Материалдар / коучинг: Орта буындағы жалпы сыныптардағы білім сапасының төмендігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

коучинг: Орта буындағы жалпы сыныптардағы білім сапасының төмендігі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге және көшбасшыларға қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
435
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг


Тақырыбы: Орта буындағы жалпы сыныптардағы білім сапасының төмендігі

Мақсат = күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Білу, түсіну, қолдану:

  • нақты тақырып бойынша жеңіл және терең сұрақ қоя алады

  • кері байланыс жасайды

Көбі:

Анализ:

  • мәселені жан-жақты талдайды

  • коучинг барысында жолдастарының ойын тыңдайды, өз ұсынысын енгізеді

  • топтағы ойларды салыстырып, біріктіріп сараптау жұмысын жүргізеді

Кейбірі:

Бағалау, синтез:

  • коучинг барысында туындаған мәселелер бойынша ерекше шешу жолдарын ұсынады. Алған ұсыныстардың жағымды және жағымсыз жақтарынан формальді бағалайды

Уақыт

кезең

мақсат = күтілетін нәтиже

Тренер әрекеті

Мұғалімдер әрекеті

Саралау

Әрекеттесу түрі

Бағалау

Сұрақтар

Ресурстар

1

00-07

(5мин)

Ұйымдастыру кезеңі

Ойын: Тығырықтан шығу

- ойын шартымен таныстырады

Қатысушылар бір-бірінің қолдарынан ұстап шеңбер құрып тұрады. Бір мезгілде барлығы қолдарын бірге көтеріп, арада пайда болған аралықтан өтіп, әбден арасынан адам өте алмайтындай болып шатасып жиналады, тығырыққа тіреледі. Кейін осы шатасуды қолдарын жібермей жазады.

барлығы

ФБ

Шатасу кезінде кім не сезінді?

Бүгінгі мәселемен қалай байланыстырар едіңіз?


Кезең: Шақыру


07-12

(5мин)

Кинометафора стратегиясы

Бейнефильм көрсетеді. Ой қозғайтын сұрақтар қояды.

Кинодағы үзінді арқылы тақырыпты ашады, мақсаттарын айқындайды

барлығы

Фб

Жетекші сұрақтар

«Менің атым Қожа» кино үзіндісі

12-15

(3мин)

«Жезтырнақтың тырнағы» стратегиясы


Бағыттаушы сұрақтар қояды

Жезтырнақтың тырнағы неге жез?

Тізбектелген сұрақтар қояды


Коучтың сұрағына жауап беру арқылы мәселені шешу жолдарына жоба жасайды

барлығы

фб

Бірінен-бірі туындаған сұрақтар топтамасы және



15-17

(2мин)

Проблемалық сұрақ қою

Коуч сұрақ қояды

Сұрақтарға жауап береді және мәселенің маңызын ашады


ФБ

Бүгінгі төмен сапа – ертеңгі сауатсыз халық болуға әкеп соқпай ма?


Кезең: Түйсіну

17-24

(7мин)

«Балық сүйегі» диаграммасы

Жұпқа бөледі. Нұсқаулық береді. балықтың басы – мәселе; сол жақ қабырғалары – неге бұл мәселе туындады; оң жақ қабырғалары – мәселені қалай шешеміз; құйрығы – мұны болдырмау шаралары.

1 – жұп: 5- сыныптар

2 – жұп: 6-сыныптар

3-жұп: 7-сыныптар

жұппен

фб

Өткір сұрақтар

Плакат, маркер

24-27

(3мин)

Үш қадамды сұхбат әдісі

Нұсқау береді


1-қадам – сұрақ

2-қадам – жауап

3-қадам – идея

Жұппен

топпен


Шектеулі ұстанымға күмән келтіретін сұрақтар


27-32

(5 мин)

4- формат әдісі

1.Неге? 2.Не? 3. Қалай? 4. Егер ...

4 формат әдісінің сұрақтарына жұппен жауап береді.

жұппен

Фб

Кесімді сұрақтар

Кесте

32-35

(3 мин)

Ойлау пирамидасы әдісі

Нұсқаулық береді

Сұрақ қою арқылы реттейді

«Негізгі сөз. Бүгінгі сабақты суреттейтін 2 сөз. Сабақтың ахуалын суреттейтін 3 сөз. Сабақтың маңыздылығын суреттейтін 4 сөз, сабақтың негізгі идеясын суреттейтін 5 сөз» бағандарын толтырады

жеке

фб

Жетекші сұрақтар


Стадия: Рефлексия

4

35

(5 мин)

Стратегия «Ақылдың алты қалпағы»

Нұсқаулық береді

Ақ қалпақ – ақпарат, сары – оптимист, қызыл – сезім, жасыл – креатив, көк – басқарушы, қара – критик.

Жеке

ФБ

Өткір сұрақтар

6 қалпақ


5

40мин

Коучингтің аяқталуы

- коучинг аяқталады







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!