Материалдар / коучинг "Мұғалімдерге өзгеріс қажет пе?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

коучинг "Мұғалімдерге өзгеріс қажет пе?"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
656
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг тақырыбы: «Мұғалімдерге өзгеріс қажет пе?»Мақсаты: Мұғалімдердің жаңартылған білім беру бағдарламасына дегенкөзқарастарының өзгеруіне ықпал ету.

Күтілетін нәтиже: Мұғалімдердің көзқарасының өзгеруіне алғашқы қадамдар жасалады.





Миға шабуыл: Мұғалімдерді теріс ойға итермелейтін ролик көреді.Талдау сұрақтары: Осы ролик жөнінде сізде ең бірінші қандай пікір қалыптасты?
МақсатыСұрақтар
Әрбір мұғалімнің өз іс-әрекетіне деген өзіндік талдауын анықтау.Сіз бұрынғы жүйе мен қазіргі білім беру жүйесіндегі өзгешеліктер жөнінде ойланып көрдіңіз бе? Әлде жан-жақты талқылауларға, кейбір әріптестер пікіріне жүгінесіз бе?



Егер сізге жаңартылған білім беру мазмұнын проблема деп тапсаңыз,сол проблемаңызды шешу үшін қандай да бір әрекет жасадыңыз ба?
Өзін-өзі сыни тұрғыдан бағалаудың маңыздылығына көздерін жеткізу. Тәжірибе барысында өзіңіз сәтсіз өтті деп бағалаған сабақтарыңыз бар ма? Болса, неге деп ойлайсыз?



Сабақ барысында өзіңіз қолданған әдіс-тәсілдеріңіздің қайсысы тиімді болды? Тиімді деп ойлаған әдістеріңіз барлық оқушыға бірдей мүмкіндік берді ме? Берсе, қалай?Сіздің сабақтарыңызда оқушыларыңызды жас ерекшеліктеріне сай оқыту мен оқу ескерілді ме? Ескерілсе қалай?Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау үшін қолданған әдіс-тәсіліңіздің қайсысы тиімді болды?Неге?Сабағыңызда қалыптастырушы бағалаудың қай түрін жиі жүзеге асырасыз, қалай?
Жаңартылған бағдарламаға деген көзқарастарының өзгеруін байқау.«Жаңа мұғалім имиджі» дегенді қалай түсінесіз? Оның бойында болатын қасиеттерді санамалаңыз және неге осы қасиеттері туралы айттыңыз?
Мойындау, өзін-өзі өзгертуге деген алғашқы қадамдарын байқау.Коучинг барысында сізге қай әріптесіңіздің пікірі құнды болды? Неге?Бағдарлама жөнінде пікіріңіз өзгерді ме? Болашақта өзгеріске ұмтыласыз ба? Қалай?Өз пікіріңізде қалсаңыз, неге?
Қорытынды.Екі түрлі түсіндірме күнделік



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!