Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Cеминардың жоспары
Күні
Тақырыбы
Критериалды бағалау.
Мақсаты
Бүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру. Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісіне жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу.
Сілтеме
Мұғалімдерге арналған үлестірме,( І апта, 141 бет)
Оқу нәтижелері
Мұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың кез-келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді. - Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады;- Оқушының жұмысы дұрыс орындалған жұмыс үлгісімен салыстырылады;- Үлгі оқушыларға алдын-ала белгілі болады;- Оқушыға бағалау алгоритмі алдын-ала белгілі болады;- Білім берудің сапасын артады;
Негізгі идея
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу.
«Джунглидегі көңіл-күй»тренингі психологиялық ахуал тудырту
Қатысушылар шеңбер болып тұрады. Бір-бірінің арқасына әрекеттерді қолымен салады. Джунгли іші, қалың ағаштар ағаштар, биік-биік таулар, күннің көзі жарқырып тұр. Бір мезгілде жел соқты, қатты жел тұрды, жаңбыр жауа бастады, қатты нөсер жаңбыр, бұршақ жауды, қайтадан қатты жел көтерілді. Тығылған жан-жануарлар індерінен шыға бастады. Күн жарқырап тұр.
10.05-10.05
«Смайликтер » бойынша топқа бөлу. Қима қағаздарды қолдану.
Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді.
10.05-10.10
10.10-10.20
«Миға шабуыл»
«Жаңартылған білім беру бағдарламасы туралы не білеміз?» сұрағына топпен жауап береміз
Үлестірме қағазға «Айгүлге ұсынылатын кері байланысты жазыңыз».
Бағалау. (5,4,3)
Жаңартылған білім мазмұны бойынша ҚӘМҚ кестесін толтыру.
Әр топ Айгүл мен оның ата-анасына пайдалы болатын кері байланысты жазады.
Топтық жұмыс.
10.50-10.55
«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту).
Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды.
Өзара бағалау (мадақтау арқылы)Сауалнама жүргізу. Сауалнама1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ
5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә ЖоқНе үйрендіңіз?
6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме?Иә Жоқ
Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді.
10.55-11.00
«Күннің көзі»(мұғалім білімінің сапасын анықтау)
Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз