КОУЧИНГ ӨТКІЗУ ЖОСПАРЫ
№1
Коучинг-семинар.
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
«Маған айтып берсең –
ұмытып қаламын, Көрсетсең – есте
сақтаймын,
Өзіме жасатсаң –
үйренемін».
Күні: 05.11.2016ж
III-деңгейлі мұғалім:
Ходжаназарова Бағила
|
Өтілетін жер: №34кабинет,интерактивті
тақта
Қатысушылар:мектеп
мұғалімдері
45мұғалім
|
|
Сабақтың тақырыбы
|
«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»
Сыни ойлау- ойды шыңдау.
|
|
Жалпы мақсаты:
|
- Сабаққа
бала қызығушылығын ояту жолдарын білу.
- білім беруде педагог мамандардың біліктілігін
көтеру.
|
|
Оқытуда күтілетін
нәтижелер
|
-Қисынды
ойлау қабілеті дамиды.;
-Мақсат
қоюдың жаңа әдiстерi мен формаларын танып-білу;
-қойылған мақсат,міндеттер қолжетімді болуы
керектігін,белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін,шынайы болуы
керектігін түсіну.
|
|
Дереккөздер
|
- Мұғалімге
арналған нұсқаулық
-
«Күріш өсіру», «Сандар», «Хирург»
-
"Аралас,топтас,жұптас "ойыны
-
видеороликтер
|
|
Ресурстар
|
Стикерлер, маркерлер, қағаз, интераткивті
тақта
|
|
Түйінді идеялар
|
Оқушынының қызығушылығын қалай ояту керектігін
біледі.
|
|
Жаттығулар мен бірлескен
жұмысқа негізделген тәсілдер барысы
|
|
Жаттығулар
|
Жаттығудың мазмұны
|
Жұмыс әдісі
|
уақыт
|
|
Бастапқы байланыс
|
Жағымды ахуал
туғызу
«Менің көршімнің
жетістіктері»
|
Оқу жылынан бастап қол жеткен
жетістіктерін айтады
|
8 мин
|
|
Топқа бөлу
|
От,су,күн,ай,жер суреттері арқылы
мұғалімдерді
осы атауларға сай топтарға бөлу.
5 топқа
бөліну.
Сипаттама беру.
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз
білімдерін насихаттай білетін жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза,
жаңалықтарға жаны құмар жандар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып
белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар.
Ай. Ойшыл да арманшыл, айдай жарқырап жан –жағына жарық сыйлай
алатын жандар. Жер. Қай кезде де, қандай жағдайда да жердей салмақты,
қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл
жандар.
|
Мұғалімдер осы
атауларға сай топтарға бөлінді.
Сипаттама айтылды
|
2 мин
|
|
Коучингтің
тақырыбын негіздеу
|
Тапсырма №1«Күрішті
өсіру»
Тапсырма №2 «Хирург»
Түрткі сауал: Сыни тұрғыдан ойлай отырып,оқу әдісіне
байланыстырыңыз.
Пікір талас
тудыру.
|
Сыни тұрғыдан ойлай отырып,өз
ой-пікірлерін білдірді. Пікір талас
жүргізді.
|
12
мин
|
|
Сыни тұрғыдан
ойлау:
|
А) Сөзжұмбақ: (интербелсенді тақтада
сөздің астын сызады)
Тақтаға мынадай сөздер жазылады:
«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген,
сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім,
жымыңдаған» Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт
біріктіреді? Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында сан есім
жасырылған.
|
Әр топ өз жауаптарын
айтты.
|
5 мин
|
|
Кері байланыс
|
"Наши дети" видеоролик.
Сұрақтарға жауап беру.
|
видеоролик
|
10 мин
|
|
Сергіту сәті
|
«Қызыл өрік»
өлеңі
|
|
3 мин
|
|
Қысқаша рефлексия
|
- Мені
қызықтырған..., - Біз бүгін мына мәселелерді
талдадық
«Кемпірқосақ» суретін салдыру
арқылы 5 мин
|
|
|
|
|
|
|
|
III-деңгейлі мұғалім:
Ходжаназарова Б
Барысы:
Бағдарлама
модульдері:
1. Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер
2. Сыни тұрғыдан ойлауға
үйрету
3. Оқыту үшін бағалау және
оқуды бағалау.
4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды (АКТ)
пайдалану
5. Талантты және дарынды балаларды
оқыту
6. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
және оқу
7. Оқытуды басқару және
көшбасшылық.
1.Жаттығулар: Тренинг:
«Меніңкөршімніңжетістіктері» оқу жылынан бастап қол жеткен
жетістіктерін айтады.
2. От,Су,Күн,Ай. Жер суреттері
арқылы топқа бөлу.
От.Қайкездеде,
қандайжағдайдадаотболыпжанып,
өзбілімдеріннасихаттайбілетінжандар.
Су. Жандарыжақсылықтысүйетін,
көңілдерісудайтаза,
жаңалықтарғажанықұмароқушылар.
Күн.Жанындағыларға жылу сыйлап
жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын
топ.
Ай. Ойшылдаарманшыл,
қиындықтарғамойымайтынержүрек,
батылжандар.
(мұғалімдеросыатауларғасайтоптарғабөлу)
Жер.
Қай кезде де, қандай
жағдайда да жердей салмақты, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл
жандар
3. А."Күріш
өсіру" Шетелдің ғалымы үш бірдей 2
литрлік банкіге бірдей көлемде су құйып , күріш салып,аузын жауып
қояды.Күнделікті сол банкілерге барып бірінші банкіге «Сен қандай
кереметсің,сұлусың,адемісің,жақсысың,тамашасың», екінші банкіге
«Сен жақсысың,жарайсың», деп үшінші банкіге мүлде көңіл
бөлмейді.Бір апта өткеннен кейн банкілерді тексереді.Сонда бірінші
банкі құлпырып,жайқалып тұр, екінші банкі орташа қалыпта тұр, ал
үшінші банкі мүлде өспей шіріп
кеткен.
Түрткі
сауал: Сыни тұрғыдан ойлай
отырып,оқу әдісіне байланыстырып,пікір талас
тудыру.
Б.«Хирург»
Автомобиль авариясында бір жігіт қатты жарақат алады, ал қасында
отырған әкесі мерт болады. Жігітті жедел түрде ауруханаға
жеткізеді. Алайда алдарынан шыққан хирург бұл жігітке операция
жасаудан бас тартты:
-Мен өз балама операция жасай алмаймын! –деп.
Сұрақ: Хирург жігітке кім боп
келеді?
4.Сыни тұрғыдан
ойлау:
Сөзжұмбақ: (интербелсенді тақтада
сөздің астын сызады)
Тақтаға мынадай сөздер жазылады:
«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген,
сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім,
жымыңдаған»
Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт
біріктіреді?
Жауабы: келтірілген сөздердің
барлығында сан есім
жасырылған.
5.Кері байланыс:"Наши
дети " видеоролик. Сұрақтарға жауап
беру.
«Наши дети»фильмінен
үзінді көрсетілуімен басталды.
Тақырыпқа шыққанан
кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар
қойылды:
1)Фильмдегі мұғалім
туралы ойыңыз,ол қандай адам?
2)Кинодағы мұғалімге
баға беріңіз
3)Қазіргі мұғалім қандай
болу керек?
Критерийарқылыбағалау.
6.Сергітусәті: «Қызыл
өрік»
7. Қысқашарефлексия.
"Мені қызықтырған
........,- Біз бүгін мына мәселелерді талдадық. «Кемпірқосақ» суретін
салдыру арқылы