Коучинг
тақырыбы
|
«Менің оқыту стилімнің жаңаруы
немесе оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын интербелсенді
әдістер»
|
Сілтеме
|
Мұғалімдерге арналған
нұсқаулық, ғаламтор
материалдары.
|
Жалпы
мақсаты
|
Сыни тұрғысынан ойлау модулі
арқылы сыни ойлауға түрткі болу, маңызды мәселелерді талқылайды
және өзіндік рефлексиясын дамытады. Педагогтар сын тұрғысынан
ойлауға үйрету мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс -тәсілдерімен
танысады, іс- тәжірибесінде пайдалануға бағытталады,
ынталанады.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Мұғалімдер түрлі
интербелсенді әдістерді қолданып олардың оқушылар белсенділігін
арттыруға және табыстылыққа жетелейтін оңтайлы тәсіл екеніне
көздері жетеді.
Сын тұрғысынан
ойлаудың әр түрлі әдіс-тәсілдерін біліп, оларды өз тәжірибесінде
тиімді пайдаланады.
Тапсырмаларды орындау
барысында сын тұрғысынан ойлау модулін игереді, логикалық қорытынды
жасау әдістерін біледі.
|
Түйінді
идея
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
арқылы оқушыларды табысты оқытуға қол
жеткізу
|
Ресурстар:
|
Флипчарт, маркер, түрлі-түсті
жапсырмалар, суреттер,
таныстырылым
|
Оқыту
әдістері:
|
Таныстырылым арқылы сын
тұрғысынан ойлауға үйрету модулін ашуда интербелсенді әдістер
қолдану.
|
Дерек
көздері:
|
Мұғалімдерге
арналған нұсқаулық.
Интернет
материалдары. YouTubeден алынған
бейнероликтер
|
Тапсырмалар:
|
Топқа бөлу мен бейнеролик
көрсету,суретті әңгімелер арқылы ой қозғау флипчартпен жұмыс,
жапсырмаларға ойларын жазып
ілу
|
|
Коучинг үдерісінің өту
барысы
|
|
Коучинг өтілу
кезеңдері
|
Уақыты
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Сәлемдесу
|
3
мин
|
Коуч коучинг туралы,
оның өткізілу мақсаты жайлы шағын таныстырылым
көрсетеді.
-Біз қандай
мақсатпен коучингке қатысып
отырмыз?
-Бізге қандай идея ұсынылады?-
деген сияқты сауалдар
қойылады.
|
Бұл кезге дейін де
коучингке қатысқан мүғалімдер түсініктерін
кеңейтеді.
Өз ойларын
айтады.
|
І. Мұғалімдерге психологиялық
ахуал туғызу
|
4
мин
|
Коучингтегі жұмыс
істеу барысына позитивті кіріспе жасау
мақсатында
«Мен елімді сүйемін» тренингі өткізіледі.
(әуен аясында)
Егер сіздің балаңыз болса, көршіңіздің басын
сипаңыз Егер сіздің үйіңізде мысығыңыз болса, өз
басыңызды сипаңыз; Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді
құшақтаңыз; Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды
созып, құстарша қанат
қағыңыз. Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз,
аяғыңызды
топырлатыңыз;
Егер сіз өз оқушыларыңызды жақсы көрсеңіз
алақандарыңызды
соғыңыздар; Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, бас
бармақтарыңызды жоғары көтеріп, «бәрі керемет» деп хормен қуаныш
білдіріңіздер!
|
Жақсы көңіл-күймен
сабаққа ынталанады.
|
Топқа
бөлу
|
3
мин
|
«Құрастырғыш»
тапсырмасын орындау арқылы мұғалімдерді 3 топқа
бөлу.
1 -топ –Оқушы;
2-топ-Мұғалім;
3-топ
Қоғам;
Топтық ереже құру, А4 парағына
жазып іліп қою.
|
Суретті қима қағаздарды
құрастырып, топтарға бөлінеді. Бірлесе отырып, топ ережесін
құрады.
|
ІІ. Жаңа
тақырып
|
|
1.Мұғалімдерге
бірнеше суреттер ұсынамын.
Осы суреттерге қарап
және бейнеролик көрсетіп, мағынасына үңілдіре, ойлануға жетелей
отыра коучинг тақырыбын
анықтатамын.
Тақырыбы: «Менің оқыту стилімнің жаңаруы
немесе оқушыларды сыни ойлауға бағыттайтын интербелсенді
әдістер».
2.Сыни тұрғыдан
ойлануға арналған суретті картинаны ұсыну арқылы әр
топ тақырып анықтамасын, ережесін
шығару үшін А3 парағын таратып постер
жасату.
3.Сананы сергіту
сәті. Логикаға жетелейтін қызықты тапсырмалар орындатамын.
Мысалы:
4. Мұғалімдерді сыни
ойлауға жетелейтін философиялық мағынасы бар суреттерді таратамын,
алдымен жеке ойланып, сосын жұппен бірлесе эссе, новелла немесе
өлең түрінде орындау үшін А4 парағын
таратамын.
5.Мұғалімдерді
мақсатқа ұмтылуға жігерлендіру үшін «Мотивация: «Мақсатыңа жет!»
бейнеролигін ұсыну. Бейнеролик бойынша топ ішінде ойларын
түйіндету.
6.Таныстырылымға
қарап СТО модуліне қатысты сәйкестендіру (Квант) әдісімен
тапсырманы орындату. А3 парағын таратып, әр топқа өз тұжырымын
жазғызу
7. Мұғалімдерге
әдістемелік көмек ретінде оқушыларды сыни ойлауға
бағыттайтын интербелсенді әдістер банкін
ұсыну.
Конфуцийдің
«Маған айтып
берсең –
ұмытып
қ
аламын, көрсетсең – есте
сақтаймын, өзіме
жасатсаң – үйренемін!» сөзін түйін сөз
ретінде ұғынту.
|
Экранға шыққан
суреттерге қарап және ұсынылған бейнеороликті
https://www.youtube.com/watch?v=daAyJQG9ATU
көру арқылы коучинг тақырыбын
анықтайды.
СТО арналған суретті
картинаны ұсыну арқылы әр топ тақырып анықтамасын, ережесіне
постер жасайды.
Логикалық жаттығулар
орындайды, санаға серпіліс
жасайды.
https://www.youtube.com/watch?v=SoBqlDg7HYs
Ойға жетелейтін әуен
аясында топтар кезекпен өз туындыларын оқып
шығады.
Бейнероликті
тамашалап, өздеріне мақсат
түйеді.
https://www.youtube.com/watch?v=sazu_TaHk5k
Мұғалімдер топпен А3
парағына өз тұжырымын жазады
Таныстырылымда
берілген интербелсенді әдістер ішінен тиімділерін дәптерлеріне
түртіп алады немесе флешкаға жүктеп
алады.
|
Ой
шақыру
|
6
мин
|
Ой
толғаныс
Жеке, жұптық
жұмыс
|
6
мин
|
Сергіту
|
3
мин
|
«Еркін
жазу»
|
15
мин
|
Сергіту, ой
шақыру
Мағынаны
тану
|
5
мин
|
Әдістемелік
қоржын
|
|
«Еркін
жазу»
Топтық
жұмыс
Мағынаны
тану
|
5
мин
6
мин
|
3 топ өз атаулары
бойынша «Мұғалім», «Оқушы», «Қоғам» деген тақырыптарына топтастыру
жасау.
«Флипчарт»
кағаздарын үлестіру . Жұмысымен
таныстыру.
«Ақылдың алты
қалпағы» әдісін қолдана отырып, «Менің өз оқыту стиліме
көзқарасым» тақырыбын сыни тұрғыда
талқылату.
|
Әр топ «Мұғалім»,
«Оқушы», «Қоғам» деген тақырыптарға түйінді ойларын жазады,
топтастырады.
Тақырыпты алты қалпақ
мағынасына сала отырып жан –жақты
интерпретациялайды
|
Кері
байланыс
|
3
мин
|
«Шеңбердегі доп» әдісі бойынша
мұғалімдермен кері байланыс
орнату.
|
Б ір –біріне
допты лақтырып, қағып алған мұғалім коучинг туралы бір сөйлем
айтады.
|
Рефлексия
|
3
мин
|
«
Рефлексиялық нысана» техникасына мұғалімдерге өткізілген коучинг
жайлы 1-2 сөйлем жаздыру.
|
Коучинг бойынша белсенді
қатыстым, қызықты болды, түсінікті болды және жаңа нәрселер білдім
деген нысана бөліктеріне жаңадан не білді, қай тапсырманы орындауға
белсене қатысты, қай тапсырманы орындаған қызықты болғаны туралы
жапсырмаларға жазып
жапсырады
|