Материалдар / Коучинг. Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы, оқушыларды ынталандыру.

Коучинг. Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффективтік теориясы, оқушыларды ынталандыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көп көмегі тиеді деп ойлаймын. Оқушылардың оқуға деген кедергілерін анықтап, ынталандыруға көмектеседі деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
555
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі 3 класс

Сабақтың тақырыбыСөйлем
Сабақтың мақсатыСөйлемнің түрлерін ажырата білуді, сөздерді байланыстыра сөйлеуді меңгерту.
Оқыту нәтижелеріСөйлемнің түрлерін ажырата біледі, сөздерді байланыстыра сөйлеуді меңгереді.
Түйінді идеяларСөзі жақсының өзі жақсы.


Уақыты Мұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс- әрекетіҚолданатын ресурс
Тұсаукесер Кіріспе Негізгі бөлім

































5мин









6мин
Ынтымақтастық орта қалыптастыру. «Сіз білмейсіз мен ...»

«Моншақ теру» арқылы топқа бөлу

«Көршіңмен бөліс» Сөйлем туралы не білесің?







«Маған көрсет!»Әр топқа тапсырма беріледі. 1-топ Айт кел кітап сөз сүйектен өтеді қалам2-топ Жоқ дос сұрақ қоюға бола ма мектеп 3-топ Ата қар сөз ақ батамды бердім жел күн

Жадыны дамытуға арналған жаттығу

















Сергіту сәті,топқа бөлу «Мозайка» құрастыру (орман,аю, елік)

Болжам кестесі























Жұбыңмен бөліс!



«Менің моншақтарым»
«Сіз білмейсіз, мен ...» деп оқушылар өзінің ерекше қабілетін айтады.

Оқушылар сөздер жазылған моншақтарды тереді, түсіне қарай топқа бөлінеді,моншақтағы сөздерден сөйлем оқиды.

Оқушылар өз білетіндерін көршілеріне айтып бөліседі.

Жіпке моншақтарды тізу арқылы бірін-бірі бағалайды.

Сөздері тізбектелген сөйлемнен дұрысын әр топтан бір оқушы тақтаға жазады, қалған оқушылар дәптерге жазып, талқылайды.

Саусақ арқылы бағалайды

Төрт жол өлеңді жаттап, тиісті тыныс белгісін қойып жазу.Критерий арқылы бағалау 1.өлең жолдары ретімен тұру- 2 балл2. тыныс белгілерін дұрыс қою -5 б3. сауатты жазу- 4 4 Әдемі жазу -3

10 -12 балл жасыл8 балл сары 6 балл қызыл Суреттерді сәйкестендіру арқылы топқа бөлінеді



«Аю мен еліктің лағы» ертегісін құрастыру. Суреттер арқылы ертегі мазмұнына болжау сипаттама. Оқушы ертегі мазмұнын , топтардан болжам баяндауларын сұрап отырады.1-топ 2-топ 3-топ

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Бірінші жұп үш ұйғарым жазады, екінші жұп оқып, қай жауап дұрыс еместігін талқылайды.

Сабақты қалай меңгергенін стикерлерге білдіріп, «жасыл», «сары», «қызыл» моншақтарға жапсырады.
Қызыл, сары, жасыл түсті әріптер жазылған моншақтар







Қағаз, маркер



Моншақ стикер



Қағаз, маркер







Интербел-сенді тақтада өлең жолдары













слайдфлипчартмаркерстикер

Интербел-сенді тақтада «аю мен еліктің лағы» ертегісінен слайд

Қағаз, қаламСтикер моншақ маркер




































5мин



























3 мин






Қорытынды





10 мин





















5мин

3 мин






















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ