін мектеп-кешені» КММ
директорының оқу және директоры
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ________ Ахметкалиев Н.Н.
_______ Курмашева А.А. « » _______ 2017ж.
« » ________ 2017ж.
«Талантты және дарынды балаларды оқыту» модулі бойынша коучинг сабағының жоспары
|
Сабақтың тақырыбы |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
||
|
Жалпы мақсаты |
|
||
|
Оқу нәтижесі |
*Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балаларды анықтау. *Сабақ беру әдісі өзгереді. *Барлығы үнемі ізденіс үстінде болады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Оқуға деген ынтасы артады, топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылады. |
||
|
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
5 минут 3 минут |
Дарынды оқушылар туралы бейнежазба көрсету. Сергіту сәті Жағымды көңіл күй туғызу мақсатында «Австралия жаңбыры» ойынын ойнату Топтарға бөлу (түрлі түсті стакандарды таңдау арқылы) |
Топтың әр мүшесі стакандардағы шырындарды алып ішіп, сол бойынша топқа бөлінеді. |
Түрлі түсті стакандар |
|
5минут |
1-тапсырма
|
Топтың әр мүшесі постерге талантты және дарынды балалар туралы ойларын құрастырады. Әр топтан бір адам шығыр жұмыстарын қорғайды. |
Парақша, маркерлер |
|
5минут |
2-тапсырма Ақ қағазбен жұмыс |
Қолдарына берілген ақ қағазды сол қолмен умаждап, оң қолмен қайта қалпына келтіру. |
Ақ парақ |
|
5 минут |
3-тапсырма Бүгінгі сабақтан нені күтетіндерін жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді.
|
Сабақтан не күтетіндерін жапырақтарға жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді. |
«Пікірлер ағашы», алмалар |
|
7минут |
4-тапсырма Алманы түтікше арқылы тесу. |
Мұғалімдер берілген алманы түтікше арқылы тесу керек. |
Түтікше, алма, парақ |
|
10 минут |
7-тапсырма Талантты және дарынды оқушыларды оқыту туралы толық мағлұмат беру. |
Мұғалімдер өз ойларын қосады. |
Слайд көрсету. |
|
5 минут |
8-тапсырма 1.Стикерлер тарату Рефлексия жазуды ұсыну |
2. «Пікірлер ағашы» бойынша мұғалімдер нені үйренгенін, нені білгісі келетінін, ұсыныстарын жазады. |
Стикерлер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг жоспары: "Талантты және дарынды балаларды оқыту"
Коучинг жоспары: "Талантты және дарынды балаларды оқыту"
Келісемін: Бекітемін:
ШҚО, Семей қалалық ШҚО, Семей қалалық «№3 жалпы орта білім «№3 жалпы орта білім
беретін мектеп-кешені» КММ беретін мектеп-кешені» КММ
директорының оқу және директоры
тәрбие ісі жөніндегі орынбасары ________ Ахметкалиев Н.Н.
_______ Курмашева А.А. « » _______ 2017ж.
« » ________ 2017ж.
«Талантты және дарынды балаларды оқыту» модулі бойынша коучинг сабағының жоспары
|
Сабақтың тақырыбы |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
||
|
Жалпы мақсаты |
|
||
|
Оқу нәтижесі |
*Оқу үрдісінде жаңа тәсілдерді қолданудың нәтижесінде талантты және дарынды балаларды анықтау. *Сабақ беру әдісі өзгереді. *Барлығы үнемі ізденіс үстінде болады. |
||
|
Негізгі идеялар |
Оқуға деген ынтасы артады, топпен, жұппен, жеке жұмыс түрлеріне жұмылады. |
||
|
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
5 минут 3 минут |
Дарынды оқушылар туралы бейнежазба көрсету. Сергіту сәті Жағымды көңіл күй туғызу мақсатында «Австралия жаңбыры» ойынын ойнату Топтарға бөлу (түрлі түсті стакандарды таңдау арқылы) |
Топтың әр мүшесі стакандардағы шырындарды алып ішіп, сол бойынша топқа бөлінеді. |
Түрлі түсті стакандар |
|
5минут |
1-тапсырма
|
Топтың әр мүшесі постерге талантты және дарынды балалар туралы ойларын құрастырады. Әр топтан бір адам шығыр жұмыстарын қорғайды. |
Парақша, маркерлер |
|
5минут |
2-тапсырма Ақ қағазбен жұмыс |
Қолдарына берілген ақ қағазды сол қолмен умаждап, оң қолмен қайта қалпына келтіру. |
Ақ парақ |
|
5 минут |
3-тапсырма Бүгінгі сабақтан нені күтетіндерін жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді.
|
Сабақтан не күтетіндерін жапырақтарға жазып, «Пікірлер ағашын» безендіреді. |
«Пікірлер ағашы», алмалар |
|
7минут |
4-тапсырма Алманы түтікше арқылы тесу. |
Мұғалімдер берілген алманы түтікше арқылы тесу керек. |
Түтікше, алма, парақ |
|
10 минут |
7-тапсырма Талантты және дарынды оқушыларды оқыту туралы толық мағлұмат беру. |
Мұғалімдер өз ойларын қосады. |
Слайд көрсету. |
|
5 минут |
8-тапсырма 1.Стикерлер тарату Рефлексия жазуды ұсыну |
2. «Пікірлер ағашы» бойынша мұғалімдер нені үйренгенін, нені білгісі келетінін, ұсыныстарын жазады. |
Стикерлер |
шағым қалдыра аласыз













