|
Коучинг тақырыбы: |
«Ойлау туралы ойлану» Сыни тұрғыдан ойлаудың ақыл-ойдың дамуына әсері қандай? |
|
Коучинг мақсаты: |
Сын тұрғысынан ойлау құралдарымен танысады, стратегияларды қолдануды үйренеді, ойлау қабілеттері артады. |
|
Коучингтің нәтижесі |
|
|
Коучинг өткізу әдістері |
Кеңес беру, жұптық, топтық және бірлескен жұмыс, түрткі сұрақтарды пайдалану |
|
Ұсынылған ресурстар |
Интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, стикер (әртүрлі қағаздар), тапсырмаларға арналған қағаздар, видеоролик. |
|
|
Коучинг барысы |
Бастауыш сынып мұғалімі
Астана қаласы № 80 мектеп-гимназия
|
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
5 минут |
Сәлемдесу Ширату жаттығуларын жасау |
Қолайлы орта қалыптастырады |
АКТ |
|
5 минут |
Топқа бөлу |
Шапалақ әдісі бойынша топқа бөлінеді |
|
|
5 минут |
Миға шабуыл «Фишбоун» әдісі Жаңа мәліметті, идеяларды сұрақ-жауап арқылы жаза отырып, қорытынды ойларын жинақтау. |
Берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ қойып, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді. |
АКТ |
|
10 минут |
Негізгі бөлім Еркін әңгіме әдісі «Латын әліпбиі туралы ой» эссе жаздыру |
Эссе жазады, бірін-бірі бағалайды |
А4 парағы |
|
3 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
Музыка ырғағына сай қимыл-қозғалыс жасау |
АКТ |
|
5 минут |
«Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың ерекшеліктері» Кестемен жұмыс слайд |
«ДЖИГСО» әдісімен кестені толтырады |
A4 парағы, желім, қайшы |
|
5 минут |
«Өрмекші» әдісі
|
Топтық жұмыс жасайды. Топ болып ақылдасып жауап береді |
Конверт |
|
5 минут |
Дамытушы сұрақтар қою Қатысушыларға өз ісіне жауапкершілігн арттыру және өздерінің оқуын жақсарту үшін қалай көмектесуге болады? |
Сұрақтарға жауап береді |
АКТ |
|
5 минут |
Рефлексия «Бес саусақ» |
«Бас бармақ» - не ұнады? «Балаң үйрек» - жаңа не білдім? «Ортаң терек» - не жөнінде ойландыңыз? «Шылдыр шүмек» - өз қоржыныма не аламын? «Кішкентай бөбек» - не білгім келеді? |
АКТ, А4 парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Ойлану туралы ойлау" мұғалімдерге
Коучинг "Ойлану туралы ойлау" мұғалімдерге
|
Коучинг тақырыбы: |
«Ойлау туралы ойлану» Сыни тұрғыдан ойлаудың ақыл-ойдың дамуына әсері қандай? |
|
Коучинг мақсаты: |
Сын тұрғысынан ойлау құралдарымен танысады, стратегияларды қолдануды үйренеді, ойлау қабілеттері артады. |
|
Коучингтің нәтижесі |
|
|
Коучинг өткізу әдістері |
Кеңес беру, жұптық, топтық және бірлескен жұмыс, түрткі сұрақтарды пайдалану |
|
Ұсынылған ресурстар |
Интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, стикер (әртүрлі қағаздар), тапсырмаларға арналған қағаздар, видеоролик. |
|
|
Коучинг барысы |
Бастауыш сынып мұғалімі
Астана қаласы № 80 мектеп-гимназия
|
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
5 минут |
Сәлемдесу Ширату жаттығуларын жасау |
Қолайлы орта қалыптастырады |
АКТ |
|
5 минут |
Топқа бөлу |
Шапалақ әдісі бойынша топқа бөлінеді |
|
|
5 минут |
Миға шабуыл «Фишбоун» әдісі Жаңа мәліметті, идеяларды сұрақ-жауап арқылы жаза отырып, қорытынды ойларын жинақтау. |
Берілген мәлімет бойынша өздері сұрақ қойып, жауабын топтық жұмыста талқылауға, ой қорытуға белгілі бір қорытындыға келуге жетелейді. |
АКТ |
|
10 минут |
Негізгі бөлім Еркін әңгіме әдісі «Латын әліпбиі туралы ой» эссе жаздыру |
Эссе жазады, бірін-бірі бағалайды |
А4 парағы |
|
3 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн» |
Музыка ырғағына сай қимыл-қозғалыс жасау |
АКТ |
|
5 минут |
«Оқу үшін бағалау мен оқуды бағалаудың ерекшеліктері» Кестемен жұмыс слайд |
«ДЖИГСО» әдісімен кестені толтырады |
A4 парағы, желім, қайшы |
|
5 минут |
«Өрмекші» әдісі
|
Топтық жұмыс жасайды. Топ болып ақылдасып жауап береді |
Конверт |
|
5 минут |
Дамытушы сұрақтар қою Қатысушыларға өз ісіне жауапкершілігн арттыру және өздерінің оқуын жақсарту үшін қалай көмектесуге болады? |
Сұрақтарға жауап береді |
АКТ |
|
5 минут |
Рефлексия «Бес саусақ» |
«Бас бармақ» - не ұнады? «Балаң үйрек» - жаңа не білдім? «Ортаң терек» - не жөнінде ойландыңыз? «Шылдыр шүмек» - өз қоржыныма не аламын? «Кішкентай бөбек» - не білгім келеді? |
АКТ, А4 парағы |
шағым қалдыра аласыз













