Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Коучинг-сессия
Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтік оқытуды білім берудегі тиімді тәсіл ретінде қарастыру арқылы диалогтық оқытудың зерттеушілік әңгіме түрлерімен танысу. Диалогтік оқытудың зерттеушілік әңгіме стратегиясын тәжірибеде қолдану дағдыларын жетілдіру. Диалогтік оқыту зерттеушілік әңгіме туралы түсінік қалыптастырады. Диалогтік оқыту зерттеушілік әңгіме техникасын меңгередң. Тәжірибеде бұл стратегияны қолдануға мүмкіндіктері болады.
Диалогтік оқытуды білім берудегі тиімді тәсіл ретінде қарастыру арқылы диалогтық оқытудың зерттеушілік әңгіме түрлерімен танысу. Диалогтік оқытудың зерттеушілік әңгіме стратегиясын тәжірибеде қолдану дағдыларын жетілдіру.
Міндеттер:
Толеранттық, ашықтылық және коммуникабелдік сипаты бар қарым-қатынастын дамыту.
Оқытунәтижелері:
Тақырыптың мұғалімдерге беретін көмегі:1.Диалогтік оқыту зерттеушілік әңгіме туралы түсінік қалыптастырады;2.Диалогтік оқыту зерттеушілік әңгіме техникасын меңгертеді;3.Тәжірибеде бұл стратегияны қолдануға мүмкіндіктері болады
Негізгі идея:
Диалогтік оқыту арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Коуч әрекеті
Мұғалімдердің әрекеті
Ресурстар
1 тапсырма
15 мин
Ұйымдастыру кезеңі, мұғалімдермен амандасу. Кәпмит арқылы топтарға бөлу. Шаттық шеңберін өткізіп, сәттілік тілеп, мұғалімдерге жақсы психологиялық ахуал қалыптастыру. «Визит – карточка» жаттығу арқылы мұғалімдер өздерінің топтарына топ атауын қояды (визит карточкасын дайындайды) онда оның тренингтік аты жазылуы керек. Одан әрі қатысушылар бір – біріне тек тренингтік атымен қарым-қатынас жасайды. 3-5 минут ішінде өз-өздерін таныстыруға дайын болуы керек.
«Шеберлік» ұғымын талқылап, постер жасау-15 минут2.Постерлерді қорғау -10 минут.
Диолог жайлы бейнежазбаны көреді.
Постер жасайды, қорғайды.
АКТ
Берілген сұрақтар бойынша әңгімелесу– 15 минут.1. Сабақ уақытында оқушыларға сыныптастарымен сөйлесу мүмкіндігі қаншалықты жиі беріледі?2. Оқушыларға сұрақ қою мүмкіндігін беру үшін Сіз сыныпта қандай тәртіп орнаттыңыз?3. Осы мақсатта Сіз қандай әдістер қолданасыз?4. Оқушылардың сабақ барысында бір-біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты ?5. Егер Сіздің оқушыларыңыз сабақ үстінде өз орындарында отырмаса, сіз өзіңізді қаншалықты жайлы сезінесіз?
Сұрақтарға жауап береді, пікір алысады.
Рефлексия/ бағалау
«Мен бүгінгі коучингтен ...» телеграмма жазу. Өздерінің көңіл күйлерін қағаз ұшақтар арқылы арқылы көрсету.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз