Материалдар / Коучинг: Проблемалық оқыту дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: Проблемалық оқыту дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
Проблемалық оқыту мәні және оның маңызын негіздеу. Барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
317
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Проблемалық оқыту дегеніміз не?

Сабақ мақсаты

Проблемалық оқыту мақсатын, маңызды болу себептерін анықтау

Түйінді идеялар: Проблемалық оқыту мәні және оның маңызын негіздеу. Барлық оқушылар үшін тиісті орта қалыптастыру.

Күтілетін нәтижелер:

Оқу үдерісінде мұғалімдер проблемалық оқыту маңызын түсінеді және оқушылардың өзара әрекеттесу мүмкіндіктерін кеңейту әдістерін үйренеді

Сабақ барысы

Жаттығулар:

Ресурстар

Бағалау /Кері байланыс

1.Кіріспе бөлім


Сергіту сәті:

1. «Қаңқалар биі» музыкалық сергіту 2. Қатысушылар назарын тақырыпқа аудару және мақсат міндеттерді анықтауға тарту мақсатында жағдаят шешу «Аралға саяхат».

  1. Жағдаятқа сәйкес ортақ шешімге қалай келдіңіздер?

  2. Топ мүшелерінің барлығы ұсыныс енгізді ме?

  3. Талқылау барысында қандай әркеттер жүзеге асты? /диалог, қарсы пікір, т.б.

  4. Жағдаятты шешу қай жағдайда оңай: топпен бе, әлде жеке ме?











Ситуациялық жағдай





Қатысушылар сұрақтар бойынша кері байланыс жасайды




2. Негізгі бөлім






1. Жұппен «Проблемалық оқыту дегеніміз не?» тақырыбына кластер құрастыру.

2. Топта кластерлер талданады: ұқсастығы мен айырмашылығы.

3. «Проблемалық оқыту технологиясы» ресурсымен жеке жұмыс.

4. Оқу үдерісін жетілдіру мақсатында «Проблемалық оқыту технологиясын» сабақта қолдану моделін топта талқылау.

5 Топтық таныстырылым







Проблемалық оқыту технологиясы ресурсы





Жетекші сұрақтар









Ауызша ұсыныс беру арқылы өзара бағалау



Қорытынды



«+; -; қызықтырды» әдісі арқылы кері байланыс алу.




«+; -; қызықтырды»

Қосымша оқу: Мұғалімге арналған нұсқаулық










Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!