Ататүрік атындағы
№ 17
мектеп-гимназия
Коучинг: «Сабақты зерттеудің және
ұйымдастырудың тиімді жолдары»
Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы
Қатысатын
мұғалім:30
Мақсаты:
-
Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды
жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге
Lesson Study әдісін меңгеру.
-Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді
қалай пайдалануға болатынын тереңірек
үйрету.
Міндеттері:
-Lesson stady әдісінің өзіндік ерекшелігін
ұғыну.
-Lesson stady әдісінің тиімділігіне көз
жеткізу
-Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге,
өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу
Күтілетін нәтиже:
-Мұғалімдер Lesson Study үдерісін оқытуды
жетілдіру және онын сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде
Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен ынтымақтастық
орнатады;
-
Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын
түсінуді үйренеді, мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты
өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік
алады;
-
Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі
мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның
сапасын арттыруға мүмкіндік алады.
-Түйінді идеялар арқылы рефлексиялық есеп
жазуды үйренеді.
Материалдар және
ресурстар:
Компьютер, интерактивті тақта, бейнежазба,
үлестірме материалдар, маркерлер, стикерлер, плакаттар,
тапсырмалар
Кіріспе
сөз: Мөлдір - «Ойлау оңай, әрекет
қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны» – деп, неміс
халқының ақын-жазушысы Иоганн Гете айтқандай, зерттеу сабағын
тәжірибеге енгізу барысында, біраз қиындықтар болды, тығырыққа
тірелдік. Бірақ «қиын болды» деп ісімізді аяқсыз қалдырмадық.
Қиындық туғызған проблеманы бірлесе, ақылдаса отырып шешуге
тырыстық. Соның нәтижесінде өткізген зерттеу сабақтарымыз біршама
нәтиже береді деп ойлаймын Осы зерттеу сабақтарында алған
тәжірибемізбен бөлісу мақсатында ұйымдастырылған «Сабақты
зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»
тақырыбындағы
семинар-коучингіне қош
келдіңіздер Бүгінгі біздің басты мақсатымыз зерттеу сабақтары
бойынша іс-тәжірибемен бөлісу.
№
|
Уақыты
|
Коучтің іс әрекеті
|
Мұғалімдердің іс әрекеті
|
Қолданатын әдіс- тәсілдер
|
Табыс критерийлері
|
|
1
|
10 минут
|
Жағымды ахуал
орнату
5 есім 5 әрекет
|
Коучтың алдында мұғалімдер 5 есім жазып,5
берілген әрекет жасайды
|
5
+5
әдісі
|
-топ құрылады
|
2
|
35 минут
|
Үй
тапсырмасы:
Өз
топтарын қорғату.
|
Әр
топ өз топтарының зерттеу сабағын жүргізу
бойынша есебін қорғайды. Бұл әдістің тиімділігімен
бөліседі.
Дескриптор
-Жоспарды нақты құра
алады -2 балл
- Сабақ өтізу туралы есеп бере
алады
-4
балл
үш«бақыланатын оқушы» туралы
талдауды бере алады -2 балл
|
Еркін микрофон
|
-
әдістерді үйренеді, немесе еске түсіреді,
- тиімділігін анықтайды
|
3
|
|
Мағынаны
ажырату: Әр
топқа тапсырма беріледі. тапсырма бойынша үлестірме ақпараттар
таратылады. Жеребе алу бойынша сұрақтарды
талқылайды.
1 топ. Деректер сенімді,шынайы болу
үшін олар қандай болу керек ?
2 топ. Зерттеу сұрағын алу үшін
проблеманы қалай анықтаймыз?
3
топ.Тізбектелген
сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі
қандай?
4 топ. Зерттеу сабағы кезінде бақылау қалай
жүргізіледі?
5 топ Тізбектелген сабақтан
кейін топ мүшелерімен талдау қалай
жасалынады?
|
Таңдаған сұрақтарды топпен
ойланып талдайды, әріптестерімен
бөліседі Постер құрады.
Зерттеу
сабағынан
кейінгі талдау
Талқылау
, ой түюге бағыттайды.
Топтар бір бірін
бағалайды
Дескриптор
|
Топтас,ойлан,
бөліс
|
- Басқаны тыңдай білуге, өз ойын тұжырымдап
жеткізе білуге үйренеді
|
4
|
2
минут
|
Рефлексия: Тапсырма қорытындысы бойынша
топтардың керібайланысы «Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін,
себебі....»
«Мен .......туралы ойлануым
керек,себебі......»
«Мен...... қоқысқа
тастаймын,себебі......»
|
|
Сын
тұрғысынан ойлау әдісінің
стратегиялары
|
Бірін-бірі тыңдау, корытындылар мен шолу жасау,
болжамдар мен ұсыныстар жасап үйренеді, алған білімдерін практикада
қолданады
|
Қолданылған
әдебиеттер:
-
Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым,
2018 жыл.
-
Қазақстан Республикасы педагогикалық
қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018
жыл.
-
Lesson stady: нұсқаулық Пит
Дадли
-
www.ssuecxtabe