5 мин
3мин
10 мин
5 мин
15 мин
10 мин
10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімдер өздерінің бір жақсы мінез бір өзінің
ұнамайтын мінездері туралы айту.
Коучинг басындағы көңіл күйлерін бағалау парағына
белгілету.
Геометриялық фигуралар арқылы топқа
бөлемін
Миға
шабуыл:
-Қалыптастырушы бағалауды қалай
түсінесіз?
Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау
арасындағы ерекшеліктер?
Кері байланысты оқушыларға
калай береміз?
Тәжірибеде бағалаудың қандай түрлерін
қолданасыз?
Оқыту үшін бағалау сізге қаншалықты
маңызды?
Өз тәжірибеңізде бағалауға ризасыз
ба?
Қалыптастырушы бағалау мен жиынтық бағалау және
түрлерімен әдістері мен таныстыру слайдтан
корсету.
Бейнефильм көрсету:
«Тағы да екілік»
Бағыттаушы
сұрақтар:
Отбасы мүшелерінің көңіл күйлері
қалай?
Оқушының түр әлпетінен нені аңғаруға
болады?
Ол өзін қалай сезініп тұр?
Осы оқушыны қалай ынталандыруға
болады?
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындап
өзара кері береді.
Рефлексия
Коучингті «4 себеп» әдісімен
қорытындылау.
Бағалау парағына коучинг соңындағы көңіл күйлерін
белгілету
|
Жағымды ахуал туғызу
Ұшбұрыш , Төртбұрыш, Бесбұрыш топтары болып
бөлінеді
ДЖИГСО әдісі арқылы сұрақтарға тиімді жауап
бере алады
Мұғалімдер бейнефильмді көреді.
Бейнефильм мазмұны бойынша өз ойларын айтып,ой
бөліседі.
Көрген бейнефильм бойынша әңгіменің түрлерін
анықтайды.
Тапсырмаларды орындап өара кері байланыс
береді.
« 4 себеп» әдісі арқылы жазбаша кері байланыс
жасайды.
|