Коучинг
тақырыбы
«Мәтін арқылы оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту»
Мақсаты
Мұғалімдердің
мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету,
жаңалыққа құштарлығын ояту.
Өзінің тәжірибесі
туралы ойлану.
Mұғалімдерге оқыту мен
оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында
қалай қолдануға болатындығы жайлы, ол әдіс-тәсілдердің
тиімділігі туралы тәжірибе алмасу.
Әдебиет
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық.
Нәтиже
Коучинг
тақырыбы
«Мәтін арқылы оқушылардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту»
Мақсаты
Мұғалімдердің
мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету,
жаңалыққа құштарлығын ояту.
Өзінің тәжірибесі
туралы ойлану.
Mұғалімдерге оқыту мен
оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында
қалай қолдануға болатындығы жайлы, ол әдіс-тәсілдердің
тиімділігі туралы тәжірибе алмасу.
Әдебиет
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық.
Нәтиже
-Мұғалімдермәтін арқылы
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудағыжаңа
әдіс-тәсілдерді меңгереді.
-Оқу процесінде жұмысты
түрлендіру арқылы оқушылардың дарындылықтарын айқындай
біледі.
-Жұмыс жасау
тиімділігі жайлы мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде
қолданады.
Коучердің
әрекеті
Уақыты
Қатысушылардың
әрекеті
Ресурстар
1. Ұйымдастыру
кезеңі
2 мин
Слайд
2. Топқа бөліну суреттер
бойынша
От,
су, күн болып топтарға бөлінеді
3
мин
Әр
топ өздерін таныстырады және ереже құрады.
Топтық жұмыс
«Ой
жалғау» әдісі.
Мұғалім мәтінді жартылай оқиды ары қарай
Жұмыс аяқталған кезде топ мүшелері белгі береді.
4. Тірек сөздер арқылы мәтін
құру.
«Аквариум» әдісі
Әркім өз тобында талдаған соң, топтар үнсіз
ақылдасып, қай топ айтсын деген кезде барлығы үнсіз қолмен
сілтеп көрсетеді. Бұл әдіс тыныштық орнату,
кезекпе
5.
«Галерея шарлау» әдісі. Алдын-ала балалардың салған суреттері
ілініп қойылады.
«Қарабатыр» мәтінін бөлімге бөліп
тарату.
6.
«Ой қозғау» әдісі. Өздері мәтін
құрайды.
Коучинг
тақырыбы
|
«Мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту»
|
Мақсаты
|
Мұғалімдердің
мәтін арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеруіне ықпал ету,
жаңалыққа құштарлығын ояту.
Өзінің
тәжірибесі туралы ойлану.
Mұғалімдерге оқыту мен оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер, оларды оқу мен тәрбие жұмыстарында қалай қолдануға
болатындығы жайлы, ол әдіс-тәсілдердің тиімділігі
туралы тәжірибе алмасу.
|
Әдебиет
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық.
|
Нәтиже
|
-Мұғалімдермәтін арқылы оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамытудағыжаңа әдіс-тәсілдерді
меңгереді.
-Оқу
процесінде жұмысты түрлендіру арқылы оқушылардың
дарындылықтарын айқындай біледі.
-Жұмыс жасау тиімділігі жайлы
мағлұмат алады, оны өз тәжірибелерінде
қолданады.
|
Коучердің
әрекеті
|
Уақыты
|
Қатысушылардың
әрекеті
|
Ресурстар
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
|
2 мин
|
Өздерін
таныстыру
|
Слайд
|
2. Топқа
бөліну суреттер бойынша
От, су, күн болып топтарға
бөлінеді
|
3 мин
|
Әр топ өздерін таныстырады және ереже
құрады.
|
Топтық жұмыс
|
«Ой жалғау»
әдісі.
Мұғалім
мәтінді жартылай оқиды ары қарай Жұмыс аяқталған кезде
топ мүшелері белгі береді.
4. Тірек
сөздер арқылы мәтін құру.
«Аквариум»
әдісі
Әркім өз
тобында талдаған соң, топтар үнсіз ақылдасып, қай топ айтсын деген
кезде барлығы үнсіз қолмен сілтеп көрсетеді. Бұл әдіс тыныштық
орнату, кезекпен сөйлеуге тиімді.
5. «Галерея
шарлау» әдісі. Алдын-ала балалардың салған суреттері ілініп
қойылады.
«Қарабатыр»
мәтінін бөлімге бөліп тарату.
6. «Ой
қозғау» әдісі. Өздері мәтін құрайды.
7. «Жақсы
деген немене, жаман деген немене» мәтіні
|
5мин
5
мин
5
мин
5мин
5мин
|
1топ
– қайғылы.
2топ –
көңілді.
3топ –
юмормен жалғау, аяқтауға тапсырма.
Спикер шығып
оқиды.
1-топ
Әңгімелеу
2-топ
Пайымдау
3-топ
Сипаттау
1 топ
Басы
2 топ
Ортасы
3 топ
Соңы
Мәтінді оқып,
түсініп өзіне сәйкес келетін суреттерді табуға
тапсырма.
1
топ
2топ
3топ
1 топ жақсы
қылықты оқушы сахналау
2 топ жаман
қылықты оқушының суретін салу
3топ« 6
неге?» әдісін яғни басқа топтарға 6 сұрақ дайындауға тапсырма
берілді.
Спикер шығып қорғауға болады немесе
сахналап топ түгел шығуға да болады.
|
Слайд «Өзім
туралы»
Ол – аяулы
ана
ол -жанашыр
туыс,
ол - белсенді
мұғалім,
ол - сүйікті
мұғалім,
ол -
көшбасшы
фотолары
шығып тұрады.
Суреттер
Суреттер таратылып
береді
|
8. «Абайдың қара сөздері» видеороликті
ұсынамын
|
5 мин
|
Фильмді көреді
|
АКТ
Видеоролик
|
9. Сауалнама
алу
«Жаттығу 3 мин
тест»
|
3 мин
|
Сауалнама толтыру
|
Бағалау
|
10.
Рефлексия
|
5 мин
|
|
Кері байланыс
|
11. Пікірлер
ағашын толтыру. 3:2:1 әдісі
|
2 мин
|
Пікірлер ағашын
толтырады.
|
Пікірлер ағашы
|
От.
Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін
насихаттай білетін жандар.
Су.
Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны
құмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін
сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын
топ.
Ай.
Ойшыл да арманшыл, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл
жандар.
Танысу сәті”
Әркім өз есімін және есімдерінің бастапқы үш
әрпінен тұратын өз бойындағы үш қасиетін айту керек.
Тапсырмалар орындау. №1 тапсырма:
Жарқын шуағын төккен күн астында әр нәсілдің
үш баласы қол ұстасып тұрғаны бейнеленген суретті көз алдыңызға
елестетіңіз. «Сыртқы түстері әртүрлі болғанмен бұл балалардың жан
дүниесі бірдей, сондықтан да ұлағатты ұстаздар оларға күн
сәулесіндей бірдей мөлшерде мейірім шуағын
төгеді….» Сіз қандай
мұғалімсіз?
7. «Жақсы деген немене, жаман деген немене»
мәтіні
5мин
1
топ жақсы қылықты оқушы сахналау
2
топ жаман қылықты оқушының суретін
салу
3топ« 6 неге?» әдісін яғни басқа топтарға 6 сұрақ
дайындауға тапсырма берілді.
Спикер шығып қорғауға болады немесе сахналап топ
түгел шығуға да болады.
Слайд «Өзім туралы»
Ол
– аяулы ана
ол
-жанашыр туыс,
ол
- белсенді мұғалім,
ол
- сүйікті мұғалім,
ол
- көшбасшы
фотолары шығып тұрады.
Суреттер таратылып
береді
8.
« » видеороликті ұсынамын
5
мин
Фильмді көреді
АКТ
Видеоролик
9.
Сауалнама алу
«Жаттығу 3 мин тест»
3
мин
Сауалнама толтыру
Бағалау
10.
Рефлексия
5
мин