№
|
Тапсырма
|
Мақсат,
нәтиже
|
Сұрақтар
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
Ресурстар
|
1.Проблеманы
анықтау
|
1
|
«Аспалы кіржайғыш» әдісі
арқылы қатысушылар кері байланыс түрлерін таңдап алып, соны
им-ишарамен көрсетеді.
|
Көңіл-күйді көтеру мен зейінді
шоғырландыру.
|
Коучинг алдын көңіл-күйіміз
көтерілді ме?
|
|
Әртүрлі түсті кіржайғыш пен
түрлі түсті қағаздар
|
2.
|
«Кері байланыстың
түрлеріне» байланысты қатысушыларды
топтастыру.
1) «Графикалық КБ»
тобы
2) «Ауызша КБ»
тобы
3) «Жазбаша КБ»
тобы
|
Қатысушылар өз топтарының
атына сәйкес топтасып, өз топтарының атына сай бір КБ түрін қағазға
салады.
|
Өз сабақтарыңызда қандай кері
байланыс түрлерін
қолданасыздар?
|
«От шашу» әдісі арқылы
мадақтау
|
Топ аттары жазылған
қағаздар,
Ақ
қағаз
|
3.
|
Коучинг тақырыбымен ,
мақсатымен таныстыру
|
|
|
|
Слайд көрсету
арқылы
|
4.
|
Күтілетін нәтижені «Табыс
баспалдағы» әдісі арқылы бойынша
анықтау.
|
Бүгінгі коучинг сабағындағы
қажеттіліктерді анықтау
|
1баспалдақ-Мен не
білемін?
2 баспалдақ-Мен нені
үйренгім келеді?
3.Өз тәжірибемде
қолданамын
|
Терең тыңдалым, ұжымда
жариялау
|
«Табыс баспалдағының» суреті
мен түрлі-түсті стикерлер
|
2.Проблеманы
шешу
|
5
|
Кері байланыс туралы
Бақтыбаева Кулизаттың бейнежазбасын көрсету және әр топ көрген
бейнежазбадан постер қорғау
|
Кері байланыс туралы
түсініктері кеңейе түседі және кері байланыс пен рефлексияны
салыстырып, бір-бірінен
ажыратады.
|
-Сабақ беруде кері
байланыстың қажеттілігі неде деп
ойлайсыз?
|
«Сыншы дос» әдісі арқылы әр
топ бір-бірлерін бағалайды.
|
Плакаттар,
Әртүрлі
стикерлер,
Маркерлер, желім,
қайшы
|
6.
|
Кері байланыс пен рефлексия
туралы мәтінді беріп,терең оқылым болып «Үшбұрыш» әдісі арқылы әр
топ бір-бірлеріне түсіндіреді. Соңында «Ақылды қалпақ» әдісі арқылы
қорытындылау
|
Кері байланыс пен рефлексия
туралы түсініктері кеңейеді, кері байланыс пен рефлексияны
салыстырады, «Ақылды қалпақ» арқылы кері байланыс туралы алған
мәліметтерді синтездейді
|
-Кері байланысты
қандай мақсатта қолданамыз?
-Өз сабақтарыңызда қандай кері
байланысты қолданасыз? Т.б
|
Әр топтан бір адам шығып
(бағалаушы) әр топтың жұмысына кері байланыс береді, топтартың
жұмысын бағалайды.
|
Кері байланыс пен
рефлексия жазылған
парақшалар,
6 түрлі
қалпақ
|
7
|
Сергіту
сәті
«Өзіме кері байланыс беремін»
стратегиясын қолданып, қатысушыларды
сергіту.
|
Қатысушылар әрқайсысы өзіне
кері байланыс береді
|
|
Мадақтау сөздерін
айту
|
«Өзіме кері
байланыс» парақшасы
|
8
|
Интерактивті
тақтадан «Кері байланыстың түрлерін» атты таныстырылыммен
таныстырамын.
|
Қатысушылар кері
байланыстың түрлерімен
танысады.
|
-Өз тәжірибесінде
кері байланыстың қандай түрін қолданып
жүрсіз?
-Бүгінгі коуч
көрсеткен таныстырылымнан қандай кері байланыс сізге
ұнады?
|
«Смайликтер» арқылы
бағалау
|
Интербелсенді
тақта,
Алдын ала
дайындалған таныстырылым
|
9.
|
Ширату
тапсырмасы
«Білгенімді
тәжірибемде қолданамын»
стратегиясы
|
Оқушылардың жазған
жұмыстарын таратып, әр қатысушы әр оқушының жұмысына кері байланыс
береді
|
- -КБ түрлерін тәжірибеде
қолдана алдыңыздар ма?
|
«Сыншы дос»
айдарымен жұптық бағалау
|
|
3.Проблема шешімін
қорытындылау
|
10.
|
Кері
байланыс
«Коучқа
хат»
|
Қатысушылар коучке
кері байланыстарын хат түрінде жазып
береді.
|
-Коучинг сіздерге
ұнады ма?
-Коучингтен кейін өз
сабағыңызды нені өзгертесіз?
|
Өатысушыларға алғыс
білдіру.
|
«Пікірлер»
тақтасы
|