Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг: Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг: Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығы.
Материал туралы қысқаша түсінік
Тиімді кері байланыс пен рефлексия ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрену. Өз білімдері мен әрекеттерін талдауға, сол туралы өзіне есеп беруге, өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізуге дағдылану арқылы кәсіби құзіреттіліктерін арттыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Коучинг тақырыбы: Кері
байланыс пен рефлексияның
айырмашылығы.
Өткізуші:
Даниярова
Б.Қ.
Өткізілетін
уақыты:
25.11.2021.
Ұзақтығы:
35
минут
Жалпы
мақсаты:
Тиімді кері байланыс пен
рефлексия ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрену. Өз
білімдері мен әрекеттерін талдауға, сол туралы өзіне есеп беруге,
өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізуге дағдылану арқылы кәсіби
құзіреттіліктерін арттыру.
Сілтеме:
1. Дьюи Д. Психология и
педагогика мышления. – М.: Совершенство, 1997. – 208
с.
Әріптестерді топқа бөлу (
Түрлі түсті гүлдер арқылы)
2.Коучинг тақырыбы мен
мақсатын таныстыру.
Коучинг
тақырыбы:Кері байланыс пен рефлексияның
айырмашылығы
Коучинг
мақсаты:Тиімді кері байланыс пен
рефлексия ұйымдастырудың техникаларын қолдануға үйрену. Өз
білімдері мен әрекеттерін талдауға, сол туралы өзіне есеп беруге,
өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізуге дағдылану арқылы кәсіби
құзіреттіліктерін арттыру.
Күтілетін
нәтиже:
•
Кері байланыс пен
рефлексия жүргізу мақсатын
түсінеді;
•
Кері байланыс пен
рефлексия түрлерін біледі;
•
Кері байланыс пен
рефлексияны ажырата алады.
Слайд1
Топқа
бөлінеді.
Топтың“Алтын
ережесін”
құрастырады,
Рөлдерді бөліп алады. (Топ
басшысы, тайм-кипер,
баяндамашы)
3-әрекет
3м
3. Қызығушылығын
арттыру«Данышпан мен адам»
аңызы
Аңыз тыңдап сұрақтарға жауап
береді
ІІ. Қызығушылығын
ояту
4-
әрекет
6м
1-тапсырма:Мұғалімдер Т кестесі бойынша
кері байланыс пен рефлексияның айырмашылығын
жазады.
Слайд
2
Әріптестер өз ойларын қағазға
түсіреді.
ІІІ. Мағынаны
тану.
5-әрекет
4м
Таныстырылым:Кері байланыс және рефлексия
дегеніміз....
Мәтіндер таратып
береді.(Слайдтар)
Слайдтар бойынша
таныстырылымды тыңдайды. Мәтіндермен
танысады.
6-әрекет
12м
2
–тапсырма:Көлде жүзіп бара жаткан
желкенді қайық немесе кеме
жасау.
Кеменің, қайықтың жасалуына,
топтық жұмысқа өздеріне рефлексия
жасайды.
Топтар бір- біріне кері
байланыс береді.
7-әрекет
3м
Кері байланыс алғанда,
бергенде есте сақтайтын ережелер мен рефлексия жасағанда колдануға
болатын сұрақтар.
Оқып есте
сақтайды.
ІV. Кері
байланыс
2м
Гүлдер арқылы кері байланыс
берулерін сұрайды.
ЖАСЫЛ ГҮЛ: ҚЫЗЫҚТЫ
БОЛДЫ
ТОҚ САРЫ ГҮЛ:
САБАҚТАРЫМДА ҚОЛДАНАМЫН.
ҚЫЗҒЫЛТ ГҮЛ:
ҰСЫНЫСЫМ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз