Материалдар / Коучинг сабақ "Кәсіби өсу проблемалары"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг сабақ "Кәсіби өсу проблемалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі жас, тәжірибесі аз мұғалімдерге арналған "Кәсіби өсу проблемалары" тақырыбына коучинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1557
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг сабақ жоспарыКәсіби өсу проблемалары
Коуч: Күні: Уақыты: 1сағат 15минут
Тақырыбы:Кәсіби өсу проблемалары
Мақсаты:Кәсіби өсуінде кедергілерге кездесіп жүрген мұғалімдердің кедергісін анықтап шешу жолдарын табуға ықпал ету .
Коучинг барысында:Мұғалімдер өздерінің бойындағы кәсіби өсуіндегі кедергілерді анықтап, шешу жолдарын табады

Күтілетін нәтижелер:

  • кедергіні жеңу жолын қарастырып, шығу жолдарын табады;
  • Бағытын айқындап, кәсіби даму жоспарын құрады.
  • Негізгі идея:Педагогтардың кәсіби өсуін қолдау
    Қажетті құралдар:магнитті тақта, ватман, маркерлер, стикер


    Коучтің іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
    КіріспеҰжымда жағымды психологиялық ахуалды орнатуТренинг:«Бір шоқ гүл»Ортада құмырада гүл тұрады.

    Қатысушылар құмырадан 1 гүлді алып «Мен өзіме не тілеймін?» деген сұраққа жауап береді.Мысалы: «Мен жоғары санатты мұғалім болсам деймін», «Оқушыларым биіктен көрінсе екен» т.с.с.Қатысушылар өз қалауы бойынша тілектерін айтады.Қолдарындағы гүлдің жапырағының пішініне қарай 2 топқа бөлініп отырады.
    Ағымдық жағдайды талдауСұрақ қоямын:
  • Кәсіби деңгейіңіздің өсуінде қандай кедергілер бар?


  • Мұғалімнің кәсіби өсуіне не кедергі?
  • Сол кедергілердің себебі неде? деген сұрақтарға жауап алынады.


  • Ұстаздар ауызша жауап береді.



    Постер дайындайды. Талқылайды, пікір-таластырады, негізгі мақсатқа жетуде яғни кедергіден қалай шығуға болатынын бірігіп талқылайды. Постерді ортаға шығып қорғайды.
    Мүмкіндіктерді қарастыруКедергілерді қалай шешуге болады?Қалай жеңесіз?Мұғалімнің жауабына назар аудара отырып, олармен біріге отырып, кәсіби өсуге жұмыс жоспарын бірігіп анықтауға шақырамын.
  • Өздерін бағалайды.
  • Стикерлерге 1 жұлдыз, 1 ұсыныс жазады.
  • Коучингтің тиімділігін бағалауРефлексия
  • Әріптестерімнің жауабын ватманға түсіріп тұрып, схема,трек сызба жасаймын. - Өздерін формативті бағалауды ұсынамын/саусақ белгілерімен/
  • Коучингті бағалауды ұсынамын
  • «Сэнгвич» әдісі арқылы бағалайды. Стикер таратамын Коучингтің өтілу барысында қандай қиыншылыққа тап болдыңыз?-Бүгінгі өткізілген коучинг тақырыбының өзектілігі неде?-Коучинг барысында өз тәжірибеңіздегі кедергілермен бөлісуге мүмкіндік болды ма?
    Қатысушы мұғалімдер өз ойларымен бөліседі.
    ҚорытындыҚандай жағдайда да ұжымға ауызбіршілік, ұйымшылдық керек екенін айта келе әріптестеріме бірлік, ынтымақтың символын жасап шығару ұсынылады.

    Әр мұғалім қағаздан адам бейнесін ешнәрсе қолданбай тек қолмен жырту арқылы ойып шығарады. Шыққан адам бейнесін бір – біріне жалғастыру арқылы өз тілектерін айтып,ұйымшыл ұжымның бірлікте ғана болатынын бейнелейтін бейне жасап шығады. Тілектерін жазады.






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!