Материалдар / Коучинг сабақ "Қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың тиімділігі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Коучинг сабақ "Қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың тиімділігі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарламамен сабақ беретін мұғалімдерге кері байланысты қалай беру керектігін түсіндіруде өз көмегін берері анық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
834
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы Алатау ауданы КММ № 149 ЖББ мектеп


«Бекітемін:» «Келісемін:»

Мектеп директоры Әдістемелік бірлестік жетекшісі

З.Зейнуллаева _______ З.Джумабаева__________

Коучинг жоспары


Коучинг тақырыбы: Қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың тиімділігі

Мақсаты: -Кері байланыс пен рефлексияның айырмашылықтарын анықтайды, кері байланыстың түрлерімен танысады,

қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың тиімді қолдана алады.

Күтілетін нәтиже:

-кері байланыс пен рефлексияны бір-бірінен ажыратады.

-кері байланыстың түрлерін біледі.

- қалыптастырушы бағалауда кері байланыстың түрлерін қолданады.

Тапсырма

Мақсат, нәтиже

Сұрақтар

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

1.Проблеманы анықтау

1

«Аспалы кіржайғыш» әдісі арқылы қатысушылар кері байланыс түрлерін таңдап алып, соны им-ишарамен көрсетеді.

Көңіл-күйді көтеру мен зейінді шоғырландыру.

Коучинг алдын көңіл-күйіміз көтерілді ме?


Әртүрлі түсті кіржайғыш пен түрлі түсті қағаздар

2.

«Кері байланыстың түрлеріне» байланысты қатысушыларды топтастыру.

1) «Графикалық КБ» тобы

2) «Ауызша КБ» тобы

3) «Жазбаша КБ» тобы

Қатысушылар өз топтарының атына сәйкес топтасып, өз топтарының атына сай бір КБ түрін қағазға салады.

Өз сабақтарыңызда қандай кері байланыс түрлерін қолданасыздар?

«От шашу» әдісі арқылы мадақтау

Топ аттары жазылған қағаздар,

Ақ қағаз

3.

Коучинг тақырыбымен , мақсатымен таныстыру




Слайд көрсету арқылы

4.

Күтілетін нәтижені «Табыс баспалдағы» әдісі арқылы бойынша анықтау.

Бүгінгі коучинг сабағындағы қажеттіліктерді анықтау

1баспалдақ-Мен не білемін?

2 баспалдақ-Мен нені үйренгім келеді?

3.Өз тәжірибемде қолданамын

Терең тыңдалым, ұжымда жариялау

«Табыс баспалдағының» суреті мен түрлі-түсті стикерлер

2.Проблеманы шешу

5

Кері байланыс туралы Бақтыбаева Кулизаттың бейнежазбасын көрсету және әр топ көрген бейнежазбадан постер қорғау

Кері байланыс туралы түсініктері кеңейе түседі және кері байланыс пен рефлексияны салыстырып, бір-бірінен ажыратады.

-Сабақ беруде кері байланыстың қажеттілігі неде деп ойлайсыз?


«Сыншы дос» әдісі арқылы әр топ бір-бірлерін бағалайды.

Плакаттар,

Әртүрлі стикерлер,

Маркерлер, желім, қайшы

6.

Кері байланыс пен рефлексия туралы мәтінді беріп,терең оқылым болып «Үшбұрыш» әдісі арқылы әр топ бір-бірлеріне түсіндіреді. Соңында «Ақылды қалпақ» әдісі арқылы қорытындылау

Кері байланыс пен рефлексия туралы түсініктері кеңейеді, кері байланыс пен рефлексияны салыстырады, «Ақылды қалпақ» арқылы кері байланыс туралы алған мәліметтерді синтездейді

-Кері байланысты қандай мақсатта қолданамыз?

-Өз сабақтарыңызда қандай кері байланысты қолданасыз? Т.б

Әр топтан бір адам шығып (бағалаушы) әр топтың жұмысына кері байланыс береді, топтартың жұмысын бағалайды.

Кері байланыс пен рефлексия жазылған парақшалар,

6 түрлі қалпақ

7


Сергіту сәті

«Өзіме кері байланыс беремін» стратегиясын қолданып, қатысушыларды сергіту.

Қатысушылар әрқайсысы өзіне кері байланыс береді

Мықты

әлсіз

3

3




Мадақтау сөздерін айту

«Өзіме кері байланыс» парақшасы

8

Интерактивті тақтадан «Кері байланыстың түрлерін» атты таныстырылыммен таныстырамын.

Қатысушылар кері байланыстың түрлерімен танысады.

-Өз тәжірибесінде кері байланыстың қандай түрін қолданып жүрсіз?

-Бүгінгі коуч көрсеткен таныстырылымнан қандай кері байланыс сізге ұнады?

«Смайликтер» арқылы бағалау

Интербелсенді тақта,

Алдын ала дайындалған таныстырылым

9.

Ширату тапсырмасы

«Білгенімді тәжірибемде қолданамын» стратегиясы

Оқушылардың жазған жұмыстарын таратып, әр қатысушы әр оқушының жұмысына кері байланыс береді

- -КБ түрлерін тәжірибеде қолдана алдыңыздар ма?

«Сыншы дос» айдарымен жұптық бағалау


3.Проблема шешімін қорытындылау

10.

Кері байланыс

«Коучқа хат»

Қатысушылар коучке кері байланыстарын хат түрінде жазып береді.

-Коучинг сіздерге ұнады ма?

-Коучингтен кейін өз сабағыңызды нені өзгертесіз?

Өатысушыларға алғыс білдіру.

«Пікірлер» тақтасы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!