Байназаров Айдын Айткалиевич «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» В 2 есебі
№1 топ Мұғалім портфолиосы
ПШО филиалы Өскемен қаласы 2017 ж
Бекітемін:_____________________Қасенов М .Қ.
мектеп директоры
Коучинг жоспары
|
Апта Күн |
Күні 25.09. |
Байназаров А А |
Өткізілетін орны: АӘД кабинеті |
|||||||||
|
Тақырыбы |
Қысқа мерзімді жоспарды құру
|
|||||||||||
|
Мақсаты |
Қысқа мерзімді жоспар туралы жалпы мәлімет беріп, түрлі пәндерден жоспарлар дайындауды үйрету
|
|||||||||||
|
Нәтижесі |
Қысқа мерзімді жоспар туралы біледі, оны іс - тәжірибеде дұрыс қолдана алады. |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Слайдтар, маркерлер, стикерлер (әр түсті), тапсырмаларға арналған А3, ҚМЖ үлгісі. |
|||||||||||
|
Оқыту барысы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Коучингке қатысушылардың іс- әрекеті,күтілетін нәтижелер |
|||||||||
|
50 минут |
||||||||||||
|
3 минут |
басталуы |
Психологиялық ахуал орнату (Әріптестерді музыка әуенімен қарсы алады.) Ұйымдастыру кезеңі Түрлі-түсті стикер арқылы топқа бөлу |
Жағымды ахуал қалыптасады. Стикерлер таңдау арқылы топқа бөлінеді |
|||||||||
|
10 минут 5 минут 15 минут 3 минут |
Ортасы
|
«Миға шабуыл» Тақырыпқа шығу барысында миға шабуыл жасалады. « ҚМЖ дегеніміз не?», «ҚМЖ құрылымы қандай » сұрақтары беріледі. Әр жұмысты орындамас бұрын , мақсатын хабардар етіп, уақытын белгілеп отырамын Қысқа мерзімді жоспарлау Презентация Топтық жұмыс «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы, топқа Қысқа мерзімді жоспардың үлгілерін тарату.
Сергіту сәті: «Картоп» ойыны |
Берілген сұрақтар бойынша мұғалімдер өз ойларын , идеяларын әр топ постерге салады және қорғайды. Өз жұмыстарымен салыстырады. Әр топты өз бекетінің жанына орналастырамыз. Уақыт беріледі,уақыт аяқталғаннан кейін 1 ші топ кабинеттегі жаңа бекетке көшеді, ол бекетте бұған дейін болған 2 ші топ идеяларын негізге ала отырып, талқылауды жалғастырады. Мұғалімдер постер бойынша берілген жоспар үлгілерін дәстүрлі сабақ жоспарларымен салыстырады. Ортаға шығып шеңберде сергіту әрекеттерін жасайды. |
|||||||||
|
10 минут |
аяқталуы |
Бекіту «Еркін талқылау» әдісі арқылы ҚМЖ кезеңдерін талдау 1.Сабақтың мақсатын анықтау 2.Тілдік мақсаттарын анықтау. 3.Бағалау критерилерін анықтау. 4.Дескриптор құру. 5.Рефлексия жасау |
Мұғалімдер ҚМЖ құрады үйренеді,құрылымдарын анықтайды,рефлексия жасайды. |
|||||||||
|
4 минут |
Қорытындылау
|
Кері байланыс «ББҮ» кестесі арқылы кері байланыс орнату
|
Мұғалімдер кестені толтыру арқылы коучинг сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
|||||||||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия
|
Рефлексия .
2. Алған материал тәжірибеңізге пайдалы деп ойлайсыз ба? 3. Не үйрендіңіз?
|
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Коучинг сабақ "Қысқа мерзімді жоспарды құру"
Коучинг сабақ "Қысқа мерзімді жоспарды құру"
Байназаров Айдын Айткалиевич «Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы» В 2 есебі
№1 топ Мұғалім портфолиосы
ПШО филиалы Өскемен қаласы 2017 ж
Бекітемін:_____________________Қасенов М .Қ.
мектеп директоры
Коучинг жоспары
|
Апта Күн |
Күні 25.09. |
Байназаров А А |
Өткізілетін орны: АӘД кабинеті |
|||||||||
|
Тақырыбы |
Қысқа мерзімді жоспарды құру
|
|||||||||||
|
Мақсаты |
Қысқа мерзімді жоспар туралы жалпы мәлімет беріп, түрлі пәндерден жоспарлар дайындауды үйрету
|
|||||||||||
|
Нәтижесі |
Қысқа мерзімді жоспар туралы біледі, оны іс - тәжірибеде дұрыс қолдана алады. |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Слайдтар, маркерлер, стикерлер (әр түсті), тапсырмаларға арналған А3, ҚМЖ үлгісі. |
|||||||||||
|
Оқыту барысы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Коучинг кезеңдері |
Қолданатын әдіс-тәсілдер |
Коучингке қатысушылардың іс- әрекеті,күтілетін нәтижелер |
|||||||||
|
50 минут |
||||||||||||
|
3 минут |
басталуы |
Психологиялық ахуал орнату (Әріптестерді музыка әуенімен қарсы алады.) Ұйымдастыру кезеңі Түрлі-түсті стикер арқылы топқа бөлу |
Жағымды ахуал қалыптасады. Стикерлер таңдау арқылы топқа бөлінеді |
|||||||||
|
10 минут 5 минут 15 минут 3 минут |
Ортасы
|
«Миға шабуыл» Тақырыпқа шығу барысында миға шабуыл жасалады. « ҚМЖ дегеніміз не?», «ҚМЖ құрылымы қандай » сұрақтары беріледі. Әр жұмысты орындамас бұрын , мақсатын хабардар етіп, уақытын белгілеп отырамын Қысқа мерзімді жоспарлау Презентация Топтық жұмыс «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы, топқа Қысқа мерзімді жоспардың үлгілерін тарату.
Сергіту сәті: «Картоп» ойыны |
Берілген сұрақтар бойынша мұғалімдер өз ойларын , идеяларын әр топ постерге салады және қорғайды. Өз жұмыстарымен салыстырады. Әр топты өз бекетінің жанына орналастырамыз. Уақыт беріледі,уақыт аяқталғаннан кейін 1 ші топ кабинеттегі жаңа бекетке көшеді, ол бекетте бұған дейін болған 2 ші топ идеяларын негізге ала отырып, талқылауды жалғастырады. Мұғалімдер постер бойынша берілген жоспар үлгілерін дәстүрлі сабақ жоспарларымен салыстырады. Ортаға шығып шеңберде сергіту әрекеттерін жасайды. |
|||||||||
|
10 минут |
аяқталуы |
Бекіту «Еркін талқылау» әдісі арқылы ҚМЖ кезеңдерін талдау 1.Сабақтың мақсатын анықтау 2.Тілдік мақсаттарын анықтау. 3.Бағалау критерилерін анықтау. 4.Дескриптор құру. 5.Рефлексия жасау |
Мұғалімдер ҚМЖ құрады үйренеді,құрылымдарын анықтайды,рефлексия жасайды. |
|||||||||
|
4 минут |
Қорытындылау
|
Кері байланыс «ББҮ» кестесі арқылы кері байланыс орнату
|
Мұғалімдер кестені толтыру арқылы коучинг сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
|||||||||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия
|
Рефлексия .
2. Алған материал тәжірибеңізге пайдалы деп ойлайсыз ба? 3. Не үйрендіңіз?
|
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз














