Мұғалімдерге жағымды ахуал
қалыптастыру
Коучердің кіріспе сөзі:
|
«Менің жетістігім...»
тренингі
— Құрметті әріптестер, біз
бәріміз де осынау өмір- өзен қайықтарының ішіндегі «ұстаздар» деген
қайығында жүзіп келеміз. Дана халқымыз: «Кемедегінің жаны бір» деп
текке айтпаса керек-ті. Осы даналықты салыстыру түрінде айтсақ,
бізді көп нәрсе ортақтастырады. Яғни, шәкірт тәрбиелеу. Әр адам өзі
өмір сүріп отырған қоғамының жаршысы болу керек. Ал қазіргі заман
біздерден, мұғалімдерден нені талап етеді? Бүгін осы мәселе жөнінде
ой бөліспекпіз.
Коучинг тақырыбымен
таныстырамын
|
Мұғалімдер өз жетістктері туралы ой бөліседі.
Ортақ шешімге келуге , ой түюге
бағытталады.
Тренингтен кейінгі
сұрақтар
– Сіз
неге осы орынды көрсеттіңіз?
–
Сіз
өзіңізді қаншалықты дәрежеде
бағалайсыз?
Ендеше, табысты мұғалімнен
білім алатын табысты , жетістігі мол оқушыларымыз көбейе берсін,
дей отыра мұғалімнің үш көмекшісі арқылы топқа
бөлінеміз
|
Ой шақыру
(10 минут)
ІІ. Негізгі бөлім
|
Әр ұстазға ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген
парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында
қандай қасиеттер болғанын қалайсыз?
Ашық
сұрақтар:
-
Бағалау деген
не?
-
Қалыптастырушы бағалау туралы
не білесіз?
-
Жиынтық бағалау дегеніміз
не?
*Сабақта бағалауды қолданудың
маңызы;
*Қалыптастырушы мен жиынтық
бағалауды сабақта қалай қолданасыз?
*Жаңартылған білім беру
мазмұны бойынша жиынтық бағалау жүйесін тиімді қолдану
жолдары;
- Сабақта жиі қолданатын
бағалау түрлері:
1-топ. Оқушылардың жазған
жазба жұмыстарын тексеріп,
бағалайды;
2-топ. Оқушының мәтінді
мазмұндау түрін бағалайды;
3-топ. Күнделікті дәптермен
жұмысты тексеріп, бағалайды;
|
Өз ойларын
айтады.
Постер
жасау
Алынған жұмыс түрлерін
бағалаудан кейін, критерий құру арқылы қайта
бағаланды
|
Сергіту
сәті
|
Мұғалімдер караокемен ән
салады.
«Ұстазым менің» әні
|
Мұғалімдер ән салып, жақсы көңіл күй орнайды,
демалады.
|
Топтық жұмыс
ТЖБ
құрастыру
|
Топтарға тапсырмалар
беріледі:
«Мектептегі
тәжірибе»
Қазақ тілі, математика,
жаратылыстану пәндері бойынша ТЖБ тапсырмаларын
құрастыру
І топ. Қазақ
тілі
ІІ топ.
Математика
ІІІ топ.
Жаратылыстану
|
Мұғалімдер тапсырмаларын
топпен бірлесіп, ойласып жасайды. Топ басшысы өздерінің жұмыстарын
қорғайды.
|
Рефлексия
|
Ұстаздың биігі ойлана қарасаң,
биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы
алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», — дейді грек оқымыстысы
Сократ. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай
қалыпта көрсін!
Әр мұғалім бүгінгі өткен сабақ
бойынша кері байланыс жасайды
|
Кері
байланыс
«Қосу – азайту – Қызықты
ұсыныс»
Не жаңалық болды? Нені
түсінбеді? Өзінің ұсынысын жазады?
|