Материалдар / Коучинг-семинар "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг-семинар "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл семинарда сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушыларға қалай тапсырмалар беру керек екендігі айтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
461
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

КОУЧИНГ ӨТКІЗУ ЖОСПАРЫ №1 Коучинг-семинар. «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»«Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, Көрсетсең – есте сақтаймын,Өзіме жасатсаң – үйренемін».
Күні: 05.11.2016жIII-деңгейлі мұғалім: Ходжаназарова БағилаӨтілетін жер: №34кабинет,интерактивті тақтаҚатысушылар:мектеп мұғалімдері45мұғалім
Сабақтың тақырыбы«Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету» Сыни ойлау- ойды шыңдау.
Жалпы мақсаты:- Сабаққа бала қызығушылығын ояту жолдарын білу.- білім беруде педагог мамандардың біліктілігін көтеру.
Оқытуда күтілетін нәтижелер-Қисынды ойлау қабілеті дамиды.;-Мақсат қоюдың жаңа әдiстерi мен формаларын танып-білу;-қойылған мақсатіндеттер қолжетімді болуы керектігін,белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін,шынайы болуы керектігін түсіну.
Дереккөздер- Мұғалімге арналған нұсқаулық- «Күріш өсіру», «Сандар», «Хирург»- "Араласоптас,жұптас "ойыны- видеороликтер 
РесурстарСтикерлер, маркерлер, қағаз, интераткивті тақта
Түйінді идеяларОқушынының қызығушылығын қалай ояту керектігін біледі.


Жаттығулар мен бірлескен жұмысқа негізделген тәсілдер барысы
ЖаттығуларЖаттығудың мазмұныЖұмыс әдісіуақыт
Бастапқы байланысЖағымды ахуал туғызу«Менің көршімнің жетістіктері»Оқу жылынан бастап қол жеткен жетістіктерін айтады8 мин
Топқа бөлуОт,су,күн,ай,жер суреттері арқылы мұғалімдерді осы атауларға сай топтарға бөлу. 5 топқа бөліну.Сипаттама беру. От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар. Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар жандар.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын жандар. Ай. Ойшыл да арманшыл, айдай жарқырап жан –жағына жарық сыйлай алатын жандар. Жер. Қай кезде де, қандай жағдайда да жердей салмақты, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар. Мұғалімдер осы атауларға сай топтарға бөлінді.Сипаттама айтылды

2 мин
Коучингтің тақырыбын негіздеу

Тапсырма №1«Күрішті өсіру»Тапсырма №2 «Хирург»Түрткі сауал: Сыни тұрғыдан ойлай отырып,оқу әдісіне байланыстырыңыз. Пікір талас тудыру.Сыни тұрғыдан ойлай отырып,өз ой-пікірлерін білдірді. Пікір талас жүргізді.12 мин
Сыни тұрғыдан ойлау:А) Сөзжұмбақ: (интербелсенді тақтада сөздің астын сызады)Тақтаға мынадай сөздер жазылады:«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған»Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында  сан есім жасырылған.Әр топ өз жауаптарын айтты.5 мин
Кері байланыс"Наши дети" видеоролик. Сұрақтарға жауап беру. видеоролик10 мин
Сергіту сәті «Қызыл өрік» өлеңі 3 мин
Қысқаша рефлексия- Мені қызықтырған..., - Біз бүгін мына мәселелерді талдадық«Кемпірқосақ» суретін салдыру арқылы 5 мин












III-деңгейлі мұғалім: Ходжаназарова ББарысы:Бағдарлама модульдері:1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.4. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ)       пайдалану5. Талантты және дарынды балаларды оқыту6. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу7. Оқытуды басқару және көшбасшылық.1.Жаттығулар: Тренинг: «Меніңкөршімніңжетістіктері» оқу жылынан бастап  қол жеткен жетістіктерін айтады. 2. От,Су,Күн,Ай. Жер суреттері арқылы топқа бөлу.От.Қайкездеде, қандайжағдайдадаотболыпжанып, өзбілімдеріннасихаттайбілетінжандар.Су. Жандарыжақсылықтысүйетін, көңілдерісудайтаза, жаңалықтарғажанықұмароқушылар.Күн.Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.Ай. Ойшылдаарманшыл, қиындықтарғамойымайтынержүрек,  батылжандар. (мұғалімдеросыатауларғасайтоптарғабөлу)Жер. Қай кезде де, қандай жағдайда да жердей салмақты, қиындықтарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар3. А."Күріш өсіру" Шетелдің ғалымы үш бірдей 2 литрлік банкіге бірдей көлемде су құйып , күріш салып,аузын жауып қояды.Күнделікті сол банкілерге барып бірінші банкіге «Сен қандай кереметсің,сұлусың,адемісің,жақсысың,тамашасың», екінші банкіге «Сен жақсысың,жарайсың», деп үшінші банкіге мүлде көңіл бөлмейді.Бір апта өткеннен кейн банкілерді тексереді.Сонда бірінші банкі құлпырып,жайқалып тұр, екінші банкі орташа қалыпта тұр, ал үшінші банкі мүлде өспей шіріп кеткен.Түрткі сауал: Сыни тұрғыдан ойлай отырып,оқу әдісіне байланыстырып,пікір талас тудыру. Б.«Хирург»Автомобиль авариясында бір жігіт қатты жарақат алады, ал қасында отырған әкесі мерт болады. Жігітті жедел түрде ауруханаға жеткізеді. Алайда алдарынан шыққан хирург бұл жігітке операция жасаудан бас тартты:-Мен өз балама операция жасай алмаймын! –деп.Сұрақ: Хирург жігітке кім боп келеді?4.Сыни тұрғыдан ойлау: Сөзжұмбақ: (интербелсенді тақтада сөздің астын сызады)Тақтаға мынадай сөздер жазылады:«Бірлік, бекінген, күш, төрткүл, әбестік, қалтырау, жетіген, сегізаяқ, тоғызқұмалақ, қонақ, қырықтық, келу, желтоқсан, жүзім, жымыңдаған»Сұрақ: Бұл сөздерді қандай жәйт біріктіреді?Жауабы: келтірілген сөздердің барлығында  сан есім жасырылған.5.Кері байланыс:"Наши дети " видеоролик. Сұрақтарға жауап беру. «Наши дети»фильмінен үзінді көрсетілуімен басталды.Тақырыпқа шыққанан кейін мұғалімдерге арнайы дайындалған сұрақтар қойылды:1)Фильмдегі мұғалім туралы ойыңыз,ол қандай адам?2)Кинодағы мұғалімге баға беріңіз3)Қазіргі мұғалім қандай болу керек?Критерийарқылыбағалау. 6.Сергітусәті: «Қызыл өрік»7. Қысқашарефлексия. "Мені қызықтырған ........,- Біз бүгін мына мәселелерді талдадық. «Кемпірқосақ» суретін салдыру арқылы









































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!