№
|
Уақыт
|
кезең
мақсат = күтілетін
нәтиже
|
Тренер әрекеті
|
Мұғалімдер
әрекеті
Саралау
|
Әрекеттесу түрі
|
Бағалау
|
Сұрақтар
|
Ресурстар
|
1
|
00-07
(5мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі
Ойын: Тығырықтан шығу
|
- ойын шартымен
таныстырады
|
Қатысушылар бір-бірінің
қолдарынан ұстап шеңбер құрып тұрады. Бір мезгілде барлығы қолдарын
бірге көтеріп, арада пайда болған аралықтан өтіп, әбден арасынан
адам өте алмайтындай болып шатасып жиналады, тығырыққа
тіреледі. Кейін
осы шатасуды қолдарын жібермей жазады.
|
барлығы
|
ФБ
|
Шатасу кезінде кім не
сезінді?
Бүгінгі мәселемен қалай
байланыстырар едіңіз?
|
|
Кезең: Шақыру
|
|
07-12
(5мин)
|
Кинометафора стратегиясы
|
Бейнефильм көрсетеді. Ой қозғайтын
сұрақтар қояды.
|
Кинодағы үзінді арқылы тақырыпты ашады,
мақсаттарын айқындайды
|
барлығы
|
Фб
|
Жетекші сұрақтар
|
«Менің атым Қожа» кино үзіндісі
|
12-15
(3мин)
|
«Жезтырнақтың тырнағы» стратегиясы
|
Бағыттаушы сұрақтар
қояды
Жезтырнақтың тырнағы неге
жез?
Тізбектелген сұрақтар
қояды
|
Коучтың сұрағына жауап
беру арқылы мәселені шешу жолдарына жоба жасайды
|
барлығы
|
фб
|
Бірінен-бірі
туындаған сұрақтар топтамасы және
|
|
15-17
(2мин)
|
Проблемалық сұрақ қою
|
Коуч сұрақ қояды
|
Сұрақтарға жауап береді және мәселенің
маңызын ашады
|
|
ФБ
|
Бүгінгі төмен сапа – ертеңгі сауатсыз
халық болуға әкеп соқпай ма?
|
|
Кезең: Түйсіну
|
17-24
(7мин)
|
«Балық сүйегі»
диаграммасы
|
Жұпқа бөледі. Нұсқаулық
береді. балықтың
басы – мәселе;
сол жақ
қабырғалары – неге бұл мәселе
туындады; оң жақ
қабырғалары – мәселені қалай
шешеміз; құйрығы – мұны болдырмау
шаралары.
|
1 – жұп: 5- сыныптар
2 – жұп: 6-сыныптар
3-жұп: 7-сыныптар
|
жұппен
|
фб
|
Өткір сұрақтар
|
Плакат, маркер
|
24-27
(3мин)
|
Үш қадамды
сұхбат әдісі
|
Нұсқау
береді
|
1-қадам –
сұрақ
2-қадам – жауап
3-қадам – идея
|
Жұппен
топпен
|
|
Шектеулі ұстанымға күмән келтіретін
сұрақтар
|
|
27-32
(5 мин)
|
4- формат әдісі
|
1.Неге? 2.Не? 3. Қалай?
4. Егер ...
|
4 формат әдісінің сұрақтарына жұппен жауап
береді.
|
жұппен
|
Фб
|
Кесімді сұрақтар
|
Кесте
|
32-35
(3 мин)
|
Ойлау
пирамидасы әдісі
|
Нұсқаулық береді
Сұрақ қою арқылы реттейді
|
«Негізгі сөз. Бүгінгі
сабақты суреттейтін 2 сөз. Сабақтың ахуалын суреттейтін 3 сөз.
Сабақтың маңыздылығын суреттейтін 4 сөз, сабақтың негізгі идеясын
суреттейтін 5 сөз» бағандарын толтырады
|
жеке
|
фб
|
Жетекші сұрақтар
|
|
Стадия: Рефлексия
|
4
|
35
(5
мин)
|
Стратегия «Ақылдың алты
қалпағы»
|
Нұсқаулық береді
|
Ақ қалпақ – ақпарат, сары – оптимист,
қызыл – сезім, жасыл – креатив, көк – басқарушы, қара –
критик.
|
Жеке
|
ФБ
|
Өткір сұрақтар
|
6 қалпақ
|
5
|
40мин
|
Коучингтің
аяқталуы
|
- коучинг
аяқталады
|
|
|
|
|
|