|
Коучинг сабағының тақырыбы: |
Аудандық қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» |
Уақыт |
||
|
Күні |
16.05.2017 |
|
||
|
Өткізген: |
«ЖББ №17 орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Түсіп Батима Мақсұтқызы |
|
||
|
Жалпы мақсатта ры |
Ұстаздардың тәжірибесін жетілдіру мақсатында оқу үшін бағалау және оқуды бағалауды қарастырып, теориялық және практикалық жағынан кәсіби қолдау көрсету. |
|
||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу үшін бағалау және оқуды бағалаудың айырмашылығын біледі, оқу үшін бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартады, оқушыларды оқытуға жетелейді Тапсырмаларды орындау барысында қалыптастырушы бағалау әдістемесін меңгереді. |
|
||
|
Түйінді идеялар
|
Оқу үшін бағалау – оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді. Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды. Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттырады. |
|
||
|
Ресурстар |
Нұсқаулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, үлестірме ресурстар қағаздар, интерактивті тақта, слайд-презентация, бейнероликтер, «Бес саусақ», топқа бөлуге суреттер |
|
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс. АКТ, СТО, диалог |
|
||
|
Топқа бөлу |
Күн, ай, су, от суреттері бойынша топқа бөлініп, топ сипаттамасы айтылады. Топ мүшелері бір-бірін әдемілеп таныстырып, топ атына сай бір шумақ өлең айтады. |
5 |
||
|
Психологиялық ахуал |
«Мақсатқа жет!» мотивация ұсынатын бейнеролик |
2 |
||
|
Тапсырма лар
|
. Бағалау деген не? · Бағалау бізде қалай жүргізіледі? · Бағалаудың түрлері · Бағалау не үшін қажет?
Нұсқау: «От» тобына: Баға дегеніміз не? Бағаның оқушы үшін қандай маңызы бар? «Су» тобына: Бағаның қандай түрлерін білесіздер? Күнделікті сабақта бағаның қандай түрлерін қолданасыздар? «Күн» тобына: Бағаның білім сапасын арттыруда маңызы қаншалықты? «Ай» тобына: Бағаның тиімді және тиімсіз жақтары?
Өзін- өзі бағалау, әр топ мүшесін бағалау, топтарды бағалау. Соңынан критерий бойынша бағалау.
|
3
6
5
2
2 5 3 2 15
5
|
||
|
Кері байланыс |
|
3 |
||
|
Қорытынды |
У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, жақсы мұғалім-түсіндіреді, керемет мұғалім-көресетеді, ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын! |
2 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг "Оқуды бағалау және оқу үшін бағалау"
Коучинг "Оқуды бағалау және оқу үшін бағалау"
|
Коучинг сабағының тақырыбы: |
Аудандық қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған «Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» |
Уақыт |
||
|
Күні |
16.05.2017 |
|
||
|
Өткізген: |
«ЖББ №17 орта мектебі» КММ-нің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Түсіп Батима Мақсұтқызы |
|
||
|
Жалпы мақсатта ры |
Ұстаздардың тәжірибесін жетілдіру мақсатында оқу үшін бағалау және оқуды бағалауды қарастырып, теориялық және практикалық жағынан кәсіби қолдау көрсету. |
|
||
|
Күтілетін нәтиже |
Мұғалімдер оқу үшін бағалау және оқуды бағалаудың айырмашылығын біледі, оқу үшін бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін жақсартады, оқушыларды оқытуға жетелейді Тапсырмаларды орындау барысында қалыптастырушы бағалау әдістемесін меңгереді. |
|
||
|
Түйінді идеялар
|
Оқу үшін бағалау – оқыту үшін, ынталандырушы бағалау. Бағалау бұрынғы тәжірибеміздегі сияқты оқыту мен оқудан кейінгі болатын үдеріс емес, оның ажырамас бөлігі екендігін меңгерткім келді. Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды. Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттырады. |
|
||
|
Ресурстар |
Нұсқаулық, постер, түрлі-түсті маркерлер, үлестірме ресурстар қағаздар, интерактивті тақта, слайд-презентация, бейнероликтер, «Бес саусақ», топқа бөлуге суреттер |
|
||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Жұптық, топтық, ұжымдық жұмыс. АКТ, СТО, диалог |
|
||
|
Топқа бөлу |
Күн, ай, су, от суреттері бойынша топқа бөлініп, топ сипаттамасы айтылады. Топ мүшелері бір-бірін әдемілеп таныстырып, топ атына сай бір шумақ өлең айтады. |
5 |
||
|
Психологиялық ахуал |
«Мақсатқа жет!» мотивация ұсынатын бейнеролик |
2 |
||
|
Тапсырма лар
|
. Бағалау деген не? · Бағалау бізде қалай жүргізіледі? · Бағалаудың түрлері · Бағалау не үшін қажет?
Нұсқау: «От» тобына: Баға дегеніміз не? Бағаның оқушы үшін қандай маңызы бар? «Су» тобына: Бағаның қандай түрлерін білесіздер? Күнделікті сабақта бағаның қандай түрлерін қолданасыздар? «Күн» тобына: Бағаның білім сапасын арттыруда маңызы қаншалықты? «Ай» тобына: Бағаның тиімді және тиімсіз жақтары?
Өзін- өзі бағалау, әр топ мүшесін бағалау, топтарды бағалау. Соңынан критерий бойынша бағалау.
|
3
6
5
2
2 5 3 2 15
5
|
||
|
Кері байланыс |
|
3 |
||
|
Қорытынды |
У. Уорд «Жай мұғалім-хабарлайды, жақсы мұғалім-түсіндіреді, керемет мұғалім-көресетеді, ұлы мұғалім-шабыттандырады» дегендей оқушыларымыздың оқуға деген ынтасын көтеріп, шабыттандыруға шақырамын! |
2 |
шағым қалдыра аласыз













