Материалдар / Коучинг "Оқушыларды оқыту кезінде қойылатын сұрақтар қандай?"

Коучинг "Оқушыларды оқыту кезінде қойылатын сұрақтар қандай?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг барысында мұғалімдер оқушыларды оқыту кезінде сұрақтарды қою әдістерін түсінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2018
450
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Оқушыларды оқыту кезінде қоятын сұрақтарымыз қандай?
Жалпы мақсат :Коучинг барысында мұғалімдер оқушыларды оқыту кезінде сұрақтарды қою әдістерін түсінеді.
Сілтеме: *Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. *Үлестірмелі нұсқаулық.
Оқу нәтижесі: Сұрақтар түрлерімен танысу.Оқыту кезіндегі сұрақтардың тиімділігін біледі. Сұрақтарды саралауға үйренеді.
Түйінді идеялар:Оқыту мен оқудағы сұрақ қоюдағы анықталмаған болжамдар мен құндылықтарды, проблемаларды мойындау және оларды шешудің тиімді құралдарын табуды, түрлі міндеттерді шешуде басымдықтарды белгілеудің маңызын түсінуі. Дұрыс сұрақ қоюға үйрету арқылы сабақты ұтымды өткізуге, қалыптастыруға бағыт беру.
Сабақта қолданылатын материалдар:А-4 парақтары,стикер,интерактивті тақта, маркер,қалам,критериалды бағалау парақтары,аудио материал.
Дерек көздері:АКТ, портал материалдары
Тапсырмалар:1.Ұйымдастыру: Психологиялық көңіл күй ұйымдастыру. Паравоз әдісі. Т2. топқа бөлу. «Ұлы тұлғалар бейнесі» арқылы.3. Миға шабуыл әдісі. Сұраққа жауап табу. 4. Галереяға саяхат әдісі. Топтық жұмыс. Сұрақтар бойынша постер жасау.5.Презентация. Сұрақ, сұрақ түрлері.6. Топтық бағалау7. Жұптық жұмыс. Суреттер не дейді?8. Жұптық бағалау 9.Сергіту сәті10. Кері байланыс. Аяқталмаған сөйлемдер.
І.Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу Коучтың іс-әрекеті Мұғалімнің іс-әрекеті
Жағымды атмосфералық орта орнату

Паравоз әдісін түсіндіру, жүргізуПаравоз әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал жасайды.
Қатысушылардың суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінуіне ықпал ету Шағын топқа бөлу «Ұлы тұлғалар бейнесін» қатысушыларға суреттерді таңдату, берілген суреттер арқылы топқа бөлу.

Қатысушылар суреттерді таңдайды, берілген суреттер арқылы топқа бөлінеді. Қағазға олардың аттарын жазып, бір-біріне жабыстырады.- әншілер,- актерлар


Миға шабуыл

4 сұрақ қойылады1) Үйде бір қыз отыр. Егер қыз тұрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр? Ж: тізеде отыр. 2) Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды? Ж: себебі жолбарыс Австралияда өмір сүрмейді. 3) Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды. Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін? Ж: Біреу алманы сөмкесімен алды. 4) Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі? Ж: Үстел теннисі Сұрақтар алуан түрлі болатынын таныстырады.

Әр бір жеке топ сұрақтарға жауаптар жазады. Жауап парағын өткізеді.
Галереяға саяхат әдісі. Мұғалімдерді ойландыру үшін сұрақ қою. 1. Сұрақ деген не, қандай сұрақ түрлерін білесіздер?2. Сабақта сұрақты не үшін қолданамыз?Сұрақтарға жауап беруге байланысты, берілген тапсырманы орындау барысында постермен жұмыс жасату.Әрбір топ өз топтарының ережесін құру тапсырмасын орындау барысында постер салады. Топ мүшесі постерді қорғайды.
Презентация Сұрақ. Сұрақ түрлері бойынша нұсқау беру

Топтық бағалауҚалыптастырушы бағалауСандық-қолданамын.Ет тартқыш-қайта қараймын.Қоқыс шелек-қажет емесін алмаймын.Берілген суреттерді ұнаған постерге жабыстыру керек.
Жұптық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. Бәрі сенің қолыңда. Сұрақтарды дұрыс қоюды бағыттайды.

Мәтін мазмұнына сұрақтар құрастырады.Талдайды.
БағалауБас бармақ әдісі арқылы бағалауТалдау.
Сергіту сәті«40 секунд ішінде» деген сергіту сәтін орындатуТапсырма жазылған парақты алып, оқи отырып тапсырманы орындайды.
ҚорытындыӘр топтан бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы ортаға ой тастау болды. Сұрақтар, келесі коучинг тақырыбына бағыт- бағдар алу.

Кері байланыс Кері байланыс. Аяқталмаған сөйлемдер.Мен білдім...Мен түсіндім....Маған қызықты болды... Маған қиын болды...Топ мүшелері сөйлемдерді аяқтап жазады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ