Материалдар / Коучинг "Критериалды бағалау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Критериалды бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
591
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады









Cеминардың жоспары

Күні

ТақырыбыКритериалды бағалау.
МақсатыБүгінгі заман талабына сай, жаңа ағымға қабілетті, өзі шешім қабылдай алатын, өздігінен білім алуға ынталы тұлғаны қалыптастыру. Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісіне жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу.
СілтемеМұғалімдерге арналған үлестірме,( І апта, 141 бет)
Оқу нәтижелеріМұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың кез-келген оқушы жұмысында қолданылатын критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер критерий арқылы бағалауды үйренеді. - Оқушының жеке басы емес, тек қана жұмысы бағаланады;- Оқушының жұмысы дұрыс орындалған жұмыс үлгісімен салыстырылады;- Үлгі оқушыларға алдын-ала белгілі болады;- Оқушыға бағалау алгоритмі алдын-ала белгілі болады;- Білім берудің  сапасын артады;
Негізгі идеяҚарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу.
СабақтақолданылатынматериалдарСлайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар.
ОқуәдістеріТоппен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог
ДереккөздерСлайд, фото, сабақ жоспары
ТапсырмаларТалдау және бағалау




КезеңдеріУақытыКоучтіңіс-әрекетіМұғалімніңіс-әрекеті
Ой қозғау

10.00-10.05

«Джунглидегі көңіл-күй» тренингі психологиялық ахуал тудырту
Қатысушылар шеңбер болып тұрады. Бір-бірінің арқасына әрекеттерді қолымен салады. Джунгли іші, қалың ағаштар ағаштар, биік-биік таулар, күннің көзі жарқырып тұр. Бір мезгілде жел соқты, қатты жел тұрды, жаңбыр жауа бастады, қатты нөсер жаңбыр, бұршақ жауды, қайтадан қатты жел көтерілді. Тығылған жан-жануарлар індерінен шыға бастады. Күн жарқырап тұр.


10.05-10.05«Смайликтер » бойынша топқа бөлу. Қима қағаздарды қолдану.



Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді.


10.05-10.10





























10.10-10.20
«Миға шабуыл»

«Жаңартылған білім беру бағдарламасы туралы не білеміз?» сұрағына топпен жауап береміз

















Мағынаны ашу

10.20-10.25«Шағын дәріс»«Критериалды бағалау» (презентациясын көрсету)Мұғалімдер презентациямен танысады


10.25-10.35















10.35-10.50


Үлестірме қағазға «Айгүлге ұсынылатын кері байланысты жазыңыз».

Бағалау. (5,4,3)

Жаңартылған білім мазмұны бойынша ҚӘМҚ кестесін толтыру.







Әр топ Айгүл мен оның ата-анасына пайдалы болатын кері байланысты жазады.











Топтық жұмыс.


10.50-10.55«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту).Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды.







Өзара бағалау (мадақтау арқылы)Сауалнама жүргізу. Сауалнама1.Сізге семинардың мақсаты түсінікті болды ма? Иә Жоқ2. Сіз бұл мақсаттар сіздің қажеттіліктеріңізге сәйкес келетінін мойындайсыз ба? Иә Жоқ3. Сізге оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді білесіз бе? Иә Жоқ4. Қалыптастырушы бағалаужәне жиынтық бағалау қалай жүзеге асырылатыны жайлы түсінік қалыптасты ма ? Иә Жоқ

5. Коучинг сабағы кезінде жаңа бірдеңе үйрендіңіз бе? Иә ЖоқНе үйрендіңіз?

6. Коучинг сабақтар сіздің өзіңіздің оқыту мен оқу тәжірбиеңізге өзгеріс енгізуге жігерлендірді ме? Иә Жоқ

Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді.





10.55-11.00«Күннің көзі» (мұғалім білімінің сапасын анықтау)

Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!