Материалдар / Коучинг сабақ Оқыту үшін бағалау оқу үшін бағалаудың тиімділігі

Коучинг сабақ Оқыту үшін бағалау оқу үшін бағалаудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Коучингтің жоспары



Сабақтың тақырыбы:

Оқыту үшін бағалау оқу үшін бағалаудың тиімділігі

Коучинг-сабақ мақсаты:

Оқуды жақсарту және мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында иновациялық идеялармен таныстыру .Жаңа формациядағы бағалау түрлерін тиімді қолдану Мұғалімдер оқушылардың қорытынды жасай білуге өзін- өзі бағалау және озара бағалау үдерістеріне ықпал ету

Коучинг-сабақ нәтижелері:

Мұғалімдер қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалаудың айырмашылығын біледі Критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады

Түйінді идеялар:

Жиынтық бағалау – оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін және қорытынды шығару болып табылады Калыптастырушы бағалау –оқуды жақсарту осы мүмкіндіктерді іске асыра алады.

Коучинг өткізушінің жазбалары мен тапсырмаға берілетін уақыт

Коучтың іс -әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті


5 мин









3мин







10 мин

































5 мин







15 мин











10 мин







10 мин








Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалімдер өздерінің бір жақсы мінез бір өзінің ұнамайтын мінездері туралы айту.



Коучинг басындағы көңіл күйлерін бағалау парағына белгілету.

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлемін

Миға шабуыл:

-Қалыптастырушы бағалауды қалай түсінесіз?

Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау арасындағы ерекшеліктер?

Кері байланысты оқушыларға калай береміз?

Тәжірибеде бағалаудың қандай түрлерін қолданасыз?

Оқыту үшін бағалау сізге қаншалықты маңызды?

Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз ба?

Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау және түрлерімен әдістері мен таныстыру слайдтан корсету.







Бейнефильм көрсету:

«Тағы да екілік»

Бағыттаушы сұрақтар:

Отбасы мүшелерінің көңіл күйлері қалай?

Оқушының түр әлпетінен нені аңғаруға болады?

Ол өзін қалай сезініп тұр?

Осы оқушыны қалай ынталандыруға болады?



Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындап өзара кері береді.



Рефлексия



Коучингті «4 себеп» әдісімен қорытындылау.

Бағалау парағына коучинг соңындағы көңіл күйлерін белгілету

Жағымды ахуал туғызу



Ұшбұрыш , Төртбұрыш, Бесбұрыш топтары болып бөлінеді








ДЖИГСО әдісі арқылы сұрақтарға тиімді жауап бере алады





Мұғалімдер бейнефильмді көреді.

Бейнефильм мазмұны бойынша өз ойларын айтып,ой бөліседі.

Көрген бейнефильм бойынша әңгіменің түрлерін анықтайды.






Тапсырмаларды орындап өара кері байланыс береді.


« 4 себеп» әдісі арқылы жазбаша кері байланыс жасайды.



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі