24.10.2017.
Қапшағай қалалық
семинар
Семинар тақырыбы
: «Оқу мен оқытудағы инновация
- білім сапасын арттырудың басты
жолы»
|
Мақсаты:
Оқу барысында инновациялық
технологияларды тиімді қолданып, оқушылардың функционалдық
сауаттылығын арттыру.
|

|
Тренер : Ақылаева Бакыткул
Чапайовна
І (ілгерлі) деңгейлі
сертификатталған
Математика пәні
мұғалімі
Алматы
облысы
Қапшағай
қаласы
№7 орта
мектеп
|
Миға
шабуыл
10
мин
|
«Жетістікке қалай
жетеміз?»
10 сауал
–мәтінмен жұмыс.
Жетістікке жету
неден басаталады?
1. Күнделікті өзіңмен
жұмыс жасау. Мінезіңнің теріс жақтарын, әлсіз жақтарын өзгерту
әркімнің өз қолында.
2.«Жоқ» деп айтып
үйреніңіз! Сіз «Жоқ» деп айтпасаңыз өзіңіздің уақытыңызды
толық игере де, жұмыс істей де
алмайсыз
3.Өзгеге ұқсаудан аулақ
болыңыз. Ешқашан өзгелердің пікіріне сүйеніп шешім қабылдамаңыз.
Және де адам өзін басқаларға қарап емес, өзімен ғана салыстыруы
керек.
4.Тез әрі жан-жақты
ойланып шешім қабылдаңыз. Ұзақ ойланып уақыт созғанша жылдам
мәселені талдап сізге пайдалы жақтарын, атап айтқанда «маған бұл
істен пайда қандай?» деген секілді сұрақтар ғана сізді мазалауы
қажет.
5. Ұсақ-түйек назардан
тыс қалмасын. Үнемдеу арқылы көп нәрсеге қол
жеткізесіз.
6. Өз есебіңізден
өмір сүріңіз. Ешкімнен қарыз алмаған абзал. Кез-келген жұмысты,
жобаны өз қаражатыңыздан бастаған
дұрыс.
7. Әрдайым бірбеткей
болу. Тіпті, аз қаражат пен айтқанынан қайтпайтын бірбейткелік,
талпыныс үлкен нәтиже берері
сөзсіз.
8. Дер кезінде
ойыннан шыға білу. Сізге пайдасыз жұмыстардан, тіпті артқа
сүйрейтін жағдайлардан шыға білу
керек.
9. Тәуекелге бару, я
бармау жағдайларын бағалай біліңіз.
10. Сіз үшін
«жетістік» деген не? Соны ойланыңыз.
|
|
Тыңдаушы топқа
бөлініп,мәтінмен жұмыс жасайды. Топта талдау жасайды. Талқылайды.
Жетістікке жетудің алғы шарттарын
ойластырады.
Жетістікке жетудің
қадамдары:
1-қадам:
2-қадам:
3-қадам:
4-қадам:
5-қадам:
ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУДІҢ
ҚАДАМДАРЫ:
1. Мақсатты анық қою, басымдылықтарды
белгілеу;
2. Ісіңе жауапкершілікпен
қарау;
3. Денсаулыққа көңіл бөлу, дұрыс тамақтану,
спортпен
шұғылдану;
4. Ұқыптылық, жұмысты уақытында
орындау;
5. Әдемі сөйлеу, ойыңды жинақы, дәлелдермен
жеткізе білу;
6. Таза және ұқыпты
киіну;
7. Өзіңнің және өзгенің уақытын
бағалау;;
8. Қателік жасаудан
қорықпау.
|
|
Таратпалар
Мәтінді
текстер
Толтырмалар

|
Практикалық
тапсырма:
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
Күзгі
жапырақтар
|
1-тапсырма:
«Табысты
болайық!»
Табыс формуласын
жіктеу тапсырмасы
Т-
А-
Б-
Ы-
С-
ТАБЫСҚА ЖЕТУ
ФОРМУЛАСЫН МҰҒАЛІМДІК ҚАСИЕТКЕ АРНАП ТАЛДАУДЫ
ҰСЫНАМЫН
2-тапсырма:
Жеке
жұмыс
Менің бойымда қандай
жетістікке жетелейтін қасиеттер
бар?
1-7 таратпалар
ортаға тасталады.
Өз қалауымен ортаға
6-7 адам таңдалады. Оларға осы таратпадағы қасиеттерді өзінің
бойында бар дегендер топталуын
сұраймын.
Әркім жетістікке
жетудегі басым қасиетін айтып беруін өтінемін және қандай жетістік
қасиеттері жетіңкіремей жатқандығын
сұраймын.
Бүгінгі семинардан
мен не алдым? Ойыма не
түйдім?
Көңіліме не
жақпады?
Мен оны былай жасар
ма едім?
Сәтті жақтары қандай
болды?
Сәтсіздікті мен
көрдім бе?
Сіздерге айтарым
не?

|
Мұғалімдер өз мамандығы
бойынша табысқа қалай жетудің ролін ойластырып ортада айтады.Табыс
формуласын мұғалімдердің табыс кілтін
табады.
Бірнеше тыңдаушылар ортаға
шығып , таратпаларды оқиды. Оларға тапсырмалар
түсіндіріледі.
Менің бойымдағы табыстың ең
керемет қасиеттері бар дегендер өзгелермен
бөліседі.
БІЛУ –
ЗНАНИЕ:
«ВАЖНО НЕ КОЛИЧЕСТВО
ЗНАНИЙ, А КАЧЕСТВО ИХ. МОЖНО ЗНАТЬ ОЧЕНЬ МНОГОЕ, НЕ ЗНАЯ САМОГО
НУЖНОГО»
ҚОЛДАНУ
–ПРИМЕНЕНИЕ:
«УМ ЗАКЛЮЧАЕТСЯ НЕ ТОЛЬКО
В ЗНАНИИ, НО И В УМЕНИИ ПРИЛАГАТЬ ЗНАНИЕ НА
ДЕЛЕ»
ҚОЛДАНУ
–ПРИМЕНЕНИЕ:
«САМЫМ ГЛАВНЫМ ПРИЗНАКОМ
ЧЕЛОВЕКА, ДОСТИГШИМ СОВЕРШЕНСТВА,ЯВЛЯЕТСЯ УМЕНИЕ БЫСТРО
ПОЛЬЗОВАТЬСЯ»
«ДЛЯ ТОГО ЧТОБЫ
УСОВЕРШЕНСТВОВАТЬ УМ, НАДО БОЛЬШЕ РАЗМЫШЛЯТЬ, ЧЕМ
ЗАУЧИВАТЬ»
Кері байланыс
орнату

|
Таратпалар
Табиғатынан
жеңімпаз
Бұндай адамдар үшін сәтсіздік деген ұғым жоқ. Сүрінген сәтті –
жетістікке апаратын көпір деп санайды. Жағдайды дер
кезінде бағалап, тәжірибе жинақтайды. Уақыт өте тек күшейе
түседі
Өзін-өзі
жоғары бағала
Нақыл
сөздер
Тақтада ағаш
макеті
Жапырақтар
түсі
|