Материалдар / Коучинг сабақ "Кәсіби өсу проблемалары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг сабақ "Кәсіби өсу проблемалары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептегі жас, тәжірибесі аз мұғалімдерге арналған "Кәсіби өсу проблемалары" тақырыбына коучинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1731
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Коучинг сабақ жоспары

Кәсіби өсу проблемалары

Коуч:

Күні:

Уақыты: 1сағат 15минут

Тақырыбы:

Кәсіби өсу проблемалары

Мақсаты:

Кәсіби өсуінде кедергілерге кездесіп жүрген мұғалімдердің кедергісін анықтап шешу жолдарын табуға ықпал ету .

Коучинг барысында:

Мұғалімдер өздерінің бойындағы кәсіби өсуіндегі кедергілерді анықтап, шешу жолдарын табады


Күтілетін нәтижелер:


  • кедергіні жеңу жолын қарастырып, шығу жолдарын табады;

  • Бағытын айқындап, кәсіби даму жоспарын құрады.

Негізгі идея:

Педагогтардың кәсіби өсуін қолдау

Қажетті құралдар:

магнитті тақта, ватман, маркерлер, стикер


Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Кіріспе

Ұжымда жағымды психологиялық ахуалды орнату

Тренинг:

«Бір шоқ гүл»

Ортада құмырада гүл тұрады.


Қатысушылар құмырадан 1 гүлді алып «Мен өзіме не тілеймін?» деген сұраққа жауап береді.

Мысалы: «Мен жоғары санатты мұғалім болсам деймін», «Оқушыларым биіктен көрінсе екен» т.с.с.

Қатысушылар өз қалауы бойынша тілектерін айтады.

Қолдарындағы гүлдің жапырағының пішініне қарай 2 топқа бөлініп отырады.

Ағымдық жағдайды талдау

Сұрақ қоямын:

  1. Кәсіби деңгейіңіздің өсуінде қандай кедергілер бар?


  1. Мұғалімнің кәсіби өсуіне не кедергі?

  2. Сол кедергілердің себебі неде? деген сұрақтарға жауап алынады.


Ұстаздар ауызша жауап береді.



Постер дайындайды.

Талқылайды, пікір-таластырады, негізгі мақсатқа жетуде яғни кедергіден қалай шығуға болатынын бірігіп талқылайды.

Постерді ортаға шығып қорғайды.

Мүмкіндіктерді қарастыру

Кедергілерді қалай шешуге болады?

Қалай жеңесіз?

Мұғалімнің жауабына назар аудара отырып, олармен біріге отырып, кәсіби өсуге жұмыс жоспарын бірігіп анықтауға шақырамын.

  1. Өздерін бағалайды.

  2. Стикерлерге 1 жұлдыз, 1 ұсыныс жазады.

Коучингтің тиімділігін бағалау

Рефлексия

  1. Әріптестерімнің жауабын ватманға түсіріп тұрып, схема,трек сызба жасаймын. - Өздерін формативті бағалауды ұсынамын/саусақ белгілерімен/

  2. Коучингті бағалауды ұсынамын

«Сэнгвич» әдісі арқылы бағалайды. Стикер таратамын Коучингтің өтілу барысында қандай қиыншылыққа тап болдыңыз?

-Бүгінгі өткізілген коучинг тақырыбының өзектілігі неде?

-Коучинг барысында өз тәжірибеңіздегі кедергілермен бөлісуге мүмкіндік болды ма?

Қатысушы мұғалімдер өз ойларымен бөліседі.

Қорытынды

Қандай жағдайда да ұжымға ауызбіршілік, ұйымшылдық керек екенін айта келе әріптестеріме бірлік, ынтымақтың символын жасап шығару ұсынылады.


Әр мұғалім қағаздан адам бейнесін ешнәрсе қолданбай тек қолмен жырту арқылы ойып шығарады. Шыққан адам бейнесін бір – біріне жалғастыру арқылы өз тілектерін айтып,ұйымшыл ұжымның бірлікте ғана болатынын бейнелейтін бейне жасап шығады.

Тілектерін жазады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!