Мерзімі:06.12.2016ж
|
|
|
Коучинг
тақырыбы:
|
7 модулдің сабақта
ықпалдастыруы. Топтық жұмыс
|
Мақсаты:
|
Әріптестерімді жеті модульдің
негізгі ұғымдары мен тәсілдерімен таныстыра отырып, іс-тәжірибеде
пайдалану жолдарын ұсыну.
|
Түйінді
идея:
|
Оқушы қызығушылығын арттыратын
тәсілдер.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Жеті модуль әдіс-тәсілдерін өз
тәжірибесіне жинақтау.
|
Дерек
көздері:
|
Интербелсенді әдістемені
ЖОО-да қолдану мәселелері А. Әлімов. Интернет материалдары. МАН ІІ
деңгей
|
Ресурстар:
|
Слайд, бейнекөрініс ,
нұсқаулық, интербелсенді тақта, маркер, карандаш, стикер,
түрлі-түсті қағаз, флипчарт парақтар.
|
Сабақтың
барысы:
|
Уақыт
(45
минут)
|
Коучтың
іс-әрекеті
|
Қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Психологиялық
дайындық
Топқа
бөлу:
|
3
минут
|
«Мен
мұғаліммін»
«Мен жақсы мұғаліммін,
себебі..........»
Ойды жалғастыру
керек
|
І топ: «Қуанышты көңіл
күймен»
ІІ топ:
«Ойланып»
ІІІ топ: «Мақтанышпен айту
керек.»
ІV топ: «Әндетіп айту керек
»
Осы тәсілмен 4 топқа
бөлінеді
|
Ой-сергіту:
|
7
минут
|
«Әлемнің жеті кереметі» .
фильмінен үзінді көрсетіп ойды
жалғастыру.
Бала бойындағы кереметті қалай
көруге болады ?
|
Бейнекөріністі тамашалау
арқылы коучингке қызығушылығы артады
|
7 модуль туралы түсініктерін
кеңейту
|
10
минут
|
Интербелсенді тақта слайд
арқылы түсіндіру
|
Қатысушылардың ойын
біріктіру,
топтастыру. Мұғалімдер алған
ақпаратты өздерінің тәжірибесімен салыстыра отырып, білімдерін
толықтырады
|
Топтарға тапсырмалар
беру:
І топ: «Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту»
ІІ топ: «Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету»
ІІІ топ: «АКТ пайдалану»
«Ойынмен шыңдалған көшбасшылық»
ІV топ: «Мектептегі
дарынды және талантты балалар».
|
15
минут
|
1.Топ мүшелері оқушылардың
жастары жазылған кеспе қағаздарды таңдап алады да сол жастарға
сәйкес ән айтулары керек.
2. Синквейн әдісін
қолдану.
Синквейн-бес дегенді француз
тілінде білдіреді
3.а)кластер құру (жүзімнің
шоқтары)
ә) (Президент, әкім, директор
т.б.) рөлдік ойын құрастыру
4. Оқушылар суреттерін
көрсету.
Тапсырма: Бұл оқушыларымыз
талантты ма, әлде дарынды оқушылар қатарына жатқызасыздар
ма?
|
1. Ән
айтады
2.Синквейн әдісі
бойынша
1 зат
есім
2 сын
есім
3
етістік
4 сөзден тұратын
сөйлем
1
синоним
Синоним -дыбысталуы,
жазылуы басқа, басқа, бірақ мағыналары бір-біріне жақын
сөздер.
3. а)Кластерді қорғау. ә)
Көшбасшылықты рөлдерде ойнап көрсету
4.Дарынды және талантты
балаларды анықтау
|
Сергіту
сәті
|
2
мин
|
"Өз саныңды тап" видеоролик
ұсынылады.
|
Сандарын ойлап соңына дейін
нәтижесін күтеді.
|
Іс-тәжірибемен
алмасу
|
6
мин
|
Жеті модульді өз сабағыңызға
қалай ұйымдастырар едіңіз?
|
Жеке-жеке ойлары
тыңдалады
|
Кері
байланыс
|
2
минут
|
«Арал»
әдісі
Эмоциональдық тұжырымдамалық
карта үлкен ақ қағазға «арал» бейнесінде салынады (қуаныш,
көңілсіздік,қорқыныш, күту, қанағаттану, Бермуд үшбұрышы және
т.б)
|
Сабақтың соңында немесе
аптаның соңында оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін,эмоциональдық
көңіл- күйлерін тақтада ілініп тұрған тұжырымдамалық «арал»
картасына маркермен (фломастермен) сурет салу арқылы немесе кеме
суретін ілу арқылы бейнелейді.
|