№
|
Уақыт
|
Кезеңдері
|
Орындалатын іс-әрекет
|
Қатысушылардың
әрекеттері
|
Ресурстар
|
Нәтиже
|
1
|
1
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
Ұйымдастыру
|
Қатысушылар жайғасады,мақсатымен
танысады
|
Фотоаппарат,камера
|
Бүгінгі коучингте нендей қызық материал
таныстырылады деген қызығушылық қалыптасады
|
2
|
2
мин
|
|
Су,
от,күн,ай суреттері арқылы топқа бөлу
|
Қораптағы су,ай,күн, от суреттерін таңдап алу
арқылы 4 топқа бөлінеді, таңдаған суретіне қарай қысқаша мінездеме
беріледі.
|
Күн,ай, су, от суреттері
|
Топқа бөліну үлгісімен танысады
|
3
|
10
мин
|
І кезең Миға шабуыл
|
Ой шақыру/ миға шабуыл. Топтық
жұмыс
|
“ОЙ ҚОЗҒАУ”
1.Елбасы Жолдауы дегеніміз
не?
2.Елбасының «Қазақстан-2030» стратегиясы
қашан
шықты? 3.
Елбасының «Қазақстан-2050»стратегиясы қашан
жарияланды?
4.Елбасы Н.Назарбаевтың 2015ж.30
қарашадағы
Қазақстан халқына арнаған жолдауының
тақырыбы
қалай аталады?
5.ХХІ ғасырдағы Ұлы Жібек жолы?
сұрақтары беріледі,жауап берген топ мүшелеріне
жұлдызша беріледі
|
Постер, маркер, парақтар,
қаламсап.
|
Әр
қатысушы өз ойын айтады, сыни ойлайды. Топта талқылап ортақ пікірді
қабылдайды.
|
4
|
18
мин
|
ІІ
кезең Мағынаны ажырату
|
Практикалық тапсырма:
«Ротация»
тәсілі
|
Әр топқа
Елбасы Н.Назарбаевтың 2015ж.30
қарашадағы
Қазақстан халқына арнаған жолдауыны тарқатылады
және жолдау бойынша 3 сұрақтан жазып, сағат тілі бағытымен келесі
топтарға беріледі.1- топ жасыл, 2- топ көк, 3-топ қызыл, 4- топқа
қара түсті маркер беріліп, топтар сұрақты және жауапты тек сол
т.спен жазады. Ең соңында өздеріне қайта келген соң топтар өз
сұрақтарының жауаптарын тексереді және бағалайды. Әрбір дұрыс сұрақ
үшін жұлдызша беріледі, қай топ көп жұлдызша жинаса сол топ
ұтады
|
Елбасы Н.Назарбаевтың 2015ж.30
қарашадағы
Қазақстан халқына арнаған
жолдауы
|
Елбасы жолдауын талқылайды және «Ротация» тәсілін
сабақта қалай қолдануды үйренеді,
идеялармен алмасады.
|
5
|
5
мин
|
|
Сергіту сәті «Биле,биле»
|
Қатысушылар орындарынан тұрып, әннің ырғағымен
билейді.Сергиді.
|
Сергіту сәтіне арналған
бейнетаспа
|
Қатысушылар жаңа серпінмен
сергіп, келесі жұмыс түрлеріне көшеді.
|
6
|
10
мин
|
ІІІ кезең.
Түйінді ой
|
«Мозайка» тәсілі
Оқушыларды ҰБТ- ге 5- сыныптан бастап дайындау
бойынша тиімді жолдарымен ой бөлісу
|
Оқушыларды ҰБТ- ге 5- сыныптан бастап дайындау
бойынша тиімді жолдарымен ой бөлісетіндей сұрақтар пазлдарға
жазылып, әр топқа беріледі.Сұрақтарға дұрыс жауап бере отырып,
пазлдарды құрастырып,флипчартқа жабыстырғанда, 1-топта цилиндр, 2-
топта конус, 3- топта куб, 4- топта пирамиданың суреттері келіп
шығады
|
Флипчарт, стикер, қайшы, желім
|
Тұжырымдар жасалып, ортақ шешімдер қабылданады,
«Мозайка» тәсілін үйренеді.
|
7
|
5
мин
|
Бекіту
|
ТЕСТ тапсырмалары
“ОЮ-ӨРНЕК”
ПЕРФОКАРТАСЫ
|
Тақырып бойынша 9 сұрақтан тұратын тест
тапсырмасы беріледі, жауаптары бір- бірімен алмасып, жұпта
тексеріледі.
Бірдей жауаптарды сызықтармен қосқанда әртүрлі
геометриялық фигуралар келіп шығады.
|
АКТ,слайд
|
ТЕСТ тапсырмаларын
“ОЮ-ӨРНЕК” ПЕРФОКАРТАСЫ әдісі арқылы тексеруді
үйренеді.
|
8
|
3
мин
|
У
кезең. Қорытынды.
|
Бағалаудың «Крестик-нөлдік» әдісімен
таныстыру
|
Оқушының
аты-жөні
|
«Т» кестесі
|
«Ойлан, тап!»
|
Оқулық-пен
жұмыс
|
«Мозайка»
әдісі
|
Үй
тапсыр-масы
|
ҰБТ-ға
дайын-дық
тесті
|
Қорытын-ды
баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау
5-6
Х – “5”
3-4
Х – “4”
2 Х
– “3”
|
|
Өткізілген коучинг қорытындысымен
танысады
|
9
|
3
мин
|
|
Қосымша лекция
|
«Сын тұрғысынан ойлау технологиясының
элементтерін сабақ кезеңдерінде тиімді пайдалану» атты пікірді
тыңдайды.
|
А.Әлімов. «Интербелсенді әдістемені ЖОО-да
қолдану мәселелері»
|
Қатысушылар өздеріне тың мағлұмат алады, ой
түйеді.
|
10
|
1
мин
|
|
Кері байланыс
«Спиральді рефлексия» арқылы
|
Өтілген коучинг туралы пікірлерін ,ойларын
жазады,
«Білемін, білдім білгім келеді» кестесіне
жапсырады. Тыңдайды, коучинг туралы өз ой-пікірлерін
айтады
|
Стикерлер,
«Білемін, білдім білгім келеді»
кестесі,
«Кір жаятын сым» кестесі
|
Қатысушылардың өзгеруге, жаңаша әдіс-тәсілдер
қолданып, білім берудің жаңа үлгісіне көшуге қаншалықты дайын
екендігі анықталады.
|
11
|
2
мин
|
|
Мотивация
«Мақсатыңа жет!» көрсетіледі
|
Әрбір іске, келешекке белгілі бір мақсат қоя
білсек, ісіміз әрдайым жемісті де табысты болады
|
|
|