Коучинг сессиясының
жоспары
Сабақтың
тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер модульі
Сабақтың
мақсаты: Оқыту негізін түсіну,
оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы
өзін-өзі оқытудың
қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау.
Оқушыларды жүйелі
оқытуға үйрету.Нені оқыту керек екендігі
туралы ұғымды
қалыптастыру
Сабақтың күтілетін
нәтижесі: Балалардың қалай
оқитынын назарда ұстай алады.Оқушы
оқу үдерісіне белсенді
қатысқанда ғана материалды терең меңгеруге
қол жеткізетінін
түсінеді.
Сабақтың
әдіс-тәсілдері: Ыстық орындық, Кезбе
тілші, 6 неліктен әдісі, Ойлан,жұптас,
пікірлес әдісі,
Жіңішкеден жуанға әдісі, Кір жаятын жіп, Сұрақты
қағып ал
әдісі
Уақыты
|
Іс-әрекет-
тің
түрі
|
Коучиктің
іс-әрекеті
|
Білім алушының
іс-әрекеті
|
ОБ және
ОүБ
|
Ресурстар
|
5минут
|
Кіріспе
Ұйымдастыру
Кезеңі
|
Сәлемдесемін. әріптестерімнің
көңіл-
күйлеріне мән бере-
мін.
|
Сәлемдесіп, коучинг сабаққа
дайын екендігін
мәлімдейді:
|
|
|
10мин.
|
Ой қозғау
Ынтымақ-
тастық атмосфера-сын қалы-
птастыру
|
Әріптестерді шаттық шеңберіне
тұрғызып,
«Менің ең жақын досым» атты тақырыпта ой-пікірлерін ортаға
салуын қадағалаймын.
|
Әріптестер шаттық
шеңберіне орналасып
«Менің ең жақын досым» атты тақырыпта
ой-пікір-
лерін ортаға салып ең
жақын досының жағымды
қасиеттерін
айтады.
|
Мақтау
мадақтау
намми-
нациясы
арқылы
бағалау
|
Жүрек
макеті
|
5мин.
|
Топқа
бөлу
|
Әріптестердің киім
түрлері арқылы 2 топқа бөлемін.
|
Түрлі-түсті киім
түрлері арқылы 2топқа бөлінеді.
|
Жарайсың
Керемет
Тамаша
|
|
20мин
|
Миға
Шабуыл
Топпен
жұмыс
|
Бағдарлама модульдары
мен мұғалімнің ұстанымы
туралы
тапсырмалары 2топқа
беріледі
|
Әр топ мүшелері
бір-бірімен ақылдаса отырып ойларын жинақтап постерге түсіріп
топтың бір мүшесі қорғап шығады.
|
Форматифті топ
аралық
бағалау
|
Компьютер,графопроектор
Маркер,
Стикер,
постер
|
20мин.
|
Оқыту мен
Оқытудағы
Жаңа
тәсілдер
|
Ойлан,жұптас, пікірлес әдісі
бойынша
1топқа: Оқушының керекті
құралдары
2топқа:Мұғалімнің керекті құралдары тақырыптары
бойынша
әдіс-тәсілдерді пайда-
лануын
қадағалаймын.
|
Әр топ берілген тапсырмасын
мұқият
Ойлана жұптасып, пікірлесіп ортақ шешімге келіп,постерге
түсіріп
топтың келісімі бойынша
қорғайды
|
Смаилик-
Тер,
Стикерлер арқылы
|
Маркер,
Стикер,
постер
|
5мин.
|
Сергіту
сәті
|
АКТ-ны пайдаланып
дене жаттығуын
жасатамын
|
Дене жаттығуын
жасайды
|
|
|
10мин.
|
Мұғалім-
дермен жеке
жұмыс
|
Кір жаятын жіп әдісін
Пайдалана отырып
оқыту мен оқытуда-
ғы жаңа тәсілдерді
сабақтың қай тұстарында
пайдаланасыздар?
тақырыбында мұғалімдермен
жеке жұмыс жасатамын
|
Жеке жұмыс
жасайды
|
Өзара
бағалау
|
Плакаттар
Маркер
стикер
|
10мин.
5мин.
|
Қорытынды
Жаңа әдіс-тәсілдер
Құндылығы
Рефлексия
|
Жаңа әдіс-тәсілдердің
құндылығы тақыры-
бында жұптық жұмыс
жасатамын.
Екі жұлдыз – бір
тілек
|
Жұппен талқылай
Отырып өз ойларын
айтып өтеді. Ой тастаған жұпты
үздік
деп бағалап өтеді.
Сабаққа байланысты
кері байланыс жасап
өтеді
|
Жұптар
аралық
бағалау
|
Плакаттар
Канц.
Тауарлар
стикерлер
|
География пән мұғалімі:
Байбатырова Гулсара