Коучинг: "Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Коучинг: "Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг сабағында бастауыш сынып оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері туралы мұғалімдермен талдаулар жүргізілді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Коучинг жоспары

Мектеп

«М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Жауаптылар

Хуанган А.

Коучинг сабағының тақырыбы

Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері

Жалпы мақсаттар

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктерін жетік талдай отырып, бағалау жүйесінің тиімді жолын қолдану

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктерін тиімді қолдану

Түйінді ой

XX ғасырдың мұғалімі ХХІ ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!

Пайдаланған материалдар

Талдау сұрақтар, слайдтар, бейнероликтер

Пайдаланатын материалдар

постер және маркерлер,стикерлер, кері байланыс

Коучинг сабағының ұзақтығы 40 минут


Сабақтың кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру

Коучердің кіріспе сөзі:


 «Менің жетістігім...» тренингі

Құрметті әріптестер, біз бәріміз де осынау өмір- өзен қайықтарының ішіндегі «ұстаздар» деген қайығында жүзіп келеміз. Дана халқымыз: «Кемедегінің жаны бір» деп текке айтпаса керек-ті. Осы даналықты салыстыру түрінде айтсақ, бізді көп нәрсе ортақтастырады. Яғни, шәкірт тәрбиелеу. Әр адам өзі өмір сүріп отырған қоғамының жаршысы болу керек. Ал қазіргі заман біздерден, мұғалімдерден нені талап етеді? Бүгін осы мәселе жөнінде ой бөліспекпіз.

Коучинг тақырыбымен таныстырамын

Мұғалімдер өз жетістктері туралы ой бөліседі. Ортақ шешімге келуге , ой түюге бағытталады.

Тренингтен кейінгі сұрақтар

Сіз неге осы орынды көрсеттіңіз?

Сіз өзіңізді қаншалықты дәрежеде бағалайсыз?

Ендеше, табысты мұғалімнен білім алатын табысты , жетістігі мол оқушыларымыз көбейе берсін, дей отыра мұғалімнің үш көмекшісі арқылы топқа бөлінеміз

Ой шақыру

(10 минут)











ІІ. Негізгі бөлім


Әр ұстазға ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз?

Ашық сұрақтар:

  1. Бағалау деген не?

  2. Қалыптастырушы бағалау туралы не білесіз?

  3. Жиынтық бағалау дегеніміз не?

*Сабақта бағалауды қолданудың маңызы;

*Қалыптастырушы мен жиынтық бағалауды сабақта қалай қолданасыз?

*Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жиынтық бағалау жүйесін тиімді қолдану жолдары;

- Сабақта жиі қолданатын бағалау түрлері:


1-топ. Оқушылардың жазған жазба жұмыстарын тексеріп, бағалайды;

2-топ. Оқушының мәтінді мазмұндау түрін бағалайды;

3-топ. Күнделікті дәптермен жұмысты тексеріп, бағалайды;

Өз ойларын айтады.





















Постер жасау

Алынған жұмыс түрлерін бағалаудан кейін, критерий құру арқылы қайта бағаланды

Сергіту  сәті


Мұғалімдер караокемен ән салады.

«Ұстазым менің» әні

Мұғалімдер ән салып, жақсы көңіл күй орнайды, демалады.

Топтық жұмыс

ТЖБ құрастыру

Топтарға тапсырмалар беріледі:

  «Мектептегі тәжірибе»

Қазақ тілі, математика, жаратылыстану пәндері бойынша ТЖБ тапсырмаларын құрастыру

І топ. Қазақ тілі

ІІ топ. Математика

ІІІ топ. Жаратылыстану

Мұғалімдер тапсырмаларын топпен бірлесіп, ойласып жасайды. Топ басшысы өздерінің жұмыстарын қорғайды.

Рефлексия











Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», — дейді грек оқымыстысы Сократ. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін!

Әр мұғалім бүгінгі өткен сабақ бойынша кері байланыс жасайды

Кері байланыс

«Қосу – азайту – Қызықты ұсыныс»

Не жаңалық болды? Нені түсінбеді? Өзінің ұсынысын жазады?
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2021
1749
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі