Cеминардың жоспары
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Критериалды бағалау. |
|
Мақсаты |
Бүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру. Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісіне жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу. |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған үлестірме,( І апта, 141 бет) |
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың кез-келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді. - Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; - Оқушының жұмысы дұрыс орындалған жұмыс үлгісімен салыстырылады; - Үлгі оқушыларға алдын-ала белгілі болады; - Оқушыға бағалау алгоритмі алдын-ала белгілі болады; - Білім берудің сапасын артады; |
|
Негізгі идея |
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Слайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар. |
|
Оқуәдістері |
Топпен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог |
|
Дереккөздер |
Слайд, фото, сабақ жоспары |
|
Тапсырмалар |
Талдау және бағалау |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Коучтіңіс-әрекеті |
Мұғалімніңіс-әрекеті |
|||||||
|
Ой қозғау |
10.00-10.05 |
«Джунглидегі көңіл-күй» тренингі психологиялық ахуал тудырту |
Қатысушылар шеңбер болып тұрады. Бір-бірінің арқасына әрекеттерді қолымен салады. Джунгли іші, қалың ағаштар ағаштар, биік-биік таулар, күннің көзі жарқырып тұр. Бір мезгілде жел соқты, қатты жел тұрды, жаңбыр жауа бастады, қатты нөсер жаңбыр, бұршақ жауды, қайтадан қатты жел көтерілді. Тығылған жан-жануарлар індерінен шыға бастады. Күн жарқырап тұр. |
|||||||
|
10.05-10.05 |
«Смайликтер » бойынша топқа бөлу. Қима қағаздарды қолдану. |
Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді. |
||||||||
|
|
10.05-10.10 10.10-10.20 |
«Миға шабуыл» «Жаңартылған білім беру бағдарламасы туралы не білеміз?» сұрағына топпен жауап береміз
|
|
|||||||
|
Мағынаны ашу
|
10.20-10.25 |
«Шағын дәріс» «Критериалды бағалау» (презентациясын көрсету) |
Мұғалімдер презентациямен танысады |
|||||||
|
10.25-10.35
10.35-10.50 |
Үлестірме қағазға «Айгүлге ұсынылатын кері байланысты жазыңыз».
Бағалау. (5,4,3)
Жаңартылған білім мазмұны бойынша ҚӘМҚ кестесін толтыру.
|
Әр топ Айгүл мен оның ата-анасына пайдалы болатын кері байланысты жазады.
Топтық жұмыс. |
||||||||
|
10.50-10.55 |
«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту). |
Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды.
|
||||||||
|
Өзара бағалау (мадақтау арқылы) Сауалнама жүргізу. Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ
5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз?
6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ
|
Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді.
|
|||||||||
|
|
10.55-11.00 |
«Күннің көзі» (мұғалім білімінің сапасын анықтау)
|
Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады. |
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту
сапасын жоғарлату.
Мектеп оқушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру
Критериалды бағалаудың міндеттері: Сабақтың әр бөліктеріндегі әр
оқушының дайындық деңгейін анықтауға;
Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті;
Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға;
Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын
айқындауға;
Әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне көзін
жеткізуге;
Оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға;
Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және
ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етуге
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: Алдын ала ұсынылған
бағалау шкаласы; Анық, айқындылығы; Бағаның әділдігі; Өзін
бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері Оқу үрдісінің әрбір
кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау;
Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің
жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы;
Әрбір оқушының жеке даму траекториясын бақылау;
Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды
ынталандыру;
Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау;
Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің
ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасында
кері байланысты қамтамасыз ету.
Критериалды бағалау артықшылықтары:
Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады;
Оқушының жұмысын бағалау алдын –ала ұсынылған критерийлерге
негізделеді. .
Бағалау алгоритмі оқушыларға алдын-ала белгілі;
Оқушы нақты не мақсатта жұмыс істеп отырғанын біледі;
Оқушыға өзінің білімділік деңгейі анық көрініп тұрады;
Критерий арқылы бағалау мұғалімнің оқушы деңгейін анық біліп
отыруына мүмкіндік береді;
Білім берудің сапасы артады.
Критериалды бағалау: Мұғалімдерге: Сапалы нәтиже алуды қамтамасыз
ететін критерийлерді құрастыруға;
Өз жұмысын талдау және жоспарлау үшін ақпарат алуға;
Оқу үрдісінің сапасын жақсартуға;
Әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқушы үшін
оқытудың жеке траекториясын алуға;
Бағалаудың әр түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануға;
Оқу бағдарламасының мазмұнын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізуге
мүмкіндік береді
Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін, білім беру үдерісіне қатысушылардың (оқушы, мектеп әкімшілігі, ата-аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер арқылы оқушының оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс.
Мұғалімнің бағалаудағы ролі:
-
Мұғалім тәлімгер ретінде - кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсетуді қамтамасыз етеді;
-
Мұғалім жетекші ретінде - топтағы ағымдағы жұмыс үдерісіне алып жүру үшін диагностикалық ақпарат жинастырушы;
-
Мұғалім есепке алу маманы ретінде - оқушылардың өсуі мен жетістіктері туралы жазу;
-
Мұғалім баяндамашы ретінде - оқушылардың өсуіне қатысты ата-аналарына, оқушыларға және мектеп әкімшілігіне баяндау.
Оқу үшін бағалаудың негізгі сипаттамалары:
1. Оқыту мақсатымен бөлісу.
2. Алда не күтіп тұрғанын оқушылардың білуіне көмектесу.
3. Өзін-өзі және құрбыларын бағалау.
4. Оқушылардың жақсарту үшін не қажет екендігіне көмек беретін пікірлермен қамтамасыз ету.
5. Оқушылардың өздерін жетілдіре алатынына сенімділігін дамыту.
6. Өзара бірлесіп бағалау туралы ақпаратты талдау және ойластыру.
|
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз?
6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
|
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Айгүлге ұсынылған кері байланыс
Айгүл қазақ тілінен тест тапсырып шықты Сізден оның көрсеткіштеріне қатысты кері байланыс ұсыну керексіз.
Тест бойынша 40 ұпай жинауға болады. Қолжетімді балдардың жартысын сөздік қор мен грамматика бойынша көп нұсқалы жауабы бар сұрақтар бойынша алуға болады. Қалған 20 балл оқылымға арналған мәтіндер бойынша қысқа жауапты сұрақ және өзін-өзі тексеруге арналған сұрақтар еншісіне берілген.
Тест бойынша Айгүлдің көрсеткіші:
-
Айгүл алуға болатын 40 балдың 20-сын жминады;
-
Ол өз балдарының көбін (12 балл) көп нұсқалы жауабы бар сұрақтар бойынша алды;
-
Ол сөздік қор мен грамматика бойынша сұрақтарға ең аз жауап берді.
-
Ол оқылымға арналған мәтіндер бойынша сұрақтарға ең аз жауап берді.
Айгүл мен ата-анасына пайдалы болатын кері байланыс жасаңыз
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Не білеміз? |
Не білгіміз келеді? |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Критериалды бағалау"
Коучинг "Критериалды бағалау"
Cеминардың жоспары
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Критериалды бағалау. |
|
Мақсаты |
Бүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру. Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісіне жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу. |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған үлестірме,( І апта, 141 бет) |
|
Оқу нәтижелері |
Мұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың кез-келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді. - Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады; - Оқушының жұмысы дұрыс орындалған жұмыс үлгісімен салыстырылады; - Үлгі оқушыларға алдын-ала белгілі болады; - Оқушыға бағалау алгоритмі алдын-ала белгілі болады; - Білім берудің сапасын артады; |
|
Негізгі идея |
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Слайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар. |
|
Оқуәдістері |
Топпен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог |
|
Дереккөздер |
Слайд, фото, сабақ жоспары |
|
Тапсырмалар |
Талдау және бағалау |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Коучтіңіс-әрекеті |
Мұғалімніңіс-әрекеті |
|||||||
|
Ой қозғау |
10.00-10.05 |
«Джунглидегі көңіл-күй» тренингі психологиялық ахуал тудырту |
Қатысушылар шеңбер болып тұрады. Бір-бірінің арқасына әрекеттерді қолымен салады. Джунгли іші, қалың ағаштар ағаштар, биік-биік таулар, күннің көзі жарқырып тұр. Бір мезгілде жел соқты, қатты жел тұрды, жаңбыр жауа бастады, қатты нөсер жаңбыр, бұршақ жауды, қайтадан қатты жел көтерілді. Тығылған жан-жануарлар індерінен шыға бастады. Күн жарқырап тұр. |
|||||||
|
10.05-10.05 |
«Смайликтер » бойынша топқа бөлу. Қима қағаздарды қолдану. |
Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді. |
||||||||
|
|
10.05-10.10 10.10-10.20 |
«Миға шабуыл» «Жаңартылған білім беру бағдарламасы туралы не білеміз?» сұрағына топпен жауап береміз
|
|
|||||||
|
Мағынаны ашу
|
10.20-10.25 |
«Шағын дәріс» «Критериалды бағалау» (презентациясын көрсету) |
Мұғалімдер презентациямен танысады |
|||||||
|
10.25-10.35
10.35-10.50 |
Үлестірме қағазға «Айгүлге ұсынылатын кері байланысты жазыңыз».
Бағалау. (5,4,3)
Жаңартылған білім мазмұны бойынша ҚӘМҚ кестесін толтыру.
|
Әр топ Айгүл мен оның ата-анасына пайдалы болатын кері байланысты жазады.
Топтық жұмыс. |
||||||||
|
10.50-10.55 |
«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту). |
Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды.
|
||||||||
|
Өзара бағалау (мадақтау арқылы) Сауалнама жүргізу. Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ
5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз?
6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ
|
Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді.
|
|||||||||
|
|
10.55-11.00 |
«Күннің көзі» (мұғалім білімінің сапасын анықтау)
|
Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады. |
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту
сапасын жоғарлату.
Мектеп оқушылардың білімін халықаралық стандартқа сәйкестендіру
Критериалды бағалаудың міндеттері: Сабақтың әр бөліктеріндегі әр
оқушының дайындық деңгейін анықтауға;
Бағдарламаға сәйкес оқу мақсаттарын орындау қабілеті;
Жеке оқушының даму жетістігін бақылауға;
Оқушының білім алу барысындағы қателіктері мен олқылықтарын
айқындауға;
Әртүрлі жұмыс барысындағы алған өз бағасының әділдігіне көзін
жеткізуге;
Оқу бағдарламасының тиімділігін саралауға;
Сабақ үдерісі мен білімнің меңгерілуі туралы оқушы мен мұғалім және
ата-ана арасындағы кері байланысты қамтамасыз етуге
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: Алдын ала ұсынылған
бағалау шкаласы; Анық, айқындылығы; Бағаның әділдігі; Өзін
бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
Критериалды бағалау жүйесінің мүмкіндіктері Оқу үрдісінің әрбір
кезеңінде оқушының дайындық деңгейін анықтау;
Оқу бағдарламасына сәйкес оқытудың мақсаты мен нәтижелерінің
жетістіктерін оқушылардың өздерінің талдауы;
Әрбір оқушының жеке даму траекториясын бақылау;
Оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды жою үшін оқушыларды
ынталандыру;
Оқу бағдарламасының тиімділігін бақылау;
Оқу үрдісін ұйымдастырудың және оқу материалын меңгерудің
ерекшеліктерін анықтау үшін мұғалім, оқушы және ата-ана арасында
кері байланысты қамтамасыз ету.
Критериалды бағалау артықшылықтары:
Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады;
Оқушының жұмысын бағалау алдын –ала ұсынылған критерийлерге
негізделеді. .
Бағалау алгоритмі оқушыларға алдын-ала белгілі;
Оқушы нақты не мақсатта жұмыс істеп отырғанын біледі;
Оқушыға өзінің білімділік деңгейі анық көрініп тұрады;
Критерий арқылы бағалау мұғалімнің оқушы деңгейін анық біліп
отыруына мүмкіндік береді;
Білім берудің сапасы артады.
Критериалды бағалау: Мұғалімдерге: Сапалы нәтиже алуды қамтамасыз
ететін критерийлерді құрастыруға;
Өз жұмысын талдау және жоспарлау үшін ақпарат алуға;
Оқу үрдісінің сапасын жақсартуға;
Әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқушы үшін
оқытудың жеке траекториясын алуға;
Бағалаудың әр түрлі тәсілдері мен құралдарын қолдануға;
Оқу бағдарламасының мазмұнын жетілдіру бойынша ұсыныстар енгізуге
мүмкіндік береді
Критериалды бағалау – оқушының оқу нәтижелерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес келетін, білім беру үдерісіне қатысушылардың (оқушы, мектеп әкімшілігі, ата-аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер арқылы оқушының оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген үдеріс.
Мұғалімнің бағалаудағы ролі:
-
Мұғалім тәлімгер ретінде - кері байланысты және әр оқушыға қолдау көрсетуді қамтамасыз етеді;
-
Мұғалім жетекші ретінде - топтағы ағымдағы жұмыс үдерісіне алып жүру үшін диагностикалық ақпарат жинастырушы;
-
Мұғалім есепке алу маманы ретінде - оқушылардың өсуі мен жетістіктері туралы жазу;
-
Мұғалім баяндамашы ретінде - оқушылардың өсуіне қатысты ата-аналарына, оқушыларға және мектеп әкімшілігіне баяндау.
Оқу үшін бағалаудың негізгі сипаттамалары:
1. Оқыту мақсатымен бөлісу.
2. Алда не күтіп тұрғанын оқушылардың білуіне көмектесу.
3. Өзін-өзі және құрбыларын бағалау.
4. Оқушылардың жақсарту үшін не қажет екендігіне көмек беретін пікірлермен қамтамасыз ету.
5. Оқушылардың өздерін жетілдіре алатынына сенімділігін дамыту.
6. Өзара бірлесіп бағалау туралы ақпаратты талдау және ойластыру.
|
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз?
6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
|
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Сауалнама 1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ 2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ 3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ 4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ 5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә Жоқ Не үйрендіңіз? 6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ |
Айгүлге ұсынылған кері байланыс
Айгүл қазақ тілінен тест тапсырып шықты Сізден оның көрсеткіштеріне қатысты кері байланыс ұсыну керексіз.
Тест бойынша 40 ұпай жинауға болады. Қолжетімді балдардың жартысын сөздік қор мен грамматика бойынша көп нұсқалы жауабы бар сұрақтар бойынша алуға болады. Қалған 20 балл оқылымға арналған мәтіндер бойынша қысқа жауапты сұрақ және өзін-өзі тексеруге арналған сұрақтар еншісіне берілген.
Тест бойынша Айгүлдің көрсеткіші:
-
Айгүл алуға болатын 40 балдың 20-сын жминады;
-
Ол өз балдарының көбін (12 балл) көп нұсқалы жауабы бар сұрақтар бойынша алды;
-
Ол сөздік қор мен грамматика бойынша сұрақтарға ең аз жауап берді.
-
Ол оқылымға арналған мәтіндер бойынша сұрақтарға ең аз жауап берді.
Айгүл мен ата-анасына пайдалы болатын кері байланыс жасаңыз
.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Не білеміз? |
Не білгіміз келеді? |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













