Материалдар / Коучинг: "Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: "Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг сабағында бастауыш сынып оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері туралы мұғалімдермен талдаулар жүргізілді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2021
1335
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг жоспары

Мектеп

«М.Жұмабаев атындағы №19 орта мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Жауаптылар

Хуанган А.

Коучинг сабағының тақырыбы

Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктері

Жалпы мақсаттар

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктерін жетік талдай отырып, бағалау жүйесінің тиімді жолын қолдану

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылауда жиынтық бағалаудың ерекшеліктерін тиімді қолдану

Түйінді ой

XX ғасырдың мұғалімі ХХІ ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!

Пайдаланған материалдар

Талдау сұрақтар, слайдтар, бейнероликтер

Пайдаланатын материалдар

постер және маркерлер,стикерлер, кері байланыс

Коучинг сабағының ұзақтығы 40 минут


Сабақтың кезеңдері

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру

Коучердің кіріспе сөзі:


 «Менің жетістігім...» тренингі

Құрметті әріптестер, біз бәріміз де осынау өмір- өзен қайықтарының ішіндегі «ұстаздар» деген қайығында жүзіп келеміз. Дана халқымыз: «Кемедегінің жаны бір» деп текке айтпаса керек-ті. Осы даналықты салыстыру түрінде айтсақ, бізді көп нәрсе ортақтастырады. Яғни, шәкірт тәрбиелеу. Әр адам өзі өмір сүріп отырған қоғамының жаршысы болу керек. Ал қазіргі заман біздерден, мұғалімдерден нені талап етеді? Бүгін осы мәселе жөнінде ой бөліспекпіз.

Коучинг тақырыбымен таныстырамын

Мұғалімдер өз жетістктері туралы ой бөліседі. Ортақ шешімге келуге , ой түюге бағытталады.

Тренингтен кейінгі сұрақтар

Сіз неге осы орынды көрсеттіңіз?

Сіз өзіңізді қаншалықты дәрежеде бағалайсыз?

Ендеше, табысты мұғалімнен білім алатын табысты , жетістігі мол оқушыларымыз көбейе берсін, дей отыра мұғалімнің үш көмекшісі арқылы топқа бөлінеміз

Ой шақыру

(10 минут)











ІІ. Негізгі бөлім


Әр ұстазға ақ қағаз беріледі. Бұл сіздің алдыңызға келген парақтай таза оқушы. Жетістікке жету үшін осы оқушының бойында қандай қасиеттер болғанын қалайсыз?

Ашық сұрақтар:

  1. Бағалау деген не?

  2. Қалыптастырушы бағалау туралы не білесіз?

  3. Жиынтық бағалау дегеніміз не?

*Сабақта бағалауды қолданудың маңызы;

*Қалыптастырушы мен жиынтық бағалауды сабақта қалай қолданасыз?

*Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жиынтық бағалау жүйесін тиімді қолдану жолдары;

- Сабақта жиі қолданатын бағалау түрлері:


1-топ. Оқушылардың жазған жазба жұмыстарын тексеріп, бағалайды;

2-топ. Оқушының мәтінді мазмұндау түрін бағалайды;

3-топ. Күнделікті дәптермен жұмысты тексеріп, бағалайды;

Өз ойларын айтады.





















Постер жасау

Алынған жұмыс түрлерін бағалаудан кейін, критерий құру арқылы қайта бағаланды

Сергіту  сәті


Мұғалімдер караокемен ән салады.

«Ұстазым менің» әні

Мұғалімдер ән салып, жақсы көңіл күй орнайды, демалады.

Топтық жұмыс

ТЖБ құрастыру

Топтарға тапсырмалар беріледі:

  «Мектептегі тәжірибе»

Қазақ тілі, математика, жаратылыстану пәндері бойынша ТЖБ тапсырмаларын құрастыру

І топ. Қазақ тілі

ІІ топ. Математика

ІІІ топ. Жаратылыстану

Мұғалімдер тапсырмаларын топпен бірлесіп, ойласып жасайды. Топ басшысы өздерінің жұмыстарын қорғайды.

Рефлексия











Ұстаздың биігі ойлана қарасаң, биіктей береді, үңіле қарасаң, тереңдей береді, қол созсаң қарсы алдыңда, айналсаң артыңда тұрғандай», — дейді грек оқымыстысы Сократ. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Оқушы бізді осындай қалыпта көрсін!

Әр мұғалім бүгінгі өткен сабақ бойынша кері байланыс жасайды

Кері байланыс

«Қосу – азайту – Қызықты ұсыныс»

Не жаңалық болды? Нені түсінбеді? Өзінің ұсынысын жазады?
















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!