Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Коучинг: Проблемалық оқыту дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг: Проблемалық оқыту дегеніміз не?
Материал туралы қысқаша түсінік
Проблемалық оқыту мәні және оның маңызын негіздеу. Барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:
Проблемалық оқыту
дегеніміз не?
Сабақ
мақсаты
Проблемалық оқыту
мақсатын,маңызды болу себептерін
анықтау
Түйінді
идеялар:Проблемалық
оқытумәні және оның маңызын негіздеу.
Барлық оқушылар үшін тиісті орта
қалыптастыру.
Күтілетін
нәтижелер:
Оқу үдерісінде мұғалімдер
проблемалық оқыту маңызын түсінеді және оқушылардың өзара
әрекеттесу мүмкіндіктерін кеңейту әдістерін
үйренеді
Сабақ
барысы
Жаттығулар:
Ресурстар
Бағалау
/Кері
байланыс
1.Кіріспе
бөлім
Сергіту
сәті:
1. «Қаңқалар биі» музыкалық
сергіту 2. Қатысушылар назарын тақырыпқа аудару және мақсат
міндеттерді анықтауға тарту мақсатында жағдаят шешу «Аралға
саяхат».
Жағдаятқа сәйкес ортақ шешімге
қалай келдіңіздер?
Топ мүшелерінің барлығы ұсыныс
енгізді ме?
Талқылау барысында қандай
әркеттер жүзеге асты? /диалог, қарсы пікір,
т.б.
Жағдаятты шешу қай жағдайда
оңай: топпен бе, әлде жеке ме?
Ситуациялық
жағдай
Қатысушылар сұрақтар бойынша
кері байланыс жасайды
2. Негізгі
бөлім
1. Жұппен «Проблемалық оқыту дегеніміз не?»
тақырыбына кластер құрастыру.
2. Топта кластерлер талданады:
ұқсастығы мен айырмашылығы.
3. «Проблемалық оқыту технологиясы»
ресурсымен жеке жұмыс.
4. Оқу үдерісін
жетілдіру мақсатында «Проблемалық оқыту
технологиясын»сабақта қолдану моделін
топта талқылау.
5 Топтық
таныстырылым
Проблемалық оқыту
технологиясыресурсы
Жетекші
сұрақтар
Ауызша ұсыныс беру
арқылы өзара бағалау
Қорытынды
«+; -; қызықтырды»
әдісі арқылы кері байланыс алу.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз