Коучинг сессиясының жоспары
Сабақтың тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі
Сабақтың мақсаты: Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы
өзін-өзі оқытудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау.
Оқушыларды жүйелі оқытуға үйрету.Нені оқыту керек екендігі
туралы ұғымды қалыптастыру
Сабақтың күтілетін нәтижесі: Балалардың қалай оқитынын назарда ұстай алады.Оқушы
оқу үдерісіне белсенді қатысқанда ғана материалды терең меңгеруге
қол жеткізетінін түсінеді.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Ыстық орындық, Кезбе тілші, 6 неліктен әдісі, Ойлан,жұптас,
пікірлес әдісі, Жіңішкеден жуанға әдісі, Кір жаятын жіп, Сұрақты
қағып ал әдісі
|
Уақыты |
Іс-әрекет- тің түрі |
Коучиктің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
ОБ және ОүБ |
Ресурстар |
|
|
5минут |
Кіріспе Ұйымдастыру Кезеңі |
Сәлемдесемін. әріптестерімнің көңіл- күйлеріне мән бере- мін. |
Сәлемдесіп, коучинг сабаққа дайын екендігін мәлімдейді: |
|
|
|
|
10мин. |
Ой қозғау Ынтымақ- тастық атмосфера-сын қалы- птастыру |
Әріптестерді шаттық шеңберіне тұрғызып, «Менің ең жақын досым» атты тақырыпта ой-пікірлерін ортаға салуын қадағалаймын. |
Әріптестер шаттық шеңберіне орналасып «Менің ең жақын досым» атты тақырыпта ой-пікір- лерін ортаға салып ең жақын досының жағымды қасиеттерін айтады. |
Мақтау мадақтау намми- нациясы арқылы бағалау |
Жүрек макеті |
|
|
5мин. |
Топқа бөлу |
Әріптестердің киім түрлері арқылы 2 топқа бөлемін. |
Түрлі-түсті киім түрлері арқылы 2топқа бөлінеді. |
Жарайсың Керемет Тамаша |
|
|
|
20мин |
Миға Шабуыл Топпен жұмыс |
Бағдарлама модульдары мен мұғалімнің ұстанымы туралы тапсырмалары 2топқа беріледі |
Әр топ мүшелері бір-бірімен ақылдаса отырып ойларын жинақтап постерге түсіріп топтың бір мүшесі қорғап шығады. |
Форматифті топ аралық бағалау |
Компьютер,графопроектор Маркер, Стикер, постер |
|
|
20мин. |
Оқыту мен Оқытудағы Жаңа тәсілдер |
Ойлан,жұптас, пікірлес әдісі бойынша 1топқа: Оқушының керекті құралдары 2топқа:Мұғалімнің керекті құралдары тақырыптары бойынша әдіс-тәсілдерді пайда- лануын қадағалаймын. |
Әр топ берілген тапсырмасын мұқият Ойлана жұптасып, пікірлесіп ортақ шешімге келіп,постерге түсіріп топтың келісімі бойынша қорғайды |
Смаилик- Тер, Стикерлер арқылы |
Маркер, Стикер, постер |
|
|
5мин. |
Сергіту сәті |
АКТ-ны пайдаланып дене жаттығуын жасатамын |
Дене жаттығуын жасайды |
|
|
|
|
10мин. |
Мұғалім- дермен жеке жұмыс |
Кір жаятын жіп әдісін Пайдалана отырып оқыту мен оқытуда- ғы жаңа тәсілдерді сабақтың қай тұстарында пайдаланасыздар? тақырыбында мұғалімдермен жеке жұмыс жасатамын |
Жеке жұмыс жасайды |
Өзара бағалау |
Плакаттар Маркер стикер |
|
|
10мин. 5мин. |
Қорытынды Жаңа әдіс-тәсілдер Құндылығы Рефлексия |
Жаңа әдіс-тәсілдердің құндылығы тақыры- бында жұптық жұмыс жасатамын. Екі жұлдыз – бір тілек |
Жұппен талқылай Отырып өз ойларын айтып өтеді. Ой тастаған жұпты үздік деп бағалап өтеді. Сабаққа байланысты кері байланыс жасап өтеді |
Жұптар аралық бағалау |
Плакаттар Канц. Тауарлар стикерлер |
|
География пән мұғалімі: Байбатырова Гулсара
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг сабақ
Коучинг сабақ
Коучинг сессиясының жоспары
Сабақтың тақырыбы: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі
Сабақтың мақсаты: Оқыту негізін түсіну, оқыту стильдерін назарға алу және өмір бойы
өзін-өзі оқытудың қажеттілігін мойындау және оның әдістерін таңдау.
Оқушыларды жүйелі оқытуға үйрету.Нені оқыту керек екендігі
туралы ұғымды қалыптастыру
Сабақтың күтілетін нәтижесі: Балалардың қалай оқитынын назарда ұстай алады.Оқушы
оқу үдерісіне белсенді қатысқанда ғана материалды терең меңгеруге
қол жеткізетінін түсінеді.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Ыстық орындық, Кезбе тілші, 6 неліктен әдісі, Ойлан,жұптас,
пікірлес әдісі, Жіңішкеден жуанға әдісі, Кір жаятын жіп, Сұрақты
қағып ал әдісі
|
Уақыты |
Іс-әрекет- тің түрі |
Коучиктің іс-әрекеті |
Білім алушының іс-әрекеті |
ОБ және ОүБ |
Ресурстар |
|
|
5минут |
Кіріспе Ұйымдастыру Кезеңі |
Сәлемдесемін. әріптестерімнің көңіл- күйлеріне мән бере- мін. |
Сәлемдесіп, коучинг сабаққа дайын екендігін мәлімдейді: |
|
|
|
|
10мин. |
Ой қозғау Ынтымақ- тастық атмосфера-сын қалы- птастыру |
Әріптестерді шаттық шеңберіне тұрғызып, «Менің ең жақын досым» атты тақырыпта ой-пікірлерін ортаға салуын қадағалаймын. |
Әріптестер шаттық шеңберіне орналасып «Менің ең жақын досым» атты тақырыпта ой-пікір- лерін ортаға салып ең жақын досының жағымды қасиеттерін айтады. |
Мақтау мадақтау намми- нациясы арқылы бағалау |
Жүрек макеті |
|
|
5мин. |
Топқа бөлу |
Әріптестердің киім түрлері арқылы 2 топқа бөлемін. |
Түрлі-түсті киім түрлері арқылы 2топқа бөлінеді. |
Жарайсың Керемет Тамаша |
|
|
|
20мин |
Миға Шабуыл Топпен жұмыс |
Бағдарлама модульдары мен мұғалімнің ұстанымы туралы тапсырмалары 2топқа беріледі |
Әр топ мүшелері бір-бірімен ақылдаса отырып ойларын жинақтап постерге түсіріп топтың бір мүшесі қорғап шығады. |
Форматифті топ аралық бағалау |
Компьютер,графопроектор Маркер, Стикер, постер |
|
|
20мин. |
Оқыту мен Оқытудағы Жаңа тәсілдер |
Ойлан,жұптас, пікірлес әдісі бойынша 1топқа: Оқушының керекті құралдары 2топқа:Мұғалімнің керекті құралдары тақырыптары бойынша әдіс-тәсілдерді пайда- лануын қадағалаймын. |
Әр топ берілген тапсырмасын мұқият Ойлана жұптасып, пікірлесіп ортақ шешімге келіп,постерге түсіріп топтың келісімі бойынша қорғайды |
Смаилик- Тер, Стикерлер арқылы |
Маркер, Стикер, постер |
|
|
5мин. |
Сергіту сәті |
АКТ-ны пайдаланып дене жаттығуын жасатамын |
Дене жаттығуын жасайды |
|
|
|
|
10мин. |
Мұғалім- дермен жеке жұмыс |
Кір жаятын жіп әдісін Пайдалана отырып оқыту мен оқытуда- ғы жаңа тәсілдерді сабақтың қай тұстарында пайдаланасыздар? тақырыбында мұғалімдермен жеке жұмыс жасатамын |
Жеке жұмыс жасайды |
Өзара бағалау |
Плакаттар Маркер стикер |
|
|
10мин. 5мин. |
Қорытынды Жаңа әдіс-тәсілдер Құндылығы Рефлексия |
Жаңа әдіс-тәсілдердің құндылығы тақыры- бында жұптық жұмыс жасатамын. Екі жұлдыз – бір тілек |
Жұппен талқылай Отырып өз ойларын айтып өтеді. Ой тастаған жұпты үздік деп бағалап өтеді. Сабаққа байланысты кері байланыс жасап өтеді |
Жұптар аралық бағалау |
Плакаттар Канц. Тауарлар стикерлер |
|
География пән мұғалімі: Байбатырова Гулсара
шағым қалдыра аласыз













