Материалдар / Коучинг "Мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдары"

Коучинг "Мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг мұғалімдермен өткізілген. Коучингте пайдаланған әдіс-тәсілдерді сабаққа пайдалану мүмкіндігі бар екенин жеткізу. Коучинг барысында постермен жұмыс жасалды. Коуч сабаққа суреттер, тірек сөздер дайындалды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
4166
15 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары Жақпанова Әсемкүл Өмірбекқызы – мектеп тренері
Тақырыбы:«Мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдары»
Мақсаты:Қазіргі заманғы мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдарымен таныса отырып жұмыс жасау, заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты - барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке тұлға деп танып біліп, жан-жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу 
Күтілетін нәтижелер:Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу процесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді. 
Кімге жүргізіледі:мұғалімдер
Құрал-жабдықтар:Таныстырылым, АКТ , бейнеролик,  маркер, стикер, қағаз, плакат.


 Коучинг кезеңдеріКоучтың іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыруМақсаты: жағымды атмосфера қалыптастыру, тыңдаушылардың жұмысқа деген қызығушылығын ояту, көтеріңкі көңілмен кірісуін қамтамасыз ету.Ұйымдастыру: (музыка ойнап тұрады.) Қатысушы мұғалімдерге күн суретін сыйлайды. Сурет арқылы топтарға бөлу.1.Жаттығу : «Біз күн сыйлаймыз» Таратпа қағаздарға қатысушы есімін жазады. Сурет айналасына қыстырады. 2.Бейнеролик көрсету «Мұғалім»
Зейінді шоғырландыруға арналған жаттығу.

Жаттығу: Суреттерді, сөздерді топтарға тарату, постерге қорғау. Тақтада сұрақтар жазылады:
  • Кім?
  • Қандай?
  • Қайда жіне қашан?
  • Неге?
  • Бағалау критерийлері:
  • Сурет тақырыпқа сәйкес табылған.
  • Сұрақтарға нақты жауап берілген.
  • Көркемдеуі.
  • Коучингтің тақырыбын ашу. Сұрақтардың артында жаңа тақырып жазылған. «Мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдары» Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педагогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. Ахмет БайтұрсыновАл ондай мұғалім болу үшін көп іздену, оқу, курстарға барып білім алу жіне оны пайдалана білу, шығармашылықпен жұмыс жасау қажет. Қорыта айтқанда шеберлігін арттыру қажет.
    «Миға шабуыл»Жеке тапсырма беріледі:«Мұғалім мамандығын неге таңдадыңыз?» сұраққа жауап беру. Стикерлерге жазып, тақтаға орналастыру.
    Топтық жұмыс

    Қатысушы мұғалімдерге суреттер, мәліметтер таратылады. Топта талқылап, постер қорғау . Постер тақырыбы:«Мұғалімнің шеберлігін арттыру жолдары» Бағалау критерийлері:
  • Тақырыпты ашу.
  • Өз ойларын ашық жеткізе білу.
  • Қортынды жасай білу.
  • Сергіту  сәті  Мұғалімдермен жаттығу жасау. Ойын «Пальма, піл, қолтырауын» 3 адамнан бөлініп тұрып, коуч айтқан сөзді іс-қимылмен көрсету қажет.
    Презентациямен таныстыруПрезентация «Мұғалім екеніңіздің 13 белгісі»Бүгінгі айтылған құнды пікірлерден ой түйіп, негізгі ұғымдар мен түсініктерді саралау мақсатында тақтаға назар аударуларыңызды сұраймыз.
    Психологиялық тренинг«Мен жақсы мұғаліммін!»Фигура таратып беру:Квадрат – бұл фигураны таңдаған мұғалім төзімді, шыдамды. Мақсатқа біртіндеп жетеді, жеткенше тоқтамайды. Олар сапалы білім берушілер.Үшбұрыш – бұл фигураны таңдаған мұғалім атаққұмар, екі көзқарасты жандар. Олар өте күшті тұлға, қауіпті басекелес. Дөңгелек – өте мейірімді, елгезек, өздерін бақытты сезінеді, егерде өзінде де, басқада да бәрі жақсы болса. Олар ешкіммен сөз таластырмайды, келісіммен шешуге тырысады.
    Рефлексия. Кері байланыс 

    Жазбаша кері байланыс жасау үшін стикерлер таратылады және күн айналасына орналастырады.Коучингке қатысушыларға рахмет айтып, жұмыстарына шығармашылық  табыстар  тілейді.


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!